Gå til innhold

Hønehjørnet- verdens beste/verste Facebook gruppe


Blå politibil

Anbefalte innlegg

Noen må vel ha kommentert det? 

Anonymkode: 2134f...923

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen må vel ha kommentert det? 

Anonymkode: 2134f...923

Nesten alle sa hun burde spørre foreldrene :laugh:

Anonymkode: f6946...04d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da er det jamen godt at det finnes minst 68 som følte at de måtte hjelpe til. :fnise:

Anonymkode: b97aa...237

Ja, heldigvis! Det hadde jo vært umulig å finne ut av noe sånn uten «mange gode svar» fra ukjente på Internett. Jeg holder alltid tilbake informasjon om leggetider til barnevakten, noe må de da finne ut selv!:fnise:

Anonymkode: 29701...610

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, det innlegget med hun som varslet ei dam som hadde blødd igjennom buksen. Hva er vitsen med å skrive "Hun ble garantert flau" x374 ganger!! Har kun sett 2 svar som består av sin egen opplevelse, altså en "historie". Det synes jeg var interessant, men de 374 identiske svarene er bare unødvendig og irriterende. 

Anonymkode: e8469...c1f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, det innlegget med hun som varslet ei dam som hadde blødd igjennom buksen. Hva er vitsen med å skrive "Hun ble garantert flau" x374 ganger!! Har kun sett 2 svar som består av sin egen opplevelse, altså en "historie". Det synes jeg var interessant, men de 374 identiske svarene er bare unødvendig og irriterende. 

Anonymkode: e8469...c1f

Jeg ser ikke hva som var ille med den. Hun sa jo at dama virka sur, jeg kunne ha kommentert akkurat det samme - for 375.gang.

Det å repetere synsing er jo vanlig i kommentarfelt, noe annet om det hadde vært fakta.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegg på Hønehjørnet: 

Sitat

Dagens hos gyn..: 

Her var det mange egg, godt du har spiral. 1f602.png😂1f605.png

Hønene henger seg på og mange har selvsagt fått (nesten upassende) komplimenter fra gynekologen sin på hvor trange de er og fine glufser de har :fnise:

Min gynekolog sa du er like vakker på utsiden som innsiden 1f642.png🙂1f642.png🙂1f642.png

fikk høre på 6-ukers kontrollen etter fødsel nummer to: "ser ikke ut som det har vært folk her en gang!"

 " her var det jaggu trangt "

Her var det trangt.. Så kjenner at dette er ditt første barn... Jadda, var tredje 1f602.png😂--

´-- - Da jeg satt inn spiralen sa den kvinnelige gynekologen «umulig å se at du har født tre barn, stram og fin» 1f602.png

Da jeg var hos gyn sa han: oi du var godt trent. Jeg knakk engangs plastikken som de bruker til å åpne, for å sjekke. (Kaller det for brekkjern) 1f602.png😂1f602.png

Var ikke hos gynekologen, men hos jordmor som skulle barbere meg og sette inn kateter før KS. Når jeg lå der og følte meg så ulekker som jeg bare kunne utbrøt hun «nei, men her var det jo kjempefint!» har aldri fått et kompliment på VAGINAEN min av en kvinne før 1f605.png😅

- lnlnkln

- - asfdsdf

Anonymkode: 29701...610

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Innlegg på Hønehjørnet: 

Hønene henger seg på og mange har selvsagt fått (nesten upassende) komplimenter fra gynekologen sin på hvor trange de er og fine glufser de har :fnise:

Min gynekolog sa du er like vakker på utsiden som innsiden 1f642.png🙂1f642.png🙂1f642.png

fikk høre på 6-ukers kontrollen etter fødsel nummer to: "ser ikke ut som det har vært folk her en gang!"

 " her var det jaggu trangt "

Her var det trangt.. Så kjenner at dette er ditt første barn... Jadda, var tredje 1f602.png😂--

´-- - Da jeg satt inn spiralen sa den kvinnelige gynekologen «umulig å se at du har født tre barn, stram og fin» 1f602.png

Da jeg var hos gyn sa han: oi du var godt trent. Jeg knakk engangs plastikken som de bruker til å åpne, for å sjekke. (Kaller det for brekkjern) 1f602.png😂1f602.png

Var ikke hos gynekologen, men hos jordmor som skulle barbere meg og sette inn kateter før KS. Når jeg lå der og følte meg så ulekker som jeg bare kunne utbrøt hun «nei, men her var det jo kjempefint!» har aldri fått et kompliment på VAGINAEN min av en kvinne før 1f605.png😅

- lnlnkln

- - asfdsdf

Anonymkode: 29701...610

Det der hadde jeg aldri godtatt

Anonymkode: b2c0c...770

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det der hadde jeg aldri godtatt

Anonymkode: b2c0c...770

Noen av de  kommentarene de sa de hadde fått hadde ikke jeg heller godtatt, men å høre fra en gynekolog på 6 ukerskontrollen etter fødselen at det ikke ser ut om om man har født, er faktisk veldig fint å høre. Man er (jeg var ihvertfall) ganske bekymret for hvordan det var der nede etter fødselen. Men igjen, det er ikke noe jeg ville ha skrytet av på hønehjørnet. Og noen av de kommentarene de hadde fått, var etter min mening, over streken!

