dansk1 Skrevet 8. desember 2016 #1 Skrevet 8. desember 2016 Erfaringer ? Er dette trygt å bestille igjennom ?
Gjest Raptuza Skrevet 8. desember 2016 #2 Skrevet 8. desember 2016 Har brukt airbnb for noen år siden når vi dro rundt i Israel. Knirkefritt og billigere enn hotell.
Gjest the1andonly Skrevet 8. desember 2016 #3 Skrevet 8. desember 2016 Har brukt airbnb mye i sommer i Nederland, Frankrike og Italia. bare positive opplevelser. har nå leid ut er rom i huset vårt selv i snart et halvår! veldig hyggelig! 👍😊
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #4 Skrevet 8. desember 2016 Husk at utleierne ikke er proffe så faren for veggdyr og den slags er mye høyere enn på vanlige hoteller. Hotellrom er laget for å være enkle å desinfisere så de stenger det bare til det er ordnet og gir deg et annet rom når det skjer. Airbnb-utleiere vil holde kjeft og håpe at ikke du merker det. Anonymkode: 24901...6b2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #5 Skrevet 8. desember 2016 Det kan være et godt alternativ, men det er jo ikke like sikkert som hotell. Jeg har hatt problemer med Airbnb selv som utleier. Bl.a. at jeg ikke fikk beskjed om noen som hadde foretatt reservasjon hos meg. Anonymkode: 11e37...d76
gard Skrevet 14. januar 2017 #6 Skrevet 14. januar 2017 Jeg har bare brukt Airbnb en gang og det funket fint selv om det var hundehår overalt ettersom de som leide ut hadde bikkje. Da jeg sjekket Airbnb i San Francisco virket det ut som om mange av plassene var like dyre som hoteller og da kan en neste like gjerne bo på hotell - med mindre en ønsker å bruke Airbnb oppholdet for å komme i kontakt med de som faktisk bor på det stedet som en besøker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå