Gå til innhold

Helene Drage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest paramount

Det er jo det som er så dumt. Hun kunne høstet masse respekt for å tørre å vise at man kan endre livsstil, holdninger og velge på nytt, istedet så kjeppjages de som vet forhistorien.

Det er synd man ikke tenker gjennom hvilke spor man legger igjen på nett når det gjelder slike ømtålige saker. Men å bli beskyldt for løgn fordi hun har prøvd å slette alle spor, når det beviselig ikke er løgn, det er ikke moro.

Anonymous poster hash: 68dca...80d

Det burde hun kanskje ha tenkt på litt før....Spesielt når hun har vært så bevisst på å bli kjent pga vektnedgangen...og cred for den...Men når det kommer frem at hun skriver innlegg om at folk setter ut rykter om henne og mobber henne.....da slutter all min forståelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det muulig å få seg en dram her?

Anonymous poster hash: 6626e...00b

Hva kan vi få by Dem på :)

Anonymous poster hash: e166d...c2c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Jepp, det er han som hun er gift med :)

Wow, de har vært igjennom mye sammen da!

Utifra beskrivelsen av henne i Tigerhulen-bloggen, og hvordan hun har det nå så har jo livet hennes forandret seg drastisk da! Det er jo ganske godt jobba!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var riktig mr nova, og det er mannen hun er sammen med/gift med nå ;) Han må ha svelgt noen kameler gitt!



Anonymous poster hash: 50a6d...822
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nesten pinlig berørt når jeg leser det innlegget her:

http://www.helenedrage.com/hadde-du-virkelig-forventet-noe-annet/

Sånn apropos det det har blitt linket til i denne tråden....

Sitat fjernet grunnet opphavsrett.

Niennas, mod.

Anonymous poster hash: 68dca...80d

Endret av Niennas
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir nesten pinlig berørt når jeg leser det innlegget her:

http://www.helenedrage.com/hadde-du-virkelig-forventet-noe-annet/

Sånn apropos det det har blitt linket til i denne tråden....

Anonymous poster hash: 68dca...80d

Der har du henne i et nøtteskall.....!

Anonymous poster hash: e166d...c2c

Endret av Niennas
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

Hun var ikke så stor da. Hun skrev en del om at hun var lubben og formfull, men at gutta elsket det.

Anonymous poster hash: 68dca...80d

...og har et par fordeler..! som de fleste menn digger.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...*etter å ha gått gjennom store deler av livet som overvektig*...skriver hun i dette innlegget...Men samtidig har hun altså vært både konkurransesvømmer og norgesmester i slow-dance.....noe skurrer veldig her.......http://www.helenedrage.com/om-helene-drage/



Anonymous poster hash: e166d...c2c
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skriver jo at gymtimene var et helvete, men konkurransesvømmer var hun? svømmer du konkurranser bør du være i ok form, og burde klare gym greit både på ungdomskolen og videregående.. Noen som vet hva hun faktisk heter til etternavn? regner med at hun ikke er født "drage"

http://www.helenedrage.com/gym-pa-skolen-mitt-personlige-lille-helvete/



Anonymous poster hash: 50a6d...822
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

Hun skriver jo at gymtimene var et helvete, men konkurransesvømmer var hun? svømmer du konkurranser bør du være i ok form, og burde klare gym greit både på ungdomskolen og videregående.. Noen som vet hva hun faktisk heter til etternavn? regner med at hun ikke er født "drage"

http://www.helenedrage.com/gym-pa-skolen-mitt-personlige-lille-helvete/

Anonymous poster hash: 50a6d...822

Helene Tollefsen.....Nå heter hun Helene Drage Sommer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurer på hvem av disse slankebloggerne som når målet først :P Følger med på noen få og de er ca like tykke,



Anonymous poster hash: 759f9...73d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurer på hvem av disse slankebloggerne som når målet først :P Følger med på noen få og de er ca like tykke,

Anonymous poster hash: 759f9...73d

Zentia har havnet på 23 i BMI skrev hun i siste innlegg. Og hun kan vel gå ned mer også kanskje.

