Gå til innhold

Helene Drage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg så ikke snap'en om pulsklokken, men det kan ikke ha vært at 2000 var for hele dagen, da? Min viser i skrivende stund 1846 ink 1 times step-trening (jeg veier 57), så 2000 for dagen på det tidspunktet ink en gåtur på 1,5 time var kanskje riktig?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen ting i mot Helene Drage - tvert imot, men kjenner jeg blir overgitt når hun skriver at noen har gjort noe feil fordi pulsklokken hennes målte 10,1 km... Nesten litt dårlig mot arrangørene og en latterlig unnskyldning. Altså, det var vel godt over 1000 stykker som løp (meg inkludert) og det er ingen andre som oppdager at løypen er flere kilometer for lang? Jeg vet hvor lang tid jeg bruker på ei mil og tviler på at jeg fikk superkondis over natten. :fnise:  

(Edit: skrivefeil)

Endret av Radon
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beatbox
17 minutter siden, Radon skrev:

Har ingen ting i mot Helene Drage - tvert imot, men kjenner jeg blir overgitt når hun skriver at noen har gjort noe feil fordi pulsklokken hennes målte 10,1 km... Nesten litt dårlig mot arrangørene og en latterlig unnskyldning. Altså, det var vel godt over 1000 stykker som løp (meg inkludert) og det er ingen andre som oppdager at løypen er flere kilometer for lang? Jeg vet hvor lang tid jeg bruker på ei mil og tviler på at jeg fikk superkondis over natten. :fnise:  

(Edit: skrivefeil)

All The Excuses....Litt sånn Øystein Sunde-ish..Kjekt å ha......! :tongue:

Endret av Beatbox
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Beatbox
12 timer siden, Fortunatus skrev:

Sjekket litt some og hun påstår faktisk at løypa er lengre enn oppgitt. Sjekket armbåndet hun bruker og det er ikke gps!! Alt for unøyaktig til å påstå at løypa er 1,5 km enn beregnet..

Hun sier at den har GPS i en kommentar...Jaja, hun får bare tro at løypa var 10.1..selv om *alle andre* vet at den var 7.4....Men hun sier også at det har jo ikke noe å si...Neivel, så hvorfor tar hun det opp og bruker det som unnskyldning hvis det ikke har noe å si?

Endret av Beatbox
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Beatbox skrev:

Hun sier at den har GPS i en kommentar...Jaja, hun får bare tro at løypa var 10.1..selv om *alle andre* vet at den var 7.4..

Jeg reagerte på den nedlatende måten hennes å svare på i den kommentaren. Hvorfor ha en ovenifra og ned holdning til andre? "Har pulsklokke med GPS selv søte deg." Unødvendig å svare på den måten. Hun er i hvertfall overbevist om at løypa var 10,1 km og at alle andre (inkl arrangørene) tar feil. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh Helene, nå lot jeg tvilen komme til gode med at hun faktisk gjennomførte løpet og så påstår hun den er lengre enn den er. Det er lov å innrømme at man er i dårlig form, det er lov å ha svakheter men ikke jug for folk kjøper det ikke. Mystisk at alle andre målte det arrangørene oppga av km 🤔

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beatbox
2 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Jeg reagerte på den nedlatende måten hennes å svare på i den kommentaren. Hvorfor ha en ovenifra og ned holdning til andre? "Har pulsklokke med GPS selv søte deg." Unødvendig å svare på den måten. Hun er i hvertfall overbevist om at løypa var 10,1 km og at alle andre (inkl arrangørene) tar feil. 

Men det er jo typisk henne å reagere med enten sinne eller nedlatenhet når hun skjønner at folk har gjennomskuet * hennes versjon av sannheten*...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikkje noko å diskutere, og det er heilt utruleg at ho prøvar. Eg har gått den ruta hundre gonger minst, og frå Grønland og heilt opp til Maridalsvatnet er det 8 km. Dei stoppa på Frysja, og da er det om lag ein halv km kortare. Mao omtrent 7,5. Om ho ikkje har løpt opp og ned og opp igjen. 

