Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Sveits35 skrev (2 timer siden):

Det er 9% skatt i Dubai har jeg lest 

Mener jeg har lest det samme. 9% skatt dersom du tjener over så og så mye, men fult mulig jeg husker feil.

Sveits35 skrev (2 timer siden):

Så sinte mennesker på tråden nå. Har det skjedd noe spesielt? Det henger vel ikke sammen med at Pierre fikk blomster på døra av «hemmelig beundrer» og klasket buketten flirende i fra seg i den eska den lå oppi i? 
Men litt skummelt da.. her er det skrevet side opp og side ned om ustabile følgere, og nå har disse fått Pierre å bli forelsket i… Det vil ta det til et helt nytt nivå!

Hæ? Hva skjedde meg Pierre? 😅 

• Liker 2
Skrevet
Hatsumomo skrev (5 minutter siden):

Vel, man kan ikke bare skylde på henne for at pengene kommer flytende.

For pengene kommer jo flytende uansett hva hun poster - det sørger jo Raadsquad for. De sørger også egenhendig for at Shehed som har ingen verdens grunn til å ha følgere på snap, får 100.000 kr i mnd flytende for poste turer på butikken og turer med Gucci.

Og flere her i tråden følger begge to.

At Shehed har følgere etter hun avslørte sin forakt for nordmenn er for meg en stor gåte. Der er det mye fordekt og falskt. Usj!

• Liker 14
  • Nyttig 3
Skrevet
Sirah skrev (7 minutter siden):

Mener jeg har lest det samme. 9% skatt dersom du tjener over så og så mye, men fult mulig jeg husker feil.

Hæ? Hva skjedde meg Pierre? 😅 

Han overlevde stuntet 😅 Den første buketten med blomster han har fått i sitt liv kom fra en stalker. 

• Liker 3
Skrevet
refill skrev (14 timer siden):

Hun tar vel bare melatonin? Noe som ikke gir de reaksjonene hun presenterer riktig nok, men om hun er redd for medisiner tar hun vel trolig ikke sterkere sovemedisiner..? Tipper hun tar melatonin og har fått med seg at man kan bli litt "gøy" på sovemedisiner. Jeg gir selv advarsler til folk de gangene jeg tar de med rød trekant 💀

Hun har sagt tidligere at hun vanligvis tar Melatonin, men også sovetabletter inni mellom. Jeg tror for min del det kun er sovetabletter hun bruker, men Melatonin høres snillere ut.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Really skrev (7 timer siden):

Det burde blitt stilt krav til content på snap for å tjene penger. Gårsdagens "content" var å ligge i senga, bestille mat på døren og se 90 days fiance. En tydelig depresiv Isabel, men selv sier hun at hun ikke er deprimert. 

Dette blir du IKKE frisk av isabel.

Gårsdagen🥴 Dette gjentar seg dag etter dag. Så lenge Bodil og Randi etterspør og skryter på RS så klarer I seg fint🥴

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Husomvarderfør skrev (8 minutter siden):

Gårsdagen🥴 Dette gjentar seg dag etter dag. Så lenge Bodil og Randi etterspør og skryter på RS så klarer I seg fint🥴

Det er så kvalmende å lese disse meldingene til tider at jeg blir helt satt ut … spyttslikkere hele gjengen, om hun så lå nede for telling så hadde de funnet en måte å applaudere det også så lenge de kunne skryte og «forstå seg ihjel» Isabel på .. 😵‍💫

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Sveits35 skrev (1 time siden):

At Shehed har følgere etter hun avslørte sin forakt for nordmenn er for meg en stor gåte. Der er det mye fordekt og falskt. Usj!

🎯

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
Husomvarderfør skrev (9 minutter siden):

Joda vet hun er lat og ligger mye i senga, men igår synes jeg det var ekstra lite content enn til vanlig.  Hun snakket stort om at hun skulle ta tak i livet sitt, men det viser seg å være tomme ord. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
Really skrev (5 timer siden):

Bare nysgjerrig, når sa Rami at Isabel grein på kommando? Hvilken setting var han i når han sa det?

Søskene satt og hadde lunsj og diskuterte alder og da sa Rami til forkleinelse feil år…da ble frøkena fornærma og begynte å gråte…på hvor Rami ble sjokkert og sa herregud  du trenger ikke gråte…Fornøyd🙏

• Liker 4
Skrevet
Husomvarderfør skrev (1 minutt siden):

på hvor Rami ble sjokkert og sa herregud  du trenger ikke gråte…Fornøyd🙏

Er det meg du spør om er fornøyd? Om så var så forstod jeg ikke meningen din med den kommentaren. 

• Liker 2
Skrevet

Ang. det IR snakket om i går - mann, barn og familie… Hun tar iallfall ikke en «Sophie Elise» og tror at et barn skal gjøre henne frisk fra alt av traumer, angst m.m. Hun skal først bli sunn og på et bedre sted i livet, og det virker som hun tror på det selv.

