Gå til innhold

Helene Drage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Håper ikke hun jenta i de rosa conversene betaler for de PT timene! Bli snappet mens en tar knebøy i stedet for  å bli korrigert på teknikk! Det er jo krise å stå sånn med beina!

 

Reagerte på det den andre dagen også med de halvhjerta "burpees'ene", det er ikke så mye som tyder på at hun er en veldig god PT dessverre.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, Maskopi skrev:

Håper ikke hun jenta i de rosa conversene betaler for de PT timene! Bli snappet mens en tar knebøy i stedet for  å bli korrigert på teknikk! Det er jo krise å stå sånn med beina!

 

 

Veldig VELDIG dårlig teknikk og det burde Helene rette på og veilede... Hvis hun i det hele tatt vet hva som er riktig teknikk da..:filer:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt utrolig at hun velger å snappe i stedet for å korrigere klienten for det der var dårlig teknikk🙈 Det ser ut til at hun er en hinsides dårlig PT👎🏻

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Maskopi skrev:

Håper ikke hun jenta i de rosa conversene betaler for de PT timene! Bli snappet mens en tar knebøy i stedet for  å bli korrigert på teknikk! Det er jo krise å stå sånn med beina!

Kva er "krise" med å stå med en litt bred beinstilling og føtene vinkla litt utover? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei herlighet.... å snappe kundene sine syns jeg er skikkelig teit, rett og slett. Konsentrer deg om kundene dine Helene, flaut.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

34 minutter siden, HappyTear skrev:

Jeg har sjeldent problemer med hud, men snapstoryen nå ble i overkant til og med for meg. 

Åi..jeg tipper hun har mange mannlige følgere:ph34r:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ærlig talt ikke problemet, hun viste seg ikke akkurat naken. Hun advarte til og med på forhånd at det kom til å bli "mye pupp", så da ser jeg ikke poenget med å se på alikevel for så å komme inn her å klage. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Butternut skrev:

Åi..jeg tipper hun har mange mannlige følgere:ph34r:

Ja, og det skjønner jeg! Hadde det vært en mann som var ambassadør for boxere ville jeg sett og =)

27 minutter siden, Birdo skrev:

Ser ærlig talt ikke problemet, hun viste seg ikke akkurat naken. Hun advarte til og med på forhånd at det kom til å bli "mye pupp", så da ser jeg ikke poenget med å se på alikevel for så å komme inn her å klage. 

Nei, du har rett der. 
Hun advarte, og jeg så uansett. Men jeg blir jo nysjerrig :P 
Jeg hadde bare et behov for å dele det med noen, og da ble kjære kvinneguiden løsningen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, ricecrispies skrev:

Herregud,Helene Drage!! Angrer på at jeg la deg til på snap. 

Går an å fjerne henne igjen vet du. Det har jeg gjort, for det ble litt "mye" for meg. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slettet henne i forrige uke for de puppene orket eg ikke å få midt i trynet "hele tiden" lenger. Skjønner ikke at mannen synes det er ålreit....

Og deilig å slippe all den sutringen om alt mulig...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Birdo skrev:

Om det der ble for mye for dere, hvordan overlever dere på sommeren når folk går rundt i bikinioverdel?🙈

Ikke sett snapen nå...men, var i syden i 14 dager i sommer og det var ingen som flashet puppene oppi trynet på meg som hun gjør...hun viser de jo i tide og utide...ikke ok for de fleste kvinnelige følgere..

Endret av Moongirl
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Moongirl skrev:

Ikke sett snapen nå...men, var i syden i 14 dager i sommer og det var ingen som flashet puppene oppi trynet på meg som hun gjør...hun viser de jo i tide og utide...ikke ok for de fleste kvinnelige følgere..

Men da er det jo bare, som du skrev du gjorde, å slette henne derfra. Det er jo teit å ha folk på snapchat som man irriterer seg over?

Hvert fall i dette tilfelle, da hun faktisk advarte på forhånd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dere er da noen sarte sjeler og, da, damer. Herregud, det er brøst i bh. Selv ville jeg ikke utlevert meg på den måte , men den oppmerksomheten liker tydeligvis Helene, og jeg tviler sterkt på at dere synes det er så ubehagelig at hun "presser puppa oppi ansiktet deres", som dere skal ha det til. Ikke spesielt classy, men det er ikke snakk om detaljbilder fra et flykræsj.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Hjärtat skrev:

Dere er da noen sarte sjeler og, da, damer. Herregud, det er brøst i bh. Selv ville jeg ikke utlevert meg på den måte , men den oppmerksomheten liker tydeligvis Helene, og jeg tviler sterkt på at dere synes det er så ubehagelig at hun "presser puppa oppi ansiktet deres", som dere skal ha det til. Ikke spesielt classy, men det er ikke snakk om detaljbilder fra et flykræsj.

Er vel mer det at i hennes egenreklame om sunnhet og balanse osv...trenger man å dytte puppene oppi ansiktet på folk for å promotere? Klart de mannlige følgerne jubler :), men jeg tror nok at damene begynner å bli litt smålei..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Beatbox skrev:

Er vel mer det at i hennes egenreklame om sunnhet og balanse osv...trenger man å dytte puppene oppi ansiktet på folk for å promotere? Klart de mannlige følgerne jubler :), men jeg tror nok at damene begynner å bli litt smålei..?

Jada, i forhold til å promotere sunnhet og balanse er dette helt ute på vidda. Men nå dreier jo bloggen seg om litt mer enn det, og hun er jo tross alt "ambassadør" for en undertøyskjede. ;-) ;-) ;-)

Mener bare at så vemmelig er det ikke å se et par pupper i bh, på en snapkonto du faktisk frivillig har valgt å følge. Spesielt når det ikke er første gang hun viser seg i underøy, og i tillegg kommer med en advarsel i forkant. 

Forsvarer ikke eller støtter det hun gjør, sier bare at damene her inne overdriver hvor ille det er å se underøy og kropp.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...