Gå til innhold
rebella81

Helene Drage

Anbefalte innlegg

Butternut

Hun må jo ha et visst ønske om det, ellers hadde hun ikke nevnt det i annenhvert innlegg. Det er helt greit for meg  hvis hun vil være "big and beautiful", men bør jo tenke over om det er helsemessig forsvarlig. . Det er jo ikke enten eller, 50 kg eller 150 kg. Hva med å bare være helt normalvektig? Å ha som mål å passe et sted mellom M og L? Jeg bare håper hun skjønner at man MÅ ikke være str. S for å være slank nok. 

Endret av Butternut

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Beatbox
45 minutter siden, hufsaaaaa skrev:

Jada. Og griser flyr. :fnise:

Skjer som regel etter en sixpack med øl..:Nikke:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Mari Y

Enda en sladre-tråd? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Beatbox
2 timer siden, Mari Y skrev:

Enda en sladre-tråd? 

Enda en som må fortelle at de ikke liker slike tråder? Håper det samme spørsmålet blir stilt i de andre trådene om bloggere og kjendiser.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Mari Y
29 minutter siden, Beatbox skrev:

Enda en som må fortelle at de ikke liker slike tråder? Håper det samme spørsmålet blir stilt i de andre trådene om bloggere og kjendiser.

Ja, du får gjøre det. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
MiniMjau

Kjenner jeg gleder meg til nyttårsforsettene....  

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

~Mocca~

Hun sier på snap at nyttårsaften er hennes favorittdag, for da kan man starte opp på nytt. Hun har jo også 52 mandager hun kan benytte seg av i løpet av et år..

Ser hun legger frem at det ikke er kroppen hennes hun selger som PT. Jeg må jo ærlig talt si at jeg hadde ikke levert bilen min til en bilmekaniker som hadde en bil som streiket annenhver dag, en rørlegger som hadde vannlekkasje annenhver dag osv. Practise What you preach.. 

Endret av ~Mocca~

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Edie

Ryddet for spekulasjoner.

Edie, mod.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Miranda16
13 timer siden, MiniMjau skrev:

Kjenner jeg gleder meg til nyttårsforsettene....  

På Snap satt hun og skrev på nyttårsforsettene sine som ikke skulle publiseres, just sayin....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Beatbox
2 timer siden, Miranda16 skrev:

På Snap satt hun og skrev på nyttårsforsettene sine som ikke skulle publiseres, just sayin....

Kanskje like greit...hun er greit klar over at det ikke er mange av prosjektene hun gjennomfører allikevel. Men hvorfor hun til stadighet setter seg det ene målet etter det andre og ikke gjennomfører..det vet bare hun..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
bonsaijenta

Jeg kom over henne på Instagram nylig. 

Kan hun vær så snill finne en annen måte å posere på? 

Bortsett fra det, så skjønner jeg ikke hvorfor hun er så populær på KG. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Edie

Ryddet for omtale av kropp og spekulasjon.

Edie, mod.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
OppNedPåAlt

Synes snappen om notatboken var morsom, "Lettere å planlegge med disse fine notatbøkene" (eller noe sånn). Altså, kjære Helene, du er en mester i å planlegge, men kanskje du heller skal fokusere på å faktisk gjennomføre noe av det som blir planlagt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Edie

Ryddet for latterliggjøring, omtale av kropp og svar til dette.

Edie, mod.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Beatbox
1 time siden, OppNedPåAlt skrev:

Synes snappen om notatboken var morsom, "Lettere å planlegge med disse fine notatbøkene" (eller noe sånn). Altså, kjære Helene, du er en mester i å planlegge, men kanskje du heller skal fokusere på å faktisk gjennomføre noe av det som blir planlagt?

Samme sier hun om dette med fint treningstøy..det er lettere å bli motivert visstnok. Veeel...når fokuset har feil retning enn mot viljen, da er det ingenting som gjør det lettere å gjennomføre. For å si det sånn; det blir ikke eggerøre av egg som ligger urørt i kartongen!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Mammabamma

Kanskje hun skal ta færre mål og lage seg delmål osv osv.  Eller bare gjøre uten å planlegge.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Beatbox

Å gi andre råd og tips er èn ting....men hvorfor ikke følge dem selv..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Edie

Ryddet for brukerdebatt og svar til dette.

Edie, mod.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest kattehviskeren

Jeg skjønner ikke hvordan noen kan finne henne inspirerende lenger. Å være stolt av seg selv uansett størrelse, er jo fint. men jeg klarer ikke helt å tro på at hun er det, for hun er så insisterende og ekstrem. Halvnakne bilder av seg selv syns jeg bare er vulgært samme hvilken størrelse man er. 
Nei, jeg fatter ikke apellen, nå går jeg aldri innom bloggen lenger for det er jo bare det samme på uendelig repeat...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her