Gå til innhold

Hvor er de nå?


hobbykokken

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 3 måneder senere...

Hva skjedde med MalinElskerLucas? 

Hun som var med på Unge Mødre og hadde en blogg hun ikke har oppdatert på noen år. Mistet ikke hun omsorgen for Lucas? Havnet han i fosterhjem eller er det faren som har han? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, LeilaS skrev:

Hva skjedde med MalinElskerLucas? 

Hun som var med på Unge Mødre og hadde en blogg hun ikke har oppdatert på noen år. Mistet ikke hun omsorgen for Lucas? Havnet han i fosterhjem eller er det faren som har han? 

Jeg følger henne på instagram, tror hun heter det samme der. Fått ny mann, en datter og lever fint virker det som. Sønnen vet jeg ikke noe om.

Hun heter malinangelicaw på insta iaf. 

Endret av Butternut
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ricecrispies
2 minutter siden, Butternut skrev:

Jeg følger henne på instagram, tror hun heter det samme der. Fått ny mann, en datter og lever fint virker det som. Sønnen vet jeg ikke noe om.

Sønnen bor hos fosterforeldre. 

Har sansen for henne 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Butternut skrev:

Jeg følger henne på instagram, tror hun heter det samme der. Fått ny mann, en datter og lever fint virker det som. Sønnen vet jeg ikke noe om.

Hun heter malinangelicaw på insta iaf. 

Ok takk :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...
På 17.12.2016 den 21.14, hobbykokken skrev:

Hva skjedde med hanna vaage? ?

Hun ble lei bloggingen og hadde vel heller ikke tid til blogglivet lenger, heller. I alle fall ikke nå, som hun jobber så mye. Tar på seg ekstra mye for å få så mye erfaring som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Husker en sex-blogg som var på blogg.no som var rimelig «poppis» en gang mellom 2011-2013. Var tre anonyme kvinner som delte sine historier. Noen som husker hva bloggen heter?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Rebbsi skrev:

Husker en sex-blogg som var på blogg.no som var rimelig «poppis» en gang mellom 2011-2013. Var tre anonyme kvinner som delte sine historier. Noen som husker hva bloggen heter?

Husker den veldig godt! Haha. Men det kom jo frem at det bare var tull og oppspinn. Historiene var oppdiktet og om jeg ikke husker feil så var det bare en som sto bak? Men jeg husker ikke hva bloggen het!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Rebbsi skrev:

Husker en sex-blogg som var på blogg.no som var rimelig «poppis» en gang mellom 2011-2013. Var tre anonyme kvinner som delte sine historier. Noen som husker hva bloggen heter?

Tror det var Walk of shame. Skikkelig bra blogg😊

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Marie Amanda ja. Hun husker jeg. Noen som vet hva hun heter på insta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Tjukk Norris skrev:

Marie Amanda ja. Hun husker jeg. Noen som vet hva hun heter på insta?

m.riise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Hummingbird2 skrev:

Noen som vet hvordan det går med Jeanette Bye? Hun blogget blant annet om bulimi. Hun er i denne artikkelen: https://www.dagbladet.no/tema/vi-kjoper-slankeprodukter-som-aldri-for/64610788

Hun husker jeg. Hun slettet bloggen pga alle dritkommentarene hun fikk. Stakkars :(

Husker godt Marie Amanda. De videobloggene hun la ut var hysteriske 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en kvinnelig blogger som hadde som mål og bli Norges mest leste blogg. Hun virket ganske crazy, men etterhvert havnet hun langt oppe på listene. Dette var rundt 2008. Noen som husker henne?

Hun ga seg etter en stund, det ble for mye for mye for henne. Var mye clickbaits og åpenbare forsøk på å sjokkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...