Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Min første tanke var at hun kanskje tar over for Triana som programleder? 

Men hva ska Triana jobbe med da 🙈😅 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 timer siden, *Stjerne*støv* skrev:

Min første tanke var at hun kanskje tar over for Triana som programleder? 

Men hva ska Triana jobbe med da 🙈😅 

Oj, ja jeg tror du har rett! 

Triana ble jo skadet i forbindelse med Farmen innspilling. Mulig at det gjør at hun slutter/tar en pause som programleder?? 

Endret av Zenhouse
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Zenhouse skrev:

Oj, ja jeg tror du har rett! 

Triana ble jo skadet i forbindelse med Farmen innspilling. Mulig at det gjør at hun slutter/tar en pause som programleder?? 

Virkelig på tide å få bytta ut Triana nå, så Isabel kan jo faktisk bli et friskt pust 🙂 men hvilken skade var det hun ble utsatt for? Har ikke fått det med meg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest spaniasol

Innspillingen av PH er vel ikke før på nyåret, så det er nok et annet prosjekt hun har jobbet med. Dette får vi vite når tiden er inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, smalls skrev:

Virkelig på tide å få bytta ut Triana nå, så Isabel kan jo faktisk bli et friskt pust 🙂 men hvilken skade var det hun ble utsatt for? Har ikke fått det med meg

Falt av/løpt ned av en hest på kjendis-farmen. En rekke skader, bla flere ribbeinsbrudd og skade på milten såvidt jeg husker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Zenhouse skrev:

Falt av/løpt ned av en hest på kjendis-farmen. En rekke skader, bla flere ribbeinsbrudd og skade på milten såvidt jeg husker. 

Oi da 😕 så alvorlig men håper det går bra med henne. Må være helt jævlig å bli løpt ned av en hest

Men hadde uansett vært fint å inn en ny programleder på PH. Isabel f.eks 🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Det bildet av henne på Dagbladet i forbindelse med Skal vi danse, ser hun ut som hun er 65 år og desperat prøver å se ung ut. Ingen tvil om at hun jukser med utseendet på bloggen/IG/snap, osv. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Pollen skrev:

Det bildet av henne på Dagbladet i forbindelse med Skal vi danse, ser hun ut som hun er 65 år og desperat prøver å se ung ut. Ingen tvil om at hun jukser med utseendet på bloggen/IG/snap, osv. 

Det er vel noe alle vet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Syntes hun gjorde en ganske ålreit figur på Boligjakten. Ofte er folk så stive og reserverte på sånne progeammer, men hun var så begeistret og ufiltrert. Også var det bra at Karianne fikk henne til å utvide søket sitt med tanke på nabolag. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

15 timer siden, Fredrik29 skrev:

Syne hun gjorde en veldig god figur på både Boligjakten og Skal vi danse. Søt og energisk

Er helt enig. Det er ting jeg ikke liker jmf operasjoner og fokuset på utseendet bla, men det er noe med Isabel som gjør at jeg ser forbi det, og ser en virkelig søt og naturlig (på andre måter enn utseendet) jente som har et stort hjerte. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan sikkert si mye om hvor feil det har vært av Isabel å fikse på utseendet, men jeg syns det ser ut som om hun har stoppet i tide. Jeg har ikke sett henne på TV før SVD, og nå Boligjakten, så jeg ble positivt overrasket over at hun ikke ser helt ihjelfikset ut. Bilder på bloggen er jo ofte redigert og fremstiller bloggeren best mulige, så jeg tenkte at hun kanskje så veldig unaturlig ut i virkeligheten (på TV). Fillers varer ikke evig, så det forsvinner og/eller kan fjernes. Syns faktisk Isabel er veldig pen, og fremstår veldig sympatisk og søt.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...