Gå til innhold

Hønehjørnet- verdens beste/verste Facebook gruppe


Blå politibil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, Zoey skrev:

Det er så mye av det der inne. 

 

Hei høner! Tror dere jeg burde klippe tuppene eller ta en hårkur? Håret mitt er helt håpløst nå. 

18406_3_lb_f_zoom.jpg?sw=370&sh=490&sm=f

Hvis hønene kunne bruke photoshop så hadde dette vært nære sannheten:fnise:

Foreløpig nøyer de seg med heavy bruk av filter.

Anonymkode: c9738...89d

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Perle skrev:

 

#selfbrag 🙌🏻

Det eneste hun vil er å fiske etter komplimenter for stuen sin.

Jeg syntes den stuen så helt grusom ut. Først trodde jeg det var mørke gardiner som var der. Men er faen med mørke vegger. Hadde blitt deprimert av å bo der.

Anonymkode: d1110...e21

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hønehjørnet er min guilty pleasure i hverdagen! 

Det verste eksempelet jeg har lest er da en dame prøvde å finne en tidligere klassevenninne hun hadde vært venn med de første årene av barneskolen hvorpå venninnen senere hadde flyttet til sine besteforeldre. Virket som hun var helt desperat etter å finne igjen denne venninnen og kom med en del utleverende opplysninger. 

Denne gamle klassevenninnen ble jo totalt utlevert i kommentarfeltet der medlemmer prøvde å søke opp vedkommende og postet skjermbilder av treff på facebook. 

Hadde kanskje hatt litt bedre forståelse for dette om det var en god venninne hun hadde mistet kontakten med. Men her snakker vi om en hun lekte med på barneskolen i maks tre år. 

Anonymkode: 1351f...5d9

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syntes den stuen så helt grusom ut. Først trodde jeg det var mørke gardiner som var der. Men er faen med mørke vegger. Hadde blitt deprimert av å bo der.

Anonymkode: d1110...e21

Ja, det er jeg helt ening i. Stilen var "in" for ti år siden og er fullstendig utdatert. 

Endret av Perle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 3/3/2018 at 6:33 PM, AnonymBruker said:

Med nick så vet ikke jeg at naboens ektemann liker å intimbarbere kona mens de hører på Christina Aguilera. 

På hønehjørnet så lærte jeg dette ut fra en notification jeg fikk når hun kommenterte på tråden, fordi vi er venner. 

Jeg vet også at den eldste datteren hennes har debutert seksuelt og fått lov til å overnatte hos kjæresten sin (kjenner foreldrene hans også) så sant de lover å bruke kondomer. 

Hadde hun brukt nick så hadde ikke halve bygda visst disse og flere detaljer om familien hennes, som hun tror er delt med en par trofaste og lojale venninner. 

Anonymkode: 0598f...165

Haha, ok. Skjønner greia, da er jo Hønehjørnet hakket verre :laugh:

Anonymkode: 88e8a...66f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte søke medlemskap i kvinnebevegelsen for ny drama (savner dramatikken i kvinneguiden). Må sies jeg skjemmes over Stein og stokk overgå være medlem i en gruppe kalt kvinnebevegelsen 😂regner med min omgankrets fortsår at jeg er medlem der for underholdningen 😂😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, jentefranorge skrev:

Måtte søke medlemskap i kvinnebevegelsen for ny drama (savner dramatikken i kvinneguiden). Må sies jeg skjemmes over Stein og stokk overgå være medlem i en gruppe kalt kvinnebevegelsen 😂regner med min omgankrets fortsår at jeg er medlem der for underholdningen 😂😂

Skal du ha drama, så meld deg inn i Stena Saga venner 😂

Anonymkode: 18821...057

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SPørmsål på hønehjørnet om noen synes føtter er ekle. Ja, svarer de fleste. Hun eine synes føttene hennes er så ekle, at hun ikke klarer å vaske dem selv. Derfor må gubben hennes vaske føttene hennes.

oh lord

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, jentefranorge skrev:

SPørmsål på hønehjørnet om noen synes føtter er ekle. Ja, svarer de fleste. Hun eine synes føttene hennes er så ekle, at hun ikke klarer å vaske dem selv. Derfor må gubben hennes vaske føttene hennes.

