Gå til innhold
rebella81

Helene Drage

Anbefalte innlegg

Gia_
1 time siden, Valetta skrev:

Altså regnbuefarget hår - ser kult ut når hun kommer ut av frisørstolen og det er stylet og krøllet, men nå ser det ut som et Barbiehår jeg ekperimenterte med på barneskolen. Møkkete, slitt og glansløst - med blasse innslag av rosa og grått.

Det ER ikke kult.

Helt enig, men kunne vært mye bedre om hun brukte litt tid på styling selv, og satt seg inn i litt diverse produkter. Tror håret kunne sett veldig mye bedre ut med kun leave in balsam, varmebeskyttende, ei god rettetang, olje og shinespray :vetikke: noen får tipse blivakker.no om å sponse henne på lik linje med mange andre bloggere :danse:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Beatbox
7 timer siden, Gia_ skrev:

Helt enig, men kunne vært mye bedre om hun brukte litt tid på styling selv, og satt seg inn i litt diverse produkter. Tror håret kunne sett veldig mye bedre ut med kun leave in balsam, varmebeskyttende, ei god rettetang, olje og shinespray :vetikke: noen får tipse blivakker.no om å sponse henne på lik linje med mange andre bloggere :danse:

Hun skryter jo veldig av denne salongen som behandler håret hennes...Jeg hadde ikke gått dit for å si det sånn når jeg ser hvor slitent og herjet håret hennes har blitt. Dårlig reklame syns jeg!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
popnagle

Hadde vært mye finere om hun hadde brukt strømpebukser under kjoler/skjørt 😊 Dette gjelder uansett om hun hadde veid 50kg eller 100kg. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Edie

Ryddet for omtale av kropp.

Edie, mod.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest kattehviskeren

RIP det håret der. Syns det er helt utrolig at en salong gjør noe sånt. Elendig reklame for dem. Hun som egentlig hadde så fint hår!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Beatbox

De viser hvor langt man kommer med treningsglede og sunn balanse i hverdagen....sier hun om 2 av sine kunder som har klart det! All kred til dem, men hvorfor klarer ikke hun det samme? Fordi hun ikke vil eller er det rett og slett bare det at hun selv mangler denne sunne balansen i hverdagen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Gia_

Oh no! På snap la hun nettopp ut video på vei inn i frisørsalongen 🙄 

Hva nå? :vetikke:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Beatbox
12 minutter siden, Gia_ skrev:

Oh no! På snap la hun nettopp ut video på vei inn i frisørsalongen 🙄 

Hva nå? :vetikke:

At hun vil seg selv og håret sitt så vondt...for hun hadde jo et veldig flott hår..før hele farvekartet skulle prøves i løpet av altfor kort tid!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
~Mocca~

Jeg er så glad for at jeg ikke ønsker å se ut som noe som kunne vært med i My Little Pony.. :ler:

Endret av ~Mocca~

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gia_
1 time siden, ~Mocca~ skrev:

Jeg er så glad for at jeg ikke ønsker å se ut som noe som kunne vært med i My Little Pony.. :ler:

Hahaha, dagens :fnise: men helt enig! Synes hun var så fin med brunt hår, samtidig som håret så mye sunnere ut.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Fortunatus

Jeg er så glad for at HD viser meg hvordan det ikke skal gjøres!!

Som en person ikke er født sporty så har veien til å bli en som trener vært lang. Dette er hvertfall min oppskrift til suksess:

Begynn å trene. Du trenger ikke være bekymret for egne prestasjoner, men beveg deg mer enn du gjør nå. Ikke sett hårete og urealistiske mål. Det finnes mange gratis apper man kan bruke med enkle program selv for de lateste av oss.

Spis normal mat. Lær deg kalorier og innehold hva du skal spise i løpet av en dag. Spis mer grønt og unngå junk food.

Fortsett treningen. Tren minst to ganger i uken uansett så sliten man er.

Det man må slutte med er unnskyldninger og hårete mål. Og så man faktisk trene jevnt eller så faller man så fort tilbake til start i forhold til kondisjon og styrke. Jeg syns hvertfall den perioden man begynner å trene etter en lang pause er den desiderst verste for da er man ofte i så dårlig form at hver treningsøkt føles ut som en liten maraton. Nå som jeg har trent jevnt i et år så kan enkelte av treningsøktene mine føles for lette. Det er så deilig ☺☺

Ryddet for spekulasjon.

Edie, mod.

Endret av Edie

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Anthrax

Åh hjelpes, håret...

Og så måtte jeg flire da jeg så hun har skrevet for Shapeup. Første siden av artikkelen? "Planlegging!" - det er jo hennes sterkeste side, helt klart! ....................

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Beatbox
3 minutter siden, Anthrax skrev:

Åh hjelpes, håret...

Og så måtte jeg flire da jeg så hun har skrevet for Shapeup. Første siden av artikkelen? "Planlegging!" - det er jo hennes sterkeste side, helt klart! ....................

Ehh..nei! Men at ShapUp klassifiserer henne som *ekspertkilde*.....:ohmy:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Miranda16
21 timer siden, Beatbox skrev:

De viser hvor langt man kommer med treningsglede og sunn balanse i hverdagen....sier hun om 2 av sine kunder som har klart det! All kred til dem, men hvorfor klarer ikke hun det samme? Fordi hun ikke vil eller er det rett og slett bare det at hun selv mangler denne sunne balansen i hverdagen.

For bare noen dager siden sa hun at hun verken er motivert eller å prioritere å trene. Ny frisk på nyåret!, Hun takler ikke engang å få konstruktiv, så hun får seile sin egen sjø

Så på Snap at hun lå på sofaen og ga treningsråd noe jeg synes var litt spesielt. Jeg er ny på Snap, og vet ikke hva hun har lagt ut tidligere, men hva om å legge ut snaper i treningsklær  og illusterer trinn for trinn fra treningssenteret or whatever? 

Ryddet for spekulasjon.

Edie, mod.

Endret av Edie

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Edie

Ryddet for spekulasjon.

Edie, mod.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Emilim

Hva er det med henne og det behovet for å vise ræva hele tiden!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Beatbox
35 minutter siden, Emilim skrev:

Hva er det med henne og det behovet for å vise ræva hele tiden!!!

..og stort sett resten av kroppen...Iflg henne er det for å bekjempe kroppsfokuset....ehh..ja....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Edie

Ryddet for kommentar om kropp, spekulasjoner og svar til dette.

Edie, mod.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Navios

Neste kapittel i "røynda slik eg hugsar ho", og svart på kvitt i nyaste blogginnlegg har Helene Drage ALDRI ønsket seg sixpack og press på dette har berre kome utanfrå. 

OK :)

http://imgur.com/a/3KRhL

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
hufsaaaaa

Jada. Og griser flyr. :fnise:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her