Gå til innhold

Helene Drage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Men jeg synes fryktelig synd på mannen hennes, han har nok fått kjørt seg og det er umulig å komme ut av det nå :frown:



Anonymous poster hash: 457dc...006
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dama har lite selvinnsikt, snakker om å stille i bodyfitness , men vekten har stått på stedet hvil i titalls måneder.

Hun prøver og prøver, men får det ikke til. Egentlig rart med tanke på at hun allerede har klart å gå ned 60 kilo. Hun av alle bør vite at for å gå ned i vekt er det denne enkle oppskriften som gjelder: lavere kaloriopptak enn forbruk.. Kanskje hun bør forsøke å holde seg til en matplan og treningsopplegg istedenfor å vingle fra den ene til den andre.. overspising" og sykdom les: late dager på sofaen.

Jeg synes Hele har en vakker kropp. Skulle ønske hun kunne akseptere kroppen og vekten hennes som den er idag.... for slank kommer hun aldri til å bli..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

Dama har lite selvinnsikt, snakker om å stille i bodyfitness , men vekten har stått på stedet hvil i titalls måneder.

Hun prøver og prøver, men får det ikke til. Egentlig rart med tanke på at hun allerede har klart å gå ned 60 kilo. Hun av alle bør vite at for å gå ned i vekt er det denne enkle oppskriften som gjelder: lavere kaloriopptak enn forbruk.. Kanskje hun bør forsøke å holde seg til en matplan og treningsopplegg istedenfor å vingle fra den ene til den andre.. overspising" og sykdom les: late dager på sofaen.

Jeg synes Hele har en vakker kropp. Skulle ønske hun kunne akseptere kroppen og vekten hennes som den er idag.... for slank kommer hun aldri til å bli..

Men har hun gått ned 60 kg? Hvem vet startvekten hennes? Den har variert fra 114 til 135 til 141.....Bare hun vet sannheten..Hun er allerede avslørt som løgner flere ganger. Og den PT-utdannelsen kan hun bare glemme...klarer ikke å motivere seg selv engang! Og sier selv at hun ikke har det psykiske på plass...da har man ikke noe som PT å gjøre....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok bare Helene som vet startvekten sin. Men den har jo variert fra 114 til 140 kilo.



Anonymous poster hash: 248d3...922
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest paramount

Er nok bare Helene som vet startvekten sin. Men den har jo variert fra 114 til 140 kilo.

Anonymous poster hash: 248d3...922

...og da ser jo alle at 114 ikke stemmer i det hele tatt! For da hadde hun nå veid 54 kg...tror ikke det gitt! Stemmer nok mer med 141 kg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredet? Jeg lærte nettopp at hun har vært prostituert. Dette står her på kg

Så medmenneskelig og snill du var i dag da...

Anonymous poster hash: f70e1...958

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det det er vanskelig å utdanne seg til PT. Virker som noe enhver kan klare..

Siden hun er såpass" kjent " tror jeg heller ikke det blir vanskelig for henne å få kunder..

Om hun egner som som PT vil tiden vise. Jeg personlig ønsker meg en PT som motivere meg med sin fysikk og livsstil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama har lite selvinnsikt, snakker om å stille i bodyfitness , men vekten har stått på stedet hvil i titalls måneder.

Hun prøver og prøver, men får det ikke til. Egentlig rart med tanke på at hun allerede har klart å gå ned 60 kilo. Hun av alle bør vite at for å gå ned i vekt er det denne enkle oppskriften som gjelder: lavere kaloriopptak enn forbruk.. Kanskje hun bør forsøke å holde seg til en matplan og treningsopplegg istedenfor å vingle fra den ene til den andre.. overspising" og sykdom les: late dager på sofaen.

Jeg synes Hele har en vakker kropp. Skulle ønske hun kunne akseptere kroppen og vekten hennes som den er idag.... for slank kommer hun aldri til å bli..

Helt enig i dette.Det er godt mulig hun er en av dem som har en trivselsvekt rundt det hun er på nå, og ikke er i stand til å gå ned i vekt så mye mer. Ikke alle kan bli str. S eller M.Hun kan være et flott forbilde uansett.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

Tror ikke det det er vanskelig å utdanne seg til PT. Virker som noe enhver kan klare..

Siden hun er såpass" kjent " tror jeg heller ikke det blir vanskelig for henne å få kunder..

Om hun egner som som PT vil tiden vise. Jeg personlig ønsker meg en PT som motivere meg med sin fysikk og livsstil.

Helt enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører t-bane.....Hun har hatt flere jobber de siste årene...alt fra NetCom/kundebehandler til Securitas---selger tror jeg det var....

Anonymous poster hash: d49bc...d46

For å ikke snakke om alle de "fantastisk spennende prosjektene" hun har på gang, igjen og igjen og igjen. Som er så hemmelige at hun ikke kan si noen om enda, men man aldri hører noe mer om.

Anonymous poster hash: 457dc...006

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

DÆVEN! Helene er jo mer populær enn hu der Rannveig Heitmann! Ser ut som folk er lei dem begge to. Rannveig får lite oppmerksomhet på bildene hun deler for tiden :o



Anonymous poster hash: 1f68f...6f7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DÆVEN! Helene er jo mer populær enn hu der Rannveig Heitmann! Ser ut som folk er lei dem begge to. Rannveig får lite oppmerksomhet på bildene hun deler for tiden :o

Anonymous poster hash: 1f68f...6f7

Can you blame them....folka altså... :fnise: Man blir lei av det samme hele tiden!

Anonymous poster hash: d49bc...d46

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig merkelig positur hun har lagt seg til....på så og si alle bilder den siste tiden så står hun og skrever ut med beina. Både i treningstøy og finklær.



Anonymous poster hash: eda1e...f98
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...