Gå til innhold

Hønehjørnet- verdens beste/verste Facebook gruppe


Blå politibil

Anbefalte innlegg

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dette nivået i gruppa? 

Anonymkode: a92e7...11d

Nope. Nivået er, tro det eller ei, faktisk noe lavere...

Anonymkode: e3f81...7ea

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var ikke greia med deoen at hun hadde kjøpt feil, hun kjøpte stick og ikke roll on. De har lik farge, hvis sticken står opp ned. Men sticken er større, og derfor passer den ikke inn i hylla, sånn som roll on vanligvis gjør...

Trodde jeg hvertfall 😛

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dagen livet mitt er så kjedelig at jeg legger ut på Facebook om hvordan deodoranten passer inn i hylla... ...den dagen gir jeg opp alt. 

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Ginny skrev:

Var ikke greia med deoen at hun hadde kjøpt feil, hun kjøpte stick og ikke roll on. De har lik farge, hvis sticken står opp ned. Men sticken er større, og derfor passer den ikke inn i hylla, sånn som roll on vanligvis gjør...

Trodde jeg hvertfall 😛

Nei😂 Hun mener oppriktig at hun hadde gått i to dager å irritert seg over at den nye deoen ikke passet i skapet lengre - også plutselig oppdaget hun at den var satt inn feil vei..🤷🏻‍♀️😂

Anonymkode: 17b13...827

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei😂 Hun mener oppriktig at hun hadde gått i to dager å irritert seg over at den nye deoen ikke passet i skapet lengre - også plutselig oppdaget hun at den var satt inn feil vei..🤷🏻‍♀️😂

Anonymkode: 17b13...827

Oh lord 🤣

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei😂 Hun mener oppriktig at hun hadde gått i to dager å irritert seg over at den nye deoen ikke passet i skapet lengre - også plutselig oppdaget hun at den var satt inn feil vei..🤷🏻‍♀️😂

Anonymkode: 17b13...827

...Men jeg forstår fortsatt ikke? Hun viste jo et bilde av at den passet begge veier? :klo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Tibbie skrev:

...Men jeg forstår fortsatt ikke? Hun viste jo et bilde av at den passet begge veier? :klo:

Det kan være trangere enn det ser ut som på bilde. Altså at hun merker hun må trykke den inn når den er opp-ned, men at den glir lettere på plass andre veien pga overhylla er skeiv. (Gudbedre den forklaringa der kan tolkes...)

Anonymkode: e3f81...7ea

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ei som spør hvor mye de som har flyttet inn til en mann med huslån betaler, og flertallet (så langt) går i den klassiske kvinnefella og sier de betaler fellesutgifter, mat, strøm etc. Ei sier hu har betalt oppussing av badet, men ikke kjøpt seg inn 😳 

Noen oppegående der inne som roper ut, men flere som sier at de «ikke er så dumme at de deler lånet» og at de «sparer» til egenkapital ved å ikke betale på lånet. Atte hæh? Ved et brudd sitter de jo igjen med 0,- og han med all verdi?

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har blitt en trend å legge ut andres historier. Ei la ut en historie om at datra hennes tok selvmord pga mobbing. I slutten sv historien sto det «dette er ikke min historie» .

B27D5F98-0546-4430-B7A9-74FDD067B502.jpeg

Anonymkode: 18821...057

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.11.2018 den 0.15, Prøver18 skrev:

Jeg rakk å ta printscreeen av dritten hun la ut 😂 er det mulig. Kan ikke fordra henne. Hun kan ikke kjøpes av en mann men tigger penger på Facebook for å slankeoperes???

Kødder du nå? Har hun gjort det? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Gasellen skrev:

Kødder du nå? Har hun gjort det? 

Jepp. Var masse spleis-linker som ble lagt ut for et års tid siden. Før hun "skulle klare dette på egenhånd i steden", begynte å spise sunt og la ut sunne innlegg, og brått var hun i Riga og slankeoperert

Endret av Titania
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Titania skrev:

Jepp. Var masse spleis-linker som ble lagt ut for et års tid siden. Før hun "skulle klare dette på egenhånd i steden", begynte å spise sunt og la ut sunne innlegg, og brått var hun i Riga og slankeoperert

Jeg er målløs. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det har blitt en trend å legge ut andres historier. Ei la ut en historie om at datra hennes tok selvmord pga mobbing. I slutten sv historien sto det «dette er ikke min historie» .

