Jump to content
Soeuh

Isabel Raad igjen

Recommended Posts

Uglesjel
1 minutt siden, Bloggleseren skrev:

Ja, du har nevnt at du mener det et par ganger 😊 Dessverre har det sjelden den ønskede effekten å prøve å oppdra andre voksne mennesker. Det et både brukerdebatt, kjedelig og regelbrudd. 

🔄

Fortsetter under...

Aviendha

Hva ble skrevet om henne på jodel? Ref: instastory. 

MadameDeRosa

Flere som reagerer på at hun legger ut bilde av en positiv graviditetstest? Svak, men positiv. Hun skriver jo ingenting om at de er positiv. Kanskje hun ikke har skjønt at den er det.

thejohan
2 timer siden, MadameDeRosa skrev:

Flere som reagerer på at hun legger ut bilde av en positiv graviditetstest? Svak, men positiv. Hun skriver jo ingenting om at de er positiv. Kanskje hun ikke har skjønt at den er det.

Nå har jeg zooma og zooma og ser ingen strek der det skal være en strek? Skal det ikke være + i største ruta? Ser ikke skyggestrek engang 🙈

MarianneE

Det er det verden trenger: Et nytt bloggbarn å selge til sponsorer og annonsører. 

Uglesjel
3 timer siden, MadameDeRosa skrev:

Den er ikke positivt. Hadde den vært det så ville det ha vært litt mer synlig en bare svak,men positivt.

Annonse

MadameDeRosa
39 minutter siden, thejohan skrev:

Nå har jeg zooma og zooma og ser ingen strek der det skal være en strek? Skal det ikke være + i største ruta? Ser ikke skyggestrek engang 🙈

Vel, da jeg var gravid, var den akkurat sånn tidlig. Svak, positiv. 

thejohan
2 timer siden, MadameDeRosa skrev:

Vel, da jeg var gravid, var den akkurat sånn tidlig. Svak, positiv. 

Ikke mine. Heldigvis. Jeg trengte ikke tyde mine, for de var så veldig positive med en gang. 

MadameDeRosa
På 11.7.2019 den 23.32, thejohan skrev:

Ikke mine. Heldigvis. Jeg trengte ikke tyde mine, for de var så veldig positive med en gang. 

Tester man tidlig nok, viser den svaaakt 

Justlooking

Ser hun har kuttet ut assistenten da det ikke var behov lenger. Hører ikke noe om assistenter hos de andre bloggerne heller?

Guest Lagerbestilling
På 11.7.2019 den 20.33, Uglesjel skrev:

Den er ikke positivt. Hadde den vært det så ville det ha vært litt mer synlig en bare svak,men positivt.

Altså...Enten så produserer man graviditetshormoner eller så gjør man det ikke. Hvis streken er svak så er hun jo gravid okke som (har ikke sett bildet). Man produserer ikke gravidhormoner med mindre man ER gravid. Men sikkert ikke hennes test, forhåpentligvis bare clickbait.

Edited by Lagerbestilling

allesote
På 13.7.2019 den 11.59, Justlooking skrev:

Ser hun har kuttet ut assistenten da det ikke var behov lenger. Hører ikke noe om assistenter hos de andre bloggerne heller?

SE har assistent. Tror det er flere av de store som også har det :)

Justlooking
5 minutter siden, allesote skrev:

SE har assistent. Tror det er flere av de store som også har det :)

Hørte om assistent for SE og pilotfrue, men har de det fortsatt? Ville de ikke skrevet om de og oppdatert hyppigere om de fortsatt har? Har aldri skjønt dette behovet deres og om de viser en ukeplan eller noe så går lite av den til jobb men mye til egenpleie. Den «jobben» må de nesten ta selv 😊

Annonse

allesote
5 minutter siden, Justlooking skrev:

Hørte om assistent for SE og pilotfrue, men har de det fortsatt? Ville de ikke skrevet om de og oppdatert hyppigere om de fortsatt har? Har aldri skjønt dette behovet deres og om de viser en ukeplan eller noe så går lite av den til jobb men mye til egenpleie. Den «jobben» må de nesten ta selv 😊

Se har iallfall fortsatt :) Mye av jobben til assistentene går vel ut på å lese/svare på mail og luke ut useriøse samarbeidspartnere. Regner med de også tar seg av organiseringen rundt samarbeid og hjelper til med posting på sosiale medier!

