Gå til innhold

Helene Drage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, Rosasko skrev:

Når hun haddd gått ned sist, så gikk hun innpå blogger til store kvinner og sa at det ikke er noe fint å vere tykk! 

 

Seriøst? :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

32 minutter siden, Rosasko skrev:

Siste Instagram bilde hennes sier hun at skjønnhet kommer i alle størrelser. 

Hun lyver så hun tror det selv! 

Når hun haddd gått ned sist, så gikk hun innpå blogger til store kvinner og sa at det ikke er noe fint å vere tykk! 

Men så lenge hun er tykk, er alle fine igjen 🙄 

Bra hun har blitt tykk igjen da, sånn at vi alle har blitt fine igjen i samme slengen. :)

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Beatbox skrev:

Ehh...og hun kritiserte andre for å ikke takle konstruktiv kritikk??? 

Hun hadde MANGE lignende kommentarer på bloggen til Fjellestad (mye er nå slettet), blant annet at det var helt naturlig å dømme Fjellestad sin overvekt og kosthold ut i fra hva hun postet av bildet (mye kosemat) for det er hva vi lesere kunne forholde oss til. Det er så dobbeltmoral at det er til å gråte av.

Skulle VIRKELIG likt å høre Dragen forsvare de direkte kommentarene hun la igjen hos Fjellestad, da hun gang på gang kritiserte jenta for akkurat det samme vi kritiserer Dragen for idag. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Beatbox
Akkurat nå, Meadows skrev:

Hun hadde MANGE lignende kommentarer på bloggen til Fjellestad (mye er nå slettet), blant annet at det var helt naturlig å dømme Fjellestad sin overvekt og kosthold ut i fra hva hun postet av bildet (mye kosemat) for det er hva vi lesere kunne forholde oss til. Det er så dobbeltmoral at det er til å gråte av.

Skulle VIRKELIG likt å høre Dragen forsvare de direkte kommentarene hun la igjen hos Fjellestad, da hun gang på gang kritiserte jenta for akkurat det samme vi kritiserer Dragen for idag. 

Jepp! Jørgen Foss har jo også fått så hatten passer ved flere anledninger av HD....men de er jo selvfølgelig slettet de også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beatbox
6 minutter siden, toothfairy skrev:

Nå vil hun at vi alle skal "suge selvtillit utav hverandre" 😂😂

Personlig ville jeg vel heller sagt at * la oss inspirere og motivere hverandre*......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Beatbox skrev:

Jepp! Jørgen Foss har jo også fått så hatten passer ved flere anledninger av HD....men de er jo selvfølgelig slettet de også.

De er slettet fra bloggen ja, men GUD hvor mange screenshot jeg sitter på fra den dama... angående blant annet utøya-innlegget hennes + forsvarsinnlegget etterpå, flere innlegg om Jørgen Foss og en del kommentarer og bilder som er kritikkverdige. Dessuten kan man finne igjen MYE fra internett fra tidligere som nå er slettet :P

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beatbox
18 minutter siden, Snorkfrøken_ skrev:

De er slettet fra bloggen ja, men GUD hvor mange screenshot jeg sitter på fra den dama... angående blant annet utøya-innlegget hennes + forsvarsinnlegget etterpå, flere innlegg om Jørgen Foss og en del kommentarer og bilder som er kritikkverdige. Dessuten kan man finne igjen MYE fra internett fra tidligere som nå er slettet :P

Egt veldig greit for hun benekter jo stort sett det meste av det som har blitt skrevet tidligere..*åh det var ikke ment sånn...leserne misforstår*..bla bla...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Beatbox skrev:

Egt veldig greit for hun benekter jo stort sett det meste av det som har blitt skrevet tidligere..*åh det var ikke ment sånn...leserne misforstår*..bla bla...

Sant. Ikke det at jeg ever har tenkt å legge det ut noen plass, men greit å faktisk vite selv hva som foregår. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Beatbox
17 minutter siden, Navios skrev:

Om ho er så opptatt av å fjerne kroppspresset kan ho jo byrja med å slutte å selge slankekurar for penger på Internett. 

Prøvde å gå inn på http://mylifestyle.no/ som hun hadde linket til men da skjedde det nada gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Beatbox
7 minutter siden, Meadows skrev:

Alt er samlet under Helenedrage.no nå, under tjenester :)

Hva De ikke vet altså :)  Så da fortsetter Kampanjen mot kroppspress men ja til salg av slankekurer og treningsprogram..nuvel..

Endret av Beatbox
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Snorkfrøken_ skrev:

Sant. Ikke det at jeg ever har tenkt å legge det ut noen plass, men greit å faktisk vite selv hva som foregår. 

Hvorfor ikke? Få se da😆

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Snorkfrøken_ skrev:

De er slettet fra bloggen ja, men GUD hvor mange screenshot jeg sitter på fra den dama... angående blant annet utøya-innlegget hennes + forsvarsinnlegget etterpå, flere innlegg om Jørgen Foss og en del kommentarer og bilder som er kritikkverdige. Dessuten kan man finne igjen MYE fra internett fra tidligere som nå er slettet :P

Jeg MÅ spørre. 

Hvorfor har du tatt deg til til å ha et eget Drage-arkiv? :P

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Meadows skrev:

Hun hadde MANGE lignende kommentarer på bloggen til Fjellestad (mye er nå slettet), blant annet at det var helt naturlig å dømme Fjellestad sin overvekt og kosthold ut i fra hva hun postet av bildet (mye kosemat) for det er hva vi lesere kunne forholde oss til. Det er så dobbeltmoral at det er til å gråte av.

Skulle VIRKELIG likt å høre Dragen forsvare de direkte kommentarene hun la igjen hos Fjellestad, da hun gang på gang kritiserte jenta for akkurat det samme vi kritiserer Dragen for idag. 

Det blir vel noe a la "Jeg var deprimert og ikke helt meg selv i denne perioden.Det var et tankekjør uten like med mange aktiviteter på dagsplanen som fikk meg til å miste fokus"...evntuelt at hun har blitt hacket. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...