Samtidig avviser hun utredning for ADHD, fordi hun er redd for at medisiner skal skade kreativitet og personlighet. Det er fascinerende at hun sliter så mye, men samtidig vegrer seg for det som kanskje kan gjøre livet bedre… Da lurer jeg på om hun ubevisst syns livet er greit som det er. Det er kjent og trygt, å gå inn i noe (eventuelt) helbredende - blir ikke et attraktivt alternativ, man forblir heller i det vanskelige, men likevel trygge, velkjente og akseptable… 

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
Sveits35 skrev (7 timer siden):

Det er 9% skatt i Dubai har jeg lest 

Nei ikke inntektsskatt 

• Nyttig 1
Skrevet

. Betaler nordmenn skatt i Dubai? Nei, du betaler ikke inntektsskatt i Dubai. Men som norsk statsborger kan du fortsatt være skattepliktig i Norge, spesielt hvis du ikke har meldt utflytting eller fortsatt har «tilknytning» til Norge (som bolig, familie eller eiendom).

ingen inntektsskatt eller formuesskatt…

• Nyttig 2
Skrevet

En av de største økonomiske fordelene med å bo og arbeide i Dubai er at det ikke eksisterer personlig inntektsskatt. Verken statsborgere eller utlendinger betaler skatt på lønn eller annen personlig inntekt.

hvis en person som utøver virksomhet i Emiratene blir gjenstand for selskapsskatt, er skattesatsen 9% på skattepliktig inntekt overstigende 375 000 AED

• Nyttig 1
Skrevet
Anemoi skrev (2 timer siden):

Ang. det IR snakket om i går - mann, barn og familie… Hun tar iallfall ikke en «Sophie Elise» og tror at et barn skal gjøre henne frisk fra alt av traumer, angst m.m. Hun skal først bli sunn og på et bedre sted i livet, og det virker som hun tror på det selv.

Samtidig avviser hun utredning for ADHD, fordi hun er redd for at medisiner skal skade kreativitet og personlighet. Det er fascinerende at hun sliter så mye, men samtidig vegrer seg for det som kanskje kan gjøre livet bedre… Da lurer jeg på om hun ubevisst syns livet er greit som det er. Det er kjent og trygt, å gå inn i noe (eventuelt) helbredende - blir ikke et attraktivt alternativ, man forblir heller i det vanskelige, men likevel trygge, velkjente og akseptable… 

Herregud så mange ganger jeg har hørt dette i psykiatrien : Nei, jeg skal aldri ha noe medisiner og bli en zombie. Dette kommer fra folk som ødelegger for seg selv og andre i manier, depresjoner, ADHD(brenner ut hele nettverket). Hadde disse egoistene bare ødelagt for seg selv, men de drar familie og venner som prøver å hjelpe med seg i fallet. Forbanna irriterende å se hvor sta folk kan bli, når man vet at svært mange får ett nytt liv og kan leve med ADHD og Bipolaritet. 

• Liker 7
  • Nyttig 11
Skrevet (endret)
Natu skrev (9 minutter siden):

Herregud så mange ganger jeg har hørt dette i psykiatrien : Nei, jeg skal aldri ha noe medisiner og bli en zombie. Dette kommer fra folk som ødelegger for seg selv og andre i manier, depresjoner, ADHD(brenner ut hele nettverket). Hadde disse egoistene bare ødelagt for seg selv, men de drar familie og venner som prøver å hjelpe med seg i fallet. Forbanna irriterende å se hvor sta folk kan bli, når man vet at svært mange får ett nytt liv og kan leve med ADHD og Bipolaritet. 

Og ikke minst - en diagnose betyr ikke at du MÅ gå på medisiner- men jeg tenker for alle det gjelder at det er fint å vite hva noen utfordringer i livet kan skyldes.. . Og hun vil sannsynligsvis slite med å få lov til det pga vekt.. ( og skal jeg være i det stygge hjørne- hva slag kreativitet er det hun er redd for å «miste»?) 

Endret av Nuwanda2
  • Liker 2
  • Nyttig 9
Skrevet (endret)

Hun vil ikke ta medisiner som kan gi henne et bedre liv, men hun tar gjerne i mot IV-behandling fra «random» leger hun vet lite om.

Endret av Alauda
  • Liker 8
  • Nyttig 5
Skrevet
Nuwanda2 skrev (1 time siden):

Og ikke minst - en diagnose betyr ikke at du MÅ gå på medisiner- men jeg tenker for alle det gjelder at det er fint å vite hva noen utfordringer i livet kan skyldes.. . Og hun vil sannsynligsvis slite med å få lov til det pga vekt.. ( og skal jeg være i det stygge hjørne- hva slag kreativitet er det hun er redd for å «miste»?) 

Dette!

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Isabel tjener 4 millioner i måneden på Snap! Hun kunne kjøpt et hus hver måned her jeg bor.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Dalakua skrev (21 minutter siden):

Isabel tjener 4 millioner i måneden på Snap! Hun kunne kjøpt et hus hver måned her jeg bor.

Tenk så masse walk-in closets hun kunne hatt da 🤪😃

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...