Gå til innhold

Helene Drage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

9 timer siden, Meadows skrev:

Hun hadde MANGE lignende kommentarer på bloggen til Fjellestad (mye er nå slettet), blant annet at det var helt naturlig å dømme Fjellestad sin overvekt og kosthold ut i fra hva hun postet av bildet (mye kosemat) for det er hva vi lesere kunne forholde oss til. Det er så dobbeltmoral at det er til å gråte av.

Skulle VIRKELIG likt å høre Dragen forsvare de direkte kommentarene hun la igjen hos Fjellestad, da hun gang på gang kritiserte jenta for akkurat det samme vi kritiserer Dragen for idag. 

Var innom bloggen til Fjellestad og hun ser fantastisk ut. Karma is a bitch!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, Miranda16 skrev:

Var innom bloggen til Fjellestad og hun ser fantastisk ut. Karma is a bitch!

:vekt:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beatbox

Var ei dame som tidligere idag skrev at HD ikke burde bruke uttrykket idiotisk skjønnhetsideal fordi noen er født sånn og hun opplevde HD som stigmatiserende. Og vips..så var den kommentaren slettet.....Og HD snakker om å gi hverandre mangfold......les: på hennes betingelser....

Endret av Beatbox
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scrollet nedover Facebook nå, og der popper HD opp via FB-siden til Kari Traa. Det er det samme gamle mantraet fra HD kopiert over sammen med noen bilder av HD i tøy fra Kari Traa som er alt for lite. Hun poserer som vanlig, og så skal man selvfølgelig elske deg selv og alt det der. Jeg klarer ikke svelge den utrolige dobbeltmoralen det er, når poseringene er så utrolig gjennomtenkt for at hun skal fremstå som om hun veier mindre enn hva hun gjør, og så kniper hun seg litt i magen for å illustrere at man skal like fettet.

JEG synes det er ugreit om hun blir sponset av KT, et klesmerke som jeg digger, for hun er ikke ekte i fremstillingen sin av seg selv.

 

Når skal hun kalle en spade for en spade og være ærlig..

Endret av ~Mocca~
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, ~Mocca~ skrev:

Scrollet nedover Facebook nå, og der popper HD opp via FB-siden til Kari Traa. Det er det samme gamle mantraet fra HD kopiert over sammen med noen bilder av HD i tøy fra Kari Traa som er alt for lite. Hun poserer som vanlig, og så skal man selvfølgelig elske deg selv og alt det der. Jeg klarer ikke svelge den utrolige dobbeltmoralen det er, når poseringene er så utrolig gjennomtenkt for at hun skal fremstå som om hun veier mindre enn hva hun gjør, og så kniper hun seg litt i magen for å illustrere at man skal like fettet.

JEG synes det er ugreit om hun blir sponset av KT, et klesmerke som jeg digger, for hun er ikke ekte i fremstillingen sin av seg selv.

 

Når skal hun kalle en spade for en spade og være ærlig..

Innlegget gjorde vondt å lese. Det er så krampaktig, når de fleste vet at hun har "bodyshama" jenter selv. 

Bildene er åpenbart tatt i rett positur og det er så vondt å se at hun ønsker å spre et positivt budskap (som det jo er å elske kroppen sin) med å legge ut bevisst urealistiske bilder. Det oppleves dobbelmoralsk for meg.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Butternut skrev:

Har hun photoshoppa i det nyeste innlegget?? :o 

Dette http://www.helenedrage.no/2016/11/05/birthday-outfit/ ?

Bilde 1 og 2 er jo i lik positur men 1 ser jo helt anderledes ut.

Så leit! Du kan alltid ha et filter liksom, men redigere bort deler av kroppen så åpenlyst kan jo ikke forsvare mantraet?

Endret av Prinsesse788
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun så forøvrig veldig flott ut! Jeg liker så godt at hun fokuserer på stormote! 

Hun må bare slutte å benekte at det er det hun gjør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun la ut en snap om at det var utrolig hva riktig posering kunne gjøre, med eksempler. I forhold til Photoshop-spørsmålet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Beatbox

Er jo bare helt merkelig..Ene dagen gjelder det å vise mest mulig og være kjempestolt...2 dager senere skal ting skjules med handleposer og vesker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kan vi diskutere Helene Drage som profilert PT og kostholdsveileder, slik det fremstilles på bloggen.
 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Beatbox

Ny uke, nye muligheter og nå med en ny variant...*noe av utsagnene er satt på spissen, noen er sanne andre ikke. Hvilke er ikke så nøye*....Hva gjør man ikke for å skape blest rundt sin egen person..aka alt er som det pleier å være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke å lå vær å skrive noe nå. Har lett etter en  treningslogg som kan passe meg, og HD virket bra. Men, den er jo veldig demotiverende. Hun trener mye (skal virke slik) hun er pt, og kostholdsveileder. Men det funker jo ikke.... Hvordan skal jeg liksom klare å trene, slanke meg og spise bedre når hun som har all kunnskapen i bunn ikke klarer det. Blir helt matt. Da finner jeg heller andre, mer motiverende blogger.

 

Hun og bloggen har masse potensiale, om hun virkelig vil..

Endret av Banænie
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...