http://www.oslofjorden.com/kyststi/oslo/turvei_akerselva_maridalen_oslofjorden.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løypen er jo klokket av EQtiming, det er klart den ikke er feil!! Men klart det er viktig å kunne legge "skyld" over på andre..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beatbox
1 minutt siden, Navios skrev:

Det er ikkje noko å diskutere, og det er heilt utruleg at ho prøvar. Eg har gått den ruta hundre gonger minst, og frå Grønland og heilt opp til Maridalsvatnet er det 8 km. Dei stoppa på Frysja, og da er det om lag ein halv km kortare. Mao omtrent 7,5. Om ho ikkje har løpt opp og ned og opp igjen. 

http://www.oslofjorden.com/kyststi/oslo/turvei_akerselva_maridalen_oslofjorden.html

Hun hadde jo problemer med knær, legger og var i dårlig form, så løping? Tror ikke det gitt....Men kudos for at hun gjennomførte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Om klokken viste 10.1 km og løpen var 7 km, så tenker hun vel ikke på at hun har klokken på seg hele tiden?

Den var neppe nullstilt til løpet

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og der var ein inne i ein ny "eg har møtt veggen og eg klarar ikkje fokusere på noko som helst"-periode tydelegvis. Ho slit med motivasjon og fokus, og er heilt klart inne i en negativ spiral. 

Men denne gangen skal alt ordne seg!!! 

For ho veit kor problemet er, og korleis ho kan løyse det. 

For ho må berre PRØVE HARDERE. Gjere enno meir av det som ikkje funkar. Spisse fokuset og gyve laus på strategiar som ikkje har funka igjen og igjen og igjen. Og ikkje minst, tenke positivt. Kva så om dette ser ut til å fungere heilt elendig? Se framover, gje gass!

Og dykk har kanskje allereie skjønt kor vegen går vidare, ho skal i tenkeboksen, ho skal prioritere, og ho skal ta vanskelege val og sette seg mål. Som ho også har gjort med omtrent månedlige intervallar sidan 2011. 

Det er heilt påfallande kor mykkje ho slit, samstundes med at det ikkje er noko som helst tvil om kva ein må gjere for å løyse alle disse problemene. Aldri er det snakk om å gjere noko annsleis. Neida. Meir av det som ikkje funkar! For alle gode ting er trettisju?? 

Siden det ikkje er lov med sitatar frå blogg her, så får dykk berre ta mitt ord på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en liten kommentar ang det at hun lå i høy pulssone store deler av løpet og forbrant mye. Husk at denne løypen går oppover hele veien, så det er jo klart tyngre enn å gå på en flat strekning. Noen steder er det skikkelig bratt. Og hun veier endel. Da jeg begynte å løpe for noen år siden veide jeg nærmere 130kg, og da forbrant jeg rundt 1000kcal på en times løping på tredemølle. Så det er ikke helt umulig. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Navios skrev:

Og der var ein inne i ein ny "eg har møtt veggen og eg klarar ikkje fokusere på noko som helst"-periode tydelegvis. Ho slit med motivasjon og fokus, og er heilt klart inne i en negativ spiral. 

Men denne gangen skal alt ordne seg!!! 

For ho veit kor problemet er, og korleis ho kan løyse det. 

For ho må berre PRØVE HARDERE. Gjere enno meir av det som ikkje funkar. Spisse fokuset og gyve laus på strategiar som ikkje har funka igjen og igjen og igjen. Og ikkje minst, tenke positivt. Kva så om dette ser ut til å fungere heilt elendig? Se framover, gje gass!

Og dykk har kanskje allereie skjønt kor vegen går vidare, ho skal i tenkeboksen, ho skal prioritere, og ho skal ta vanskelege val og sette seg mål. Som ho også har gjort med omtrent månedlige intervallar sidan 2011. 

Det er heilt påfallande kor mykkje ho slit, samstundes med at det ikkje er noko som helst tvil om kva ein må gjere for å løyse alle disse problemene. Aldri er det snakk om å gjere noko annsleis. Neida. Meir av det som ikkje funkar! For alle gode ting er trettisju?? 

Siden det ikkje er lov med sitatar frå blogg her, så får dykk berre ta mitt ord på det. 

"Insanity is doing something over and over again and expecting a different result" passer bra for frøken Drage.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...