Gå til innhold

Helene Drage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

16 minutter siden, Silje92 skrev:

Drage er ikke så veldig mye eldre enn meg, men hun har ikke mulighet til å gjøre utfall pga dårlige knær. Jeg skal ikke påstå at det er pga kiloene, men høyst sannsynlig er det pga det. Er man sunn og frisk da? 

Hvorfor sitere meg her? Har jeg da ikke påstått! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, Raven.WritingDesk skrev:

Tråden er på 49 sider, jeg har ingen intensjon om å sitte å lese gjennom 49 sider for å se hva akkurat du har skrevet

Jeg undret dog over om du og/eller dere som skriver hyppig her inne har mye positivt å vise til? For de gangene jeg har klikket meg inn har det utelukkende vært kritikk, spesielt rettet mot vekta hennes, utseendet hennes. Og endel som rett og slett er god gammeldags latterliggjøring, hets og mobbing. 

Jeg leser som sagt ikke en blogg av ett menneske jeg ikke har noe til overs for (slik dere ser ut til å gjøre) jeg svarer i en tråd som engasjerer meg, fordi jeg synes ikke latterliggjøring, håning og hetsing er greit. Uansett. Derfor er jeg her i tråden. 

Jeg lurer genuint på hva som får folk som kun snakker nedlatende om henne og håner henne, over lengre tid, fortsetter å oppsøke henne og skrive om henne  ?

Hvorfor følge henne på så mange ulike SoMe når man åpenlyst ikke synes særlig mye positivt om henne? 

Personlig har jeg bloggere jeg kanskje ikke synes så mye om, men da leser jeg jo bare ikke bloggen deres..? 

Du må gjerne anmelde for brukerdebatt, men som sagt så er det ikke en person her jeg er ute etter, det er hele tråden som er problemet. Kollektivt sett.

Derfor håper jeg den blir stengt. 

Hvem er 'dere'? Det er tydeligvis meg du sikter til, det er meg du referer til hele tiden. Det er mange forskjellige personer her i tråden! Leser du blogger, avisartikler, eller Se og Hør, som du noen gang kommenterer selv? Om Helene Drage ikke vil at folk skal lese og kommentere det hun blogger om, hvorfor blogger hun da? Ingen blogger eller legger ut ting offentlig på IG for at ingen skal se det? Folk kommmer også til å mene noe om det man skriver, og bilder man legger ut, kanskje spesiellt om det til stadighet er veldig 'lettkledde' bilder.
Jeg liker henne og hunden hennes, derfor følger jeg henne. Jeg ønsker at hun får orden på livet sitt. Det er morsomt å følge henne, hun er flink med klær og viser mye fra butikken, og det er artig å følge med på alle frisyrene og de fine neglene hun alltid har.

Jeg har skriver ikke hyppig i tråden, det ser du vel. Som du sier er tråden på 49 sider, og du innrømmer at du ikke har lest den, så hvorfor påstår du at jeg mener ditt og datt og er hånende og nedlatende, om du ikke har lest det?

Gud hjelpe meg.

 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
2 timer siden, loffen skrev:

Hvem er 'dere'? Det er tydeligvis meg du sikter til, det er meg du referer til hele tiden. Det er mange forskjellige personer her i tråden! Leser du blogger, avisartikler, eller Se og Hør, som du noen gang kommenterer selv? Om Helene Drage ikke vil at folk skal lese og kommentere det hun blogger om, hvorfor blogger hun da? Ingen blogger eller legger ut ting offentlig på IG for at ingen skal se det? Folk kommmer også til å mene noe om det man skriver, og bilder man legger ut, kanskje spesiellt om det til stadighet er veldig 'lettkledde' bilder.
Jeg liker henne og hunden hennes, derfor følger jeg henne. Jeg ønsker at hun får orden på livet sitt. Det er morsomt å følge henne, hun er flink med klær og viser mye fra butikken, og det er artig å følge med på alle frisyrene og de fine neglene hun alltid har.

Jeg har skriver ikke hyppig i tråden, det ser du vel. Som du sier er tråden på 49 sider, og du innrømmer at du ikke har lest den, så hvorfor påstår du at jeg mener ditt og datt og er hånende og nedlatende, om du ikke har lest det?

Gud hjelpe meg.

 

Nei, jeg har ikke siktet kun etter deg, det har jeg gjentatt. Mange ganger. At det er den kollektive hetsen jeg reagerer på. Jeg svarer også en annen person i tråden, og sier nøyaktig det samme. 

Flott at du har så mye positivt å si om denne H.D! 👍🏼 

Velger man selv å oppsøke en person gjennom både Instagram, Snapchat og blogg , så bør det vel være fordi man liker vedkommende, ikke fordi man skal sitte å rakke ned på dem i ettertid? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingenting2
6 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

 

Velger man selv å oppsøke en person gjennom både Instagram, Snapchat og blogg , så bør det vel være fordi man liker vedkommende, ikke fordi man skal sitte å rakke ned på dem i ettertid? 

Du kan ikke lage regler for hvorfor folk følger folk i sosiale medier. Det du skriver her nå blir jo nesten litt det samme, ser du det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for personangrep og negative innlegg om kropp, samt debatt rundt slettede innlegg.

HanneMari, forumansvarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
1 minutt siden, canacas skrev:

Du kan ikke lage regler for hvorfor folk følger folk i sosiale medier. Det du skriver her nå blir jo nesten litt det samme, ser du det? 

Nei, det er en vesentlig forskjell i å henge ut og hetse en person på et forum, og å si ifra kollektivt om at dette ikke er greit.

