Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 minutter siden, Bloggleseren skrev:

Noen som har tips til hvilken leilighet hun har kjøpt?

Synes vi skal respektere henne ønske om hemmelig adresse for du vil vel ikke stå ansvarlig om noe skjedde m henne ? Så teit når folk gnåler om det, betyr jo ingenting hvor den er. Innsiden får en jo bilder av etterhvert 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Uglesjel skrev:

Det er jo digitalt stalking du gjør når du ber folk om sende deg melding, ang leiligheten hun har kjøpt🤦‍♀️ Ta nå heller og vis respekt.

Enig med deg🙂 Så syk denne verden har blitt, så bør man respektere hennes ønske om at hun ikke vil dele adresse med hele verden. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, smalls skrev:

Har hun endelig kjøpt leilighet? I Oslo da?

Ja det har hun🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Uglesjel skrev:

Ja det har hun🙂

Så bra! For å betale 30 000 kroner i måneden for å leie en leilighet er helt tullete. Å kjøpe leilighet er både deilig og en mestringsfølelse 👍

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, smalls skrev:

Så bra! For å betale 30 000 kroner i måneden for å leie en leilighet er helt tullete. Å kjøpe leilighet er både deilig og en mestringsfølelse 👍

 

Hun har blogget om det med husleien og innrømte at det var husleien var for høy. Leiligheten hun leide var ikke verdt prisen pga alle feilene som dukket opp fra dag en. Så det er bra at hun har fått kjøpt noe eget ja. Er faktisk stolt av henne, selv om jeg ikke kjenner henne. Og når jeg sier at jeg er stolt av henne, så menes det at hun har forandret seg både som person og bloggstil. Nå liker jeg å lese blogge  hennes enn det jeg gjorde tidligere. Har nylig starter og følge henne på insta. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Uglesjel skrev:

Hun har blogget om det med husleien og innrømte at det var husleien var for høy. Leiligheten hun leide var ikke verdt prisen pga alle feilene som dukket opp fra dag en. Så det er bra at hun har fått kjøpt noe eget ja. Er faktisk stolt av henne, selv om jeg ikke kjenner henne. Og når jeg sier at jeg er stolt av henne, så menes det at hun har forandret seg både som person og bloggstil. Nå liker jeg å lese blogge  hennes enn det jeg gjorde tidligere. Har nylig starter og følge henne på insta. 

Ja, det er latterlig dyrt synes jeg og ikke verdt prisen. Bra hun så det selv. Før var jeg veldig kritisk til henne, men det var fordi hun skrøyt hele tiden at hun hadde så mye penger, provoserte med vilje, operasjonene, hun var frekk osv. Det var nok bra hun dumpet Pierre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, smalls skrev:

Ja, det er latterlig dyrt synes jeg og ikke verdt prisen. Bra hun så det selv. Før var jeg veldig kritisk til henne, men det var fordi hun skrøyt hele tiden at hun hadde så mye penger, provoserte med vilje, operasjonene, hun var frekk osv. Det var nok bra hun dumpet Pierre.

Tror nok Pierre gjorde henne veldig usikker på seg selv. For nå ser man en helt annen jente som er lykkelig og trives godt med seg selv.

Endret av Uglesjel
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Bloggleseren skrev:

Jada.

Send meg gjerne DM hvis noen vet det 🙂 Jeg elsker å se på før-og-etter-bilder av boliger og stalker ingen.

Det finnes mange før og etter-bilder av boliger. IR kommer nok også til å dele bilder fra leiligheten. Du trenger ikke adressen for det 

Har rapportert deg.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Littlewoman skrev:

Synes vi skal respektere henne ønske om hemmelig adresse for du vil vel ikke stå ansvarlig om noe skjedde m henne ? Så teit når folk gnåler om det, betyr jo ingenting hvor den er. Innsiden får en jo bilder av etterhvert 

Helt enig👍 Dette skal og bør respekteres! 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig lurt å endelig investere penger i eiet bolig fremfor å leie dyrt som hun har gjort tidligere. Heller betale pengene på eget lån enn andres 😊

Skjønner hun vil hegne om hvor hun skal flytte, men eiendomsoverdragelser er nå engang offentlig informasjon i Norge.. Pleier å gå veldig bra for folk flest det. Men både hun og Sophie Elise bodde vel i første etasje tidligere, og det er jo ikke noe særlig uansett om man er kjent eller ukjent.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Bloggleseren skrev:

Virker ikke som det var noe regelbrudd, for kommentaren er i alle fall ikke fjernet, men du skal ha for innsatsen.

Selv om det ikke er regelbrudd så er det ikke greit.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, Uglesjel said:

Selv om det ikke er regelbrudd så er det ikke greit.

Ja, du har nevnt at du mener det et par ganger 😊 Dessverre har det sjelden den ønskede effekten å prøve å oppdra andre voksne mennesker. Det et både brukerdebatt, kjedelig og regelbrudd. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Bloggleseren skrev:

Ja, du har nevnt at du mener det et par ganger 😊 Dessverre har det sjelden den ønskede effekten å prøve å oppdra andre voksne mennesker. Det et både brukerdebatt, kjedelig og regelbrudd. 

🔄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest MadameDeRosa

Flere som reagerer på at hun legger ut bilde av en positiv graviditetstest? Svak, men positiv. Hun skriver jo ingenting om at de er positiv. Kanskje hun ikke har skjønt at den er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest thejohan
2 timer siden, MadameDeRosa skrev:

Flere som reagerer på at hun legger ut bilde av en positiv graviditetstest? Svak, men positiv. Hun skriver jo ingenting om at de er positiv. Kanskje hun ikke har skjønt at den er det.

Nå har jeg zooma og zooma og ser ingen strek der det skal være en strek? Skal det ikke være + i største ruta? Ser ikke skyggestrek engang 🙈

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det verden trenger: Et nytt bloggbarn å selge til sponsorer og annonsører. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, MadameDeRosa skrev:

Flere som reagerer på at hun legger ut bilde av en positiv graviditetstest? Svak, men positiv. Hun skriver jo ingenting om at de er positiv. Kanskje hun ikke har skjønt at den er det.

Den er ikke positivt. Hadde den vært det så ville det ha vært litt mer synlig en bare svak,men positivt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...