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Boneli skrev:

Noen av de  kommentarene de sa de hadde fått hadde ikke jeg heller godtatt, men å høre fra en gynekolog på 6 ukerskontrollen etter fødselen at det ikke ser ut om om man har født, er faktisk veldig fint å høre. Man er (jeg var ihvertfall) ganske bekymret for hvordan det var der nede etter fødselen. Men igjen, det er ikke noe jeg ville ha skrytet av på hønehjørnet. Og noen av de kommentarene de hadde fått, var etter min mening, over streken!

Og så kan det hende at disse hønsene tok noen av disse kommentarene og blåste de litt opp og seksualiserte dem uten at de egentlig var ment sånn. 

Kan hende det er som du sier; gynekologer sier kanskje ifra om at ting ser fint ut fordi det er sydd riktig f.eks. eller at det ser fint ut at man ikke har blitt ødelagt under fødsler osv. 

Jeg tror mange av kommentarene er "plusser på litt ekstra for både kjente og ukjente og gruppa på KG, så kan de få høre hvor pen og stram vaginaen er"

Anonymkode: b97aa...237

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og så kan det hende at disse hønsene tok noen av disse kommentarene og blåste de litt opp og seksualiserte dem uten at de egentlig var ment sånn. 

Kan hende det er som du sier; gynekologer sier kanskje ifra om at ting ser fint ut fordi det er sydd riktig f.eks. eller at det ser fint ut at man ikke har blitt ødelagt under fødsler osv. 

Jeg tror mange av kommentarene er "plusser på litt ekstra for både kjente og ukjente og gruppa på KG, så kan de få høre hvor pen og stram vaginaen er"

Anonymkode: b97aa...237

Det er nok heller dette som stemmer ja. Men hvordan de kan syntes dette er noe å skryte over, blir for meg et mysterium. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er visst greia å poste bilde av seg selv i bikini og fortelle at man egentlig ikke er komfortabel med å vise seg frem i bikini. Rene Ellos-katalogen der inne nå. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og så kan det hende at disse hønsene tok noen av disse kommentarene og blåste de litt opp og seksualiserte dem uten at de egentlig var ment sånn. 

Kan hende det er som du sier; gynekologer sier kanskje ifra om at ting ser fint ut fordi det er sydd riktig f.eks. eller at det ser fint ut at man ikke har blitt ødelagt under fødsler osv. 

Jeg tror mange av kommentarene er "plusser på litt ekstra for både kjente og ukjente og gruppa på KG, så kan de få høre hvor pen og stram vaginaen er"

Anonymkode: b97aa...237

Helt vanlig at legen sier: 'dette ser veldig fint ut' . Både ved undersøkelse av underliv, hals, øyne, tenner osv.

Betyr jo ikke at jeg tror at disse synes at akkurat JEG er sååå fin....

Bare at ting er greit og friskt. 😉

 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, NumberSix skrev:

Nå er visst greia å poste bilde av seg selv i bikini og fortelle at man egentlig ikke er komfortabel med å vise seg frem i bikini. Rene Ellos-katalogen der inne nå. 

Oi, må sjekkes!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 23.5.2018 den 10.07, AnonymBruker skrev:

Innlegg på Hønehjørnet: 

Hønene henger seg på og mange har selvsagt fått (nesten upassende) komplimenter fra gynekologen sin på hvor trange de er og fine glufser de har :fnise:

Min gynekolog sa du er like vakker på utsiden som innsiden 1f642.png🙂1f642.png🙂1f642.png

fikk høre på 6-ukers kontrollen etter fødsel nummer to: "ser ikke ut som det har vært folk her en gang!"

 " her var det jaggu trangt "

Her var det trangt.. Så kjenner at dette er ditt første barn... Jadda, var tredje 1f602.png😂--

´-- - Da jeg satt inn spiralen sa den kvinnelige gynekologen «umulig å se at du har født tre barn, stram og fin» 1f602.png

Da jeg var hos gyn sa han: oi du var godt trent. Jeg knakk engangs plastikken som de bruker til å åpne, for å sjekke. (Kaller det for brekkjern) 1f602.png😂1f602.png

Var ikke hos gynekologen, men hos jordmor som skulle barbere meg og sette inn kateter før KS. Når jeg lå der og følte meg så ulekker som jeg bare kunne utbrøt hun «nei, men her var det jo kjempefint!» har aldri fått et kompliment på VAGINAEN min av en kvinne før 1f605.png😅

- lnlnkln

- - asfdsdf

Anonymkode: 29701...610

Åherregud. Tenk å være der i livet at du sitter på nettet og skryter til fremmedfolk over hvor stramt og/eller fint helsepersonell syntes underlivet ditt er.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den nye trenden på snappen. Filme seg selv mens man er på do... Tror jeg skal prøve det altså.

Anonymkode: 12e0d...9d4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Den nye trenden på snappen. Filme seg selv mens man er på do... Tror jeg skal prøve det altså.

Anonymkode: 12e0d...9d4

Hæ? Kan du forklare? Jeg bruker ikke snap...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, solmåneogstjerner said:

Hæ? Kan du forklare? Jeg bruker ikke snap...

Er vel ingenting å forklare? 

Anonymkode: d3d54...34f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fulgte snappen i en periode. Men det ble litt mye med 50 snapper i døgnet med bare svada. Eneste som faktisk var interessant var grisebonden. Hun noe litt utenom det vanlige og noe spennende. 

Anonymkode: e8469...c1f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er vel ingenting å forklare? 

Anonymkode: d3d54...34f

Filmer de seg selv når de er på do?? Ok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...