Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Liker siste innlegget hun har skrevet om plastisk kirurgi! Bra hun reflekterer over det, og at hun angrer på sine tidligere valg angående temaet. Fint at hun setter Sophie Elise i lyset også, det fortjener hun.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Plannergirl
43 minutter siden, sofie h skrev:

Liker siste innlegget hun har skrevet om plastisk kirurgi! Bra hun reflekterer over det, og at hun angrer på sine tidligere valg angående temaet. Fint at hun setter Sophie Elise i lyset også, det fortjener hun.

Helt enig 👏🏻. Hun har vokst mye på sin bloggreise, spesielt i forhold til SE. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, sofie h skrev:

Liker siste innlegget hun har skrevet om plastisk kirurgi! Bra hun reflekterer over det, og at hun angrer på sine tidligere valg angående temaet. Fint at hun setter Sophie Elise i lyset også, det fortjener hun.

Ja, den jenta har tatt mange og viktige steg i riktig retning. Hun har plattformen og hun bruker den på en langt bedre måte enn tidligere. Det skal hun faen meg ha ros for.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 26.12.2019 den 22.25, Tuppeluren skrev:

Ser hun deler om julaften med faren sin. Er det noen som har lest boken og vil fortelle i korte trekk hva slags styggedommer hun ble utsatt for som barn? 
Veldig fint gjort av henne, for søsknene sin skyld:)

Han slo og var både fysisk og psykisk voldelig mot både henne og søsteren. Faren kom ikke inn i livet deres før hun var 8-9 år... hun visste ikke hvem han var, og både hun og søsteren trodde de hadde samme faren. 
 

søsteren rømte hjemmefra ca 1-2 år før henne selv. 
 

barnevernet var i bildet siden begge var små pga onklene deres, men barnevernet turte ikke gå inn pga trusler fra onklene... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tommel opp for Isabel som stiller opp på Debatten i dag👍 Det står virkelig respekt av å innrømme feil, ser frem til å høre hva hun sier! 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Jobbermedbarn skrev:

Tommel opp for Isabel som stiller opp på Debatten i dag👍 Det står virkelig respekt av å innrømme feil, ser frem til å høre hva hun sier! 

Ja full respekt .  Hun takker kristin også nå i forhold til tidligere konflikt mellom dem 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare stiller hun på debatten, hvilket krever guts - hun var med på podcasten til Mads Hansen i dag og. Det står det respekt av! 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Dragonheart skrev:

Ikke bare stiller hun på debatten, hvilket krever guts - hun var med på podcasten til Mads Hansen i dag og. Det står det respekt av! 

Ja jeg likte bildet hvor mads løfter henne og får kyss på kinnet av isabel 😁

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Nja, leste innlegget hennes og flott at hun tar selvkritikk. Men kroppspress handler ikke bare om å promotere operasjoner.

Når jeg skroller gjennom blogginnleggene hennes er det MYE (operert) kropp. Det er massivt med lettkledde bilder, ofte med fokus på bekledning der midje og pupper er i full monitor. Så jeg vet ikke helt. Det funker jo fortsatt som promotering av operert kropp da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, CecilieX skrev:

Nja, leste innlegget hennes og flott at hun tar selvkritikk. Men kroppspress handler ikke bare om å promotere operasjoner.

Når jeg skroller gjennom blogginnleggene hennes er det MYE (operert) kropp. Det er massivt med lettkledde bilder, ofte med fokus på bekledning der midje og pupper er i full monitor. Så jeg vet ikke helt. Det funker jo fortsatt som promotering av operert kropp da. 

Ja, hun har en vei å gå fortsatt, regner med at hun stilles spørsmål om det i dag? Hun stiller jo i hvert fall opp da, i motsetning til hun som ble hedret som beste business her om dagen...

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har absolutt en lang vei å gå! Bloggen hennes er fortsatt fokusert på utseende, kroppen ER operert og i sentrum stort sett på alle bilder. Men... Syns hun fortjener creed for, at hun har tatt kritikken til seg og har endret seg på et punkt. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var veldig kritisk til Isabel Raad før. Nå derimot fy fader så hun har vokst og modnet. Liker henne kjempe godt og jeg er også så glad hun stoppet i tide ellers hadde hun endt opp som Sophie Elise. Hun ser mye mer naturlig ut og ikke «over fikset». Stor respekt til henne av meg!❤️ Skal definitivt få med meg Debatten i kveld 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegserdeg

Isabel har virkelig vokst, jeg fikk et helt annet syn da hun var ned på boligjakten. Så nei jeg liker henne bedre og synes det er flott hun stilte opp idag på debatten å at hun ikke promoterer lengre når hun skal fikse noe på sin kropp. Det er der kjendiser kunne ha droppet og holdt munn om!🤐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fikk respekt for henne når jeg leste boken hennes! Herregud for ei dame! 

hun sier allerede i boken sin at hun ikke burde begynt med operasjoner, så syns det er helt utrolig hvordan hun kommer seg opp og frem! 

kunne dog ønske hun ble litt mer enn bloggen. Hadde vært veldig gøy om hun utrettet noe, som egen sminke eller kleskolleksjon, eller eventuelt var med på fler tv-programmer 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Mocchhaa
On 2/4/2020 at 7:24 PM, Jobbermedbarn said:

Ja, hun har en vei å gå fortsatt, regner med at hun stilles spørsmål om det i dag? Hun stiller jo i hvert fall opp da, i motsetning til hun som ble hedret som beste business her om dagen...

Dere glemmer HELT at hun faktisk STILLLTE opp i den første debatten. Fokuset blir jo så til de grader på SE. Det er da SÅ mye større en dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si at Heia Isabell Raad 👏👏 så henne på god kveld Norge, og den jenta har heldigvis vokst opp, og fremstår veldig oppegående ❤️

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...