Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, Honey Dew skrev:

Ikke jeg heller. Hun får ikke tjene et eneste rødt øre på meg eller noen andre av barna mine. 

Men HVORFOR er hun enda på topplisten? Ligger enda på 6 plass på blogglisten :overrasket:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, smalls skrev:

Men HVORFOR er hun enda på topplisten? Ligger enda på 6 plass på blogglisten :overrasket:

Takket være fjortisene

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides

Det som holder liv i bloggen er jo clickbaits. Kun det. Det har fremdeles ikke skjedd en eneste ting som Isabel har lokket med i snart 1 år nå. 

Hvis Isabel leser dette kan vi gi henne en utfordring; ingen clickbaits på en uke på Snapchat og kun overskrifter som speiler innholdet og ingen innlegg om hva spennende hun SKAL skrive om senere. 

Da er bloggen død iløpet av den uken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjernet henne nettopp på Snapchat. Orker henne ikke mer, for en jente helt uten dybde. Skal slutte og klikke meg inn på bloggen hennes og, før var det for og få meg en god latter, nå er det ikke det engang. Buh bye

Endret av Breakeven
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg jobbet på ungdomsskolen, så la jeg merke til at mange av de jentene drev å så på bloggen til Isabel under timen. Disse jentene var maks 15 år.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg jobber på en ungdomsskole nå, og alle elevene mine syns Isabel er helt "ut".

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At Isabel ligger på topplisten er det jo folk her også som hjelper henne med. 

Jeg følger henne på snap, men har ikke lest bloggen på 3 mnd. 

Fikk ingenting igjen for å gå inn der. Ga meg ingenting. 

Grunnen til at jeg følger henne på snap, er for å se hvor mye hun klarer å drite seg ut. 

 

Sjokke over at hun ikke ser selv hvos tåpent det hele er.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der slettet jeg Isabel fra snap og sluttet å følge bloggen. Hvorfor?

- Hun spammer ned storyen sin med clickbaits. Og det er sånn "gå inn på bloggen", *nytt innlegg*, opptil 20 ganger dagen. Og innleggene er akkurat de samme. Sammenlignet med Sophie Elise osv, som gjør dette 1 gang i mnd kanskje.

- Tullete overskrifter. For å ta et innlegg fra uka. Hun skrev "jeg slutter å blogge" også skriver hun at det er siste gangen ho blogger i 2016. For å ikke ta med alle operasjonene hun skulle fortelle osv.

At hun fremdeles er lesere er pga clickbaitsa. Prøv å ikke clickbaitse noe i 1 uke, for å ikke nevne 1 mnd, så ser vi :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært gøy hvis hun fikk clickbaitnekt i en uke. Da hadde hun garantert rast nedover på listen :) 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da var det et nytt år.

Har IR blitt huseier? Nei? Hmm, hun skrev jo senest i mai ifjor at de skulle kjøpe NYTT hus i Oslo i slutten av året/begynnelsen av 2017 og var i full gang med innredningsdelen. Tenk, de var snart huseiere! 

Vel, siden den gang har boligprisene rukket å bli 20% dyrere i gjennomsnitt. Selv om prisene på eneboliger ikke er lik som kvadratmeterprisen på leiligheter, kan man vel trygt si at et HUS på 10 mill kan ha rukket å bli 1-2 millioner dyrere siden den gang. Og da må jeg spørre igjen hvor mye IR tjener på å blogge hvis hun fortsatt skal klare å matche dagens boligmarked med inntekten fra en blogg. Eller, kanskje dette med boligmarkedet ikke er så interessant lenger? Det holdt kanskje med tanken om å kjøpe?

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå roper de etter følgere på you tube også. 

At de orker å bruke så mye tid på så mye vas. 

Eneste videoen jeg har sett, var da Pierre dret seg ut med angrepet på Ariel. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Putti skrev:

Nå roper de etter følgere på you tube også. 

At de orker å bruke så mye tid på så mye vas. 

Eneste videoen jeg har sett, var da Pierre dret seg ut med angrepet på Ariel. 

Den videoen var hysterisk :hoho:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26 minutter siden, Honey Dew skrev:

Herlighet. Eier ikke den jenten skam????

Hva nå?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som imponerer meg mest, er hvordan side2 kan ha ei som henne, som en av sine. 

Hva er det hun står for som er bra for noen som helst? 

Kan noen si meg en positiv ting som hun står for, eller bidrar med? 

 

Jeg kommer ikke på en ting.

 

Ryddet for sitert, slettet innlegg.

Edie,  mod.

 

Endret av Edie
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Clickbait på snap nå "JEG ANGRER MEG I HJEL. Ja, dere hadde rett". På bloggen: hun angrer på at hun har snudd døgnet de to siste ukene og klager på at hun nå legger seg i 5-6 om morgenen..

lol

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, trachea skrev:

Clickbait på snap nå "JEG ANGRER MEG I HJEL. Ja, dere hadde rett". På bloggen: hun angrer på at hun har snudd døgnet de to siste ukene og klager på at hun nå legger seg i 5-6 om morgenen..

lol

😂😂😂

Finner ikke ord

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...