Gå til innhold

Helene Drage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Miranda16 skrev:

Hva synes dere om den nye frisyren?  Klippen er i for seg ganske fin, men den svarte fargen gjør ingenting. Så mørkt hår gjør at man ser flere år eldre ut.

Skjønner meg ikke på hvorfor hun på død og liv skal ha disse hårfargene, som kun kler noen ytterst få.

Nå synes jeg hun heller ikke har noen fin klesstil heller. Ja, det er fint at de produserer klær for damer med former, men det betyr ikke at kler alle type modeller. Det gjelder for alle, uansett str. Klærne hun bruker bare fremhever bare "problemområdene". De er for snuppete og stylingen er helt off. De brune bootsene til svarte og grå klær er ikke pent.

 

Dei passar jo ikkje. Ho har vel ikkje hatt på seg ein jakke ho kan lukke på nokon av bileta ho legg ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mange av de bloggerne som legger ut outfit bilder, får da høre folk oppfatninger, det gjelder ikke bare HD. Man bør skille mellom mobbing og konstruktiv kritikk. Hun har jo selv sagt at hun ikke har øye for klær. Svært mange jeg ser som har former, er kjempeflinke til å kle seg etter fasong. Til syvende og sist, er det HD som skal bære de klærne.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personligheten hennes er kanskje ikke alles cup of tea, men må bare si at jeg synes hun er en utrolig pen dame og jeg digger selvtilliten hennes :kul: 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Halogen skrev:

Personligheten hennes er kanskje ikke alles cup of tea, men må bare si at jeg synes hun er en utrolig pen dame og jeg digger selvtilliten hennes :kul: 

Heia fremsnakking!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kul frisyre, men sånn sortfarge ble for hardt til henne, som de aller fleste andre. Kunne ønske hun gikk for noe litt mer mykt og naturlig :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, charmisss skrev:

Kul frisyre, men sånn sortfarge ble for hardt til henne, som de aller fleste andre. Kunne ønske hun gikk for noe litt mer mykt og naturlig :)

Enig. Uansett må det håret avfarges igjen. Overrasket over at hårkvaliteten er så bra etter X antall farginger. Uansett, jeg likte også frisyren. Håper hun beholder den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene fortjener skryt for å være "stilig og stor".

Det er alt for få store jenter (og gutter) som ser muligheten til å kle seg moderne. Alt for mye telt og lag på lag.

Selv har jeg ikke samme stil, men syntes hun fører en flott fanesak.

Men hvorfor i all verden er det så lite snakk om stormote? Når folk gir kred for det jeg beskriver over får man bare tilbake at hun ikke definerer seg sånn.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Hildefur skrev:

Jobber hun ikke noe om dagen nå? Ser hun er hjemme på snap, hadde ikke hun en dagstilling?

Spør henne, isteden for å starte spekulasjonstoget her inne?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hildefur skrev:

Jobber hun ikke noe om dagen nå? Ser hun er hjemme på snap, hadde ikke hun en dagstilling?

Det finst mange naturlege forklaringar på det, som at ho er sjuk/sjukemeldt, avspaserer eller har ein dag fri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg om synes hun ligner på karius (eller baktus) med den sveisen? Tenker spesielt på de nyeste snappene hennes,..Ikke noe galt med det altså, jeg elsker tanntroll:)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FOR et imponerende treningsrom hun har fått seg😁 Hun sier selv at "nå skal det bli lettere å bruke ellipsemaskinen". Får håpe det for hennes del da. Men om hun ikke finner treningsmotivasjon på treningssenteret eller på ellipsemaskinen foran TV eller med en bedre utsikt, så kan jeg aldri tenke meg at det vil bli så mye lettere å gå inn på et pittelite kott med utsikt mot badet. Men men. Kan jo være det funker denne gangen😊

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Halloi skrev:

FOR et imponerende treningsrom hun har fått seg😁 Hun sier selv at "nå skal det bli lettere å bruke ellipsemaskinen". Får håpe det for hennes del da. Men om hun ikke finner treningsmotivasjon på treningssenteret eller på ellipsemaskinen foran TV eller med en bedre utsikt, så kan jeg aldri tenke meg at det vil bli så mye lettere å gå inn på et pittelite kott med utsikt mot badet. Men men. Kan jo være det funker denne gangen😊

Tenkte det samme, det så veldig mørkt og uinspirerende ut, men hun sa hun var fornøyd og det tror jeg på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 timer siden, Halloi skrev:

FOR et imponerende treningsrom hun har fått seg😁 Hun sier selv at "nå skal det bli lettere å bruke ellipsemaskinen". Får håpe det for hennes del da. Men om hun ikke finner treningsmotivasjon på treningssenteret eller på ellipsemaskinen foran TV eller med en bedre utsikt, så kan jeg aldri tenke meg at det vil bli så mye lettere å gå inn på et pittelite kott med utsikt mot badet. Men men. Kan jo være det funker denne gangen😊

Hun sier jo selv da at d mest er en plass for å oppbevare treningsutstyr. Dessuten ser hun serier på paden mens hun trener på elipsen, så da spiller d vel ingen rolle hvor den står☺️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste Instagram bilde hennes sier hun at skjønnhet kommer i alle størrelser. 

Hun lyver så hun tror det selv! 

Når hun haddd gått ned sist, så gikk hun innpå blogger til store kvinner og sa at det ikke er noe fint å vere tykk! 

Men så lenge hun er tykk, er alle fine igjen 🙄 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...