oh lord

*Løper inn å sjekker Hønehjørnet *

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mor legger ut en status om at sønnen ikke ønsker å konfirmere seg. Og når folk kommenterer nedover sier hun rett ut at han kun ønsker et selskap og å få penger

Vurderer hun som mor seriøst å ha et selskap for sønnen sin for at han skal få penger? Helt greit at han ikke vil konfirmeres altså, men da blir det utrolig frekt å skulle invitere til selskap og forvente gaver (les: penger!) :fart2:

Anonymkode: 2491d...788

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan være hyggelig på hønehjørnet:

 

1) Skriv «vil ikke ha en diskusjon»

2) Skriv «spør bare fordi jeg er nyskjerrig» 

Anonymkode: 18821...057

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En mor legger ut en status om at sønnen ikke ønsker å konfirmere seg. Og når folk kommenterer nedover sier hun rett ut at han kun ønsker et selskap og å få penger

Vurderer hun som mor seriøst å ha et selskap for sønnen sin for at han skal få penger? Helt greit at han ikke vil konfirmeres altså, men da blir det utrolig frekt å skulle invitere til selskap og forvente gaver (les: penger!) :fart2:

Anonymkode: 2491d...788

Jeg er fadder for et barn som kun ønsket selskap. Jeg hadde mistet kontakt med foreldrene for mange år siden og ble ikke bedt på festen. Jeg så ingen grunn til å gi barnet penger. Mor presterte å legge ut på facebook at det stakkars barnet hennes hadde faddere som "ikke engang gadd å bidra på den store dagen". Ja, hun er på Hønehjørnet og ja, hun har gått livets harde skole.

Vet også om en annen familie som har hatt den løsningen for sine fire eldste barn og skal sikkert gjøre det samme for sine tre yngste.

Anonymkode: c9738...89d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

En mor legger ut en status om at sønnen ikke ønsker å konfirmere seg. Og når folk kommenterer nedover sier hun rett ut at han kun ønsker et selskap og å få penger

Vurderer hun som mor seriøst å ha et selskap for sønnen sin for at han skal få penger? Helt greit at han ikke vil konfirmeres altså, men da blir det utrolig frekt å skulle invitere til selskap og forvente gaver (les: penger!) :fart2:

Anonymkode: 2491d...788

Syntes det er ille at man får penger for å tro på noe jeg da. Så ille begge deler

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fluffe skrev:

Syntes det er ille at man får penger for å tro på noe jeg da. Så ille begge deler

Er ikke helt sikker på om jeg forstår hva du mener med å får penger for å tro på noe. Mener du at du syns det er rart at man har selskap og får penger fordi man konfirmerer seg? Det er slutt på at alle konfirmerer seg i kirken, det er mange som konfirmerer seg borgelig, og det handler ikke om å tro på noe.

Konfirmasjon er jo at man bekrefter dåpen. Er det rart å ha selskap med gaver og penger i dåp også?

Jeg tror det er rimelig vanlig å ha konfirmasjon for selskapet og pengene sin skyld, men det er nå ganske teit å ha selskap uten at man har hatt konfirmasjon først - om det er kristent eller borgelig spiller ingen rolle. 

Anonymkode: b97aa...237

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde heller gitt ungene selskap og penger enn at de konfirmerte seg. Håper sånt tull dør ut snart.

Anonymkode: e739b...3e2

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har grunnleggeren gjennomført slankeoperasjonen i utlandet. Jeg fikk bare med meg at hun avsluttet spleisen for å gjøre livsstilendring på egenhånd. Men nå fikk hun ønsket sitt oppfylt uansett da. Jeg skjønner meg ikke på den dama. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvor hun har fått pengene i fra. Hun har jo nettopp gått på kurs for å lære seg vippeextensions, det koster vel en del penger?:klo:

Anonymkode: 9ae18...8b3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lurer på hvor hun har fått pengene i fra. Hun har jo nettopp gått på kurs for å lære seg vippeextensions, det koster vel en del penger?:klo:

Anonymkode: 9ae18...8b3

Forskudd fra forlaget? :klo: 

 

 

 

 

 

 

:hoho: 

Anonymkode: 913e2...866

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...