Hvilke andre tenker du på?

Anonymous poster hash: 15733...94c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lurer på hvem av disse slankebloggerne som når målet først :P Følger med på noen få og de er ca like tykke,

Anonymous poster hash: 759f9...73d

Jeg har vært overvektig selv men klarte å ta tak i det via psykolog. For det er noe med å skjønne hvorfor man putter i seg alt mellom himmel og jord...les bearbeider følelser med mat...Man kommer ingen vei dersom man ikke skjønner sin egen tankegang :) Og den dagen man skjønner det...da er man igang med å snu det tankekaoset til noe konstruktivt og man klarer å gå ned i vekt....Hvorfor jeg ikke klarer å tro på at Helene Drage har gått ned 60 kg er fordi det verserer hundre forskjellige startvekter og det faktum at hun beviselig har løyet og fornektet ganske mye....

Anonymous poster hash: e166d...c2c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skriver jo at gymtimene var et helvete, men konkurransesvømmer var hun? svømmer du konkurranser bør du være i ok form, og burde klare gym greit både på ungdomskolen og videregående.. Noen som vet hva hun faktisk heter til etternavn? regner med at hun ikke er født "drage"

http://www.helenedrage.com/gym-pa-skolen-mitt-personlige-lille-helvete/

Anonymous poster hash: 50a6d...822

Jaha.

Jeg danset aktivt i alle årene jeg gikk på ungdomsskolen, men hadde strykkarakter i gym, og toppkarakter i valgfag dans.

Gym på skolen var et helvete, selv om jeg var flink på det jeg mestret, var jeg udugelig på alt annet!

Turn? Glem det! Jeg klarte ikke engang stupe kråke riktig.

Løping? Kondisen var bra, men jeg har alltid vært en langdistanseløper, og når læreren alltid fokuserte på spurt, ble jeg alltid dårligst.

Ballspill? Dårlig øye- håndkoordinasjon førte til mange baller i ansiktet.

Så jeg har ingen problemer med å forstå at gymtimene på skolen var et helvete, selv om hun var aktiv på andre områder i fritiden.

Anonymous poster hash: 173fa...01b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaha.

Jeg danset aktivt i alle årene jeg gikk på ungdomsskolen, men hadde strykkarakter i gym, og toppkarakter i valgfag dans.

Gym på skolen var et helvete, selv om jeg var flink på det jeg mestret, var jeg udugelig på alt annet!

Turn? Glem det! Jeg klarte ikke engang stupe kråke riktig.

Løping? Kondisen var bra, men jeg har alltid vært en langdistanseløper, og når læreren alltid fokuserte på spurt, ble jeg alltid dårligst.

Ballspill? Dårlig øye- håndkoordinasjon førte til mange baller i ansiktet.

Så jeg har ingen problemer med å forstå at gymtimene på skolen var et helvete, selv om hun var aktiv på andre områder i fritiden.

Anonymous poster hash: 173fa...01b

Dans krever god utholdenhet, kordinasjon, fleksibilitet og øye-hånd kordinasjon (kroppskordinasjon generelt)

Hilsen konkurransedanser i 18 år!

Anonymous poster hash: 43efa...a2c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun anjafittnessgreia, og ei til. ikke så kjente bloggere. men hun ene er dødspen i ansiktet. driver å går ned i vekt.



Anonymous poster hash: 759f9...73d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dans krever god utholdenhet, kordinasjon, fleksibilitet og øye-hånd kordinasjon (kroppskordinasjon generelt)

Hilsen konkurransedanser i 18 år!

Anonymous poster hash: 43efa...a2c

Ja, og så?

Jeg var likevel dårlig i spurt, turn og ballspill (som var vår gym), selv om jeg var en relativt god danser på hobbynivå.

Anonymous poster hash: 173fa...01b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig syns jeg det ser ut som helene veier godt over nitti KILO. hva tror dere?



Anonymous poster hash: 759f9...73d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...