B27D5F98-0546-4430-B7A9-74FDD067B502.jpeg

Anonymkode: 18821...057

Den dama som la ut dette innlegget legger stadig ut innlegg kopiert fra andre. Blant annet et om en trampoline som var vanskelig å sette opp og få ned igjen etterpå. Kan se for meg at hun ser det originale innlegget får masse likes eller haha-reaksjoner, og derfor velger hun å legge det ut på Hønehjørnet? Hvert fall litt morsomt hver gang noen kommenterer på det 😅

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er aldersgruppen hos de fleste brukerne av denne gruppen?

Endret av Gasellen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Gasellen skrev:

Hva er aldersgruppen hos de fleste brukerne av denne gruppen?

Tror de fleste er mellom 25-50 år, men det er mange både over og under også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.12.2018 den 23.05, AnonymBruker skrev:

Det har blitt en trend å legge ut andres historier. Ei la ut en historie om at datra hennes tok selvmord pga mobbing. I slutten sv historien sto det «dette er ikke min historie» .

B27D5F98-0546-4430-B7A9-74FDD067B502.jpeg

Anonymkode: 18821...057

Det bildet og teksten dukket også opp i en DIY-gruppe på fb

Anonymkode: b2c0c...770

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tråden om ribba som har hår. 

Ser det er en del vegetarianere/veganere som misjonerer. Lurer på om noen slutter å spise kjøtt fordi vegetarianere poster bilder av grisunger og skriver «DET ER DETTE DU SPISER, tenk at maten din er viktigere enn livet til denne søte nusselige grisen». 

Har en pizza med kjøttdeig og bacon i ovnen, og jeg har hvert fall tenkt til å spise den. Får litt motsatt effekt på meg.

Anonymkode: 68a73...a37

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tråden om ribba som har hår. 

Ser det er en del vegetarianere/veganere som misjonerer. Lurer på om noen slutter å spise kjøtt fordi vegetarianere poster bilder av grisunger og skriver «DET ER DETTE DU SPISER, tenk at maten din er viktigere enn livet til denne søte nusselige grisen». 

Har en pizza med kjøttdeig og bacon i ovnen, og jeg har hvert fall tenkt til å spise den. Får litt motsatt effekt på meg.

Anonymkode: 68a73...a37

😂😂😂 

Jeg synes det er så flott at noen er veganere og vegetarianere. Jeg bare greier ikke fatte og begripe hvorfor de skal presse på og prøve guilttrappe de som ikke ønsker å bare spise plantebasert ? Det blir som at den kristne naboen min skal være forbanna på meg fordi jeg ikke tror på jesus. Det er da for pokker ikke hans problem 😅

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tråden om ribba som har hår. 

Ser det er en del vegetarianere/veganere som misjonerer. Lurer på om noen slutter å spise kjøtt fordi vegetarianere poster bilder av grisunger og skriver «DET ER DETTE DU SPISER, tenk at maten din er viktigere enn livet til denne søte nusselige grisen». 

Har en pizza med kjøttdeig og bacon i ovnen, og jeg har hvert fall tenkt til å spise den. Får litt motsatt effekt på meg.

Anonymkode: 68a73...a37

Jeg er selv vegetarianer, men jeg er drittlei andre veganere og vegetarianere som skal drive propaganda og misjonere overfor de som spiser kjøtt.

De ødelegger så mye for oss andre vegetarianere

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tråden om ribba som har hår. 

Ser det er en del vegetarianere/veganere som misjonerer. Lurer på om noen slutter å spise kjøtt fordi vegetarianere poster bilder av grisunger og skriver «DET ER DETTE DU SPISER, tenk at maten din er viktigere enn livet til denne søte nusselige grisen». 

Har en pizza med kjøttdeig og bacon i ovnen, og jeg har hvert fall tenkt til å spise den. Får litt motsatt effekt på meg.

Anonymkode: 68a73...a37

Meh, de fleste dyr er nusselige når de er små unger. Bilder av grisunger er vel heller kanskje ikke den beste ideen uansett, pattegris er tross alt en ting. 😄

Jeg mener at om man har et godt forhold til mat og en klar forståelse på hvor nettopp maten kommer fra, så hjelper det lite at en militant veganer viser meg bilder av andunger for å gi meg skyldfølelse.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...