Akkurat som at om noen bedriver kjønns- eller rasehat i en tråd, er det å henge ut en enkeltperson ikke greit. Så jeg for min del ville værtfall si ifra. 

Tråden er forøvrig ryddet også nå. Jeg har sagt det jeg ville om saken, og håper alle disse blogger- trådene kan være forholdsvis siviliserte. De fleste av dem minner ofte dessverre om rene mobbetråder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Raven.WritingDesk skrev:

Nei, jeg har ikke siktet kun etter deg, det har jeg gjentatt. Mange ganger. At det er den kollektive hetsen jeg reagerer på. Jeg svarer også en annen person i tråden, og sier nøyaktig det samme. 

Flott at du har så mye positivt å si om denne H.D! 👍🏼 

Velger man selv å oppsøke en person gjennom både Instagram, Snapchat og blogg , så bør det vel være fordi man liker vedkommende, ikke fordi man skal sitte å rakke ned på dem i ettertid? 

Jeg skrev jo nettopp at jeg likte henne (og hunden hennes!), og at det er derfor jeg følger henne.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
26 minutter siden, loffen skrev:

Jeg skrev jo nettopp at jeg likte henne (og hunden hennes!), og at det er derfor jeg følger henne.

Ja, og som jeg sa, så er jo det flott! 

Synes du selv det skinner igjennom i denne tråden at de som følger henne og kommenterer om henne her, stort sett er fans? Eller ser du også at hun får endel stygge kommentarer og kan du da forstå at enkelte reagerer ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

Ja, og som jeg sa, så er jo det flott! 

Synes du selv det skinner igjennom i denne tråden at de som følger henne og kommenterer om henne her, stort sett er fans? Eller ser du også at hun får endel stygge kommentarer og kan du da forstå at enkelte reagerer ? 

Jeg bryr meg ikke så mye om det andre skriver, jeg. :) 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
1 minutt siden, loffen skrev:

Jeg bryr meg ikke så mye om det andre skriver, jeg. :) 

Jeg bryr meg om jeg opplever det som særdeles krenkende overfor et annet menneske. Selv om jeg ikke engang liker vedkommende spesielt godt engang, så unner jeg ingen å bli hetset eller uthengt. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, arnoyb skrev:

Så om man går ned for så å bli dær sunn å frisk, så er det ei reise og om man sliter så er det ikke d da er man bare mislykka? 

Reise er når man er på tur en plass, i denne sammenheng på tur mot en sunn vekt, en livsstilsendring. Hun "reiser" ikke lenger. Hun ga opp for lenge siden. Synd. Skulle ønske hun fikk det til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan vel nesten garantere at denne tråden har vært oppe til diskusjon på "Shape Up Weekend" ettersom Egmont selv er inne å redigerer trådene. (Egmont har interesser i bladet Shape Up)

Enig i at man ikke skal mobbe, og selvom jeg ifølge noen brukere som ikke en gang har lest tråden  åpenbart blir oppfattet som det.

At man skal måtte beklage at man stiller seg kritisk til løgn fra profilerte bloggere som helt på egenhånd utleverer sitt liv og sine meninger er helt utrolig.

Jeg hadde bestemt meg for å ikke kommentere hva som har skjedd i denne tråden siden Shape Up Weekend men det er så åpenlyst hva som foregår både av det som i følge én bruker er "kollektiv oppfattelse om alle oss som diskuterer Helene" og Egmont direkte.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cyrus
12 minutter siden, miagunda skrev:

Er det lov å filme og ta bilder på treningstudioer?

Åja! Er det ikke det treningsstudioer er til for da? Få pump og utnytte seg av anabole speil, og slankelys?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Cyrus skrev:

Åja! Er det ikke det treningsstudioer er til for da? Få pump og utnytte seg av anabole speil, og slankelys?

Vet ikke, aldri vært på et.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cyrus
Akkurat nå, miagunda skrev:

Vet ikke, aldri vært på et.

Prøv da vel. Det er ikke så ille som man først tror 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Cyrus skrev:

Prøv da vel. Det er ikke så ille som man først tror 😄

Nei, har bedre ting å kaste bort penger på.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, skruf skrev:

Fullstendig klar over det.

Men som med alt annet her i livet så har man gjerne noen feilsteg før man kommer på rett vei. Bare pga hun har feilet en gang så betyr det ikke at hun aldri kommer til å nå målet sitt.

Jeg f.eks sluttet å røyke for 8 år siden. På veien til å bli en ikke-røyker så sprakk jeg heftig og begynte på igjen iallefall 5 ganger. Jeg gikk hardt ut og erklærte meg endelig-ikke-røyker før jeg gikk på en smell og sprakk også, full oppdatering på facebook og erklæring til familie og venner at nå var jeg en ikke-røyker... Men nå har jeg klart det. Til tross for alle de mislykka slutteprosjektene. 

Ja, det er en reise HD er i gang med. Hun har feilet, og hun har reist seg igjen. Og går igang med ny giv. 

Hva får deg til å tro at hun har gått i gang med ny giv? Hun skriver jo ingenting om det. Det eneste hun skriver om er at hun pdd er sunn og frisk (med verdens mest elendige immunforsvar, jeg vet ikke om noen uten kronisk sykdom som er så ofte syk som henne) med den kroppen og vekten hun har nå, og at hun aldri kommer til å bli tynn, få sic-pack osv. Hun heller i seg vin og andre drikker med lassevis av kalorier, og spiser uregelmessig. I tillegg trener hun ikke spesielt mye.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...