Justlooking
53 minutter siden, allesote skrev:

Se har iallfall fortsatt :) Mye av jobben til assistentene går vel ut på å lese/svare på mail og luke ut useriøse samarbeidspartnere. Regner med de også tar seg av organiseringen rundt samarbeid og hjelper til med posting på sosiale medier!

Blir det da noe igjen å jobbe med for selve bloggeren 😊

Lizbeth
1 time siden, Justlooking skrev:

Blir det da noe igjen å jobbe med for selve bloggeren 😊

Ja, frisørbesøk tar sin tid 🙂

Summ
På 14.7.2019 den 23.49, Lizbeth skrev:

Ja, frisørbesøk tar sin tid 🙂

Vær hyggelig da. Ta denne jenten for eksempel. Hun har vært med på 3 TV-programmer, og et show, som jeg husker i farten, og hun har gitt ut en bok. Thats IT! 

Om hun skal klare seg videre i blogglivet, må hun nesten opprettholde inntekten sin, fasaden. Hun må ha fine negler, fine vipper, fint hår, fine tenner, fine klær, sko osv! Hun må ha fine ferieturer, fine middager, og fine bilder! 

Om ikke hun hadde hatt alt dette, ville ikke bloggingen fungert. Pluss at bloggen må gå videre, så hun har intervjuer, og møter. Slikt tar jo tid! Pluss å få bra blogginnlegg, snap og insta. Dette skal oppdateres ofte! 

Skjønner at det kan bli mye, når mall-boksen fylles, telefonen ringer, osv. Sier ikke at jeg skjønner hvordan folk gidder å ha en slik jobb, men om dette var min jobb, og mitt levebrød, ville jeg blitt sliten. Jeg syns det er kjedelig og tidkrevende å ta på pudderføundation og mascara før jobb, og hender jeg dropper det.. disse må sminke seg i fler timer om dagen for ikke å få stygge kommentarer om utseendet. 

Lizbeth
19 timer siden, Summ skrev:

Vær hyggelig da. Ta denne jenten for eksempel. Hun har vært med på 3 TV-programmer, og et show, som jeg husker i farten, og hun har gitt ut en bok. Thats IT! 

Om hun skal klare seg videre i blogglivet, må hun nesten opprettholde inntekten sin, fasaden. Hun må ha fine negler, fine vipper, fint hår, fine tenner, fine klær, sko osv! Hun må ha fine ferieturer, fine middager, og fine bilder! 

Om ikke hun hadde hatt alt dette, ville ikke bloggingen fungert. Pluss at bloggen må gå videre, så hun har intervjuer, og møter. Slikt tar jo tid! Pluss å få bra blogginnlegg, snap og insta. Dette skal oppdateres ofte! 

Skjønner at det kan bli mye, når mall-boksen fylles, telefonen ringer, osv. Sier ikke at jeg skjønner hvordan folk gidder å ha en slik jobb, men om dette var min jobb, og mitt levebrød, ville jeg blitt sliten. Jeg syns det er kjedelig og tidkrevende å ta på pudderføundation og mascara før jobb, og hender jeg dropper det.. disse må sminke seg i fler timer om dagen for ikke å få stygge kommentarer om utseendet. 

Jeg trodde at jeg skrev i en annen tråd (om en annen blogger) her. Jeg er enig med deg når det kommer til nettopp Isabel, hun jobber langt mer enn mange andre bloggere (inkl. den jeg trodde jeg kommenterte i tråden til).