Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Uglesjel skrev:

Tanken på hennes historikk på hvordan hun har ført sine lesere bak lyset etc. Så er det ikke rart at ikke alt bli tatt som troverdig.

Det er veldig sant, men igjen - alt trenger ikke være fake selvom mye er fake. :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

37 minutter siden, Sanandrea skrev:

Har hun kjøpt leilighet nå eller er det bare clickbait?

Hun ga seg etterhvert for det var budkrig som det ofte blir.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med å gå med armen i fatle, er ofte etter behov. 

Legen sa til meg når jeg ødela armen; «ha fatlen på når du kjenner behov for det» 

men husk at hun kan ha den på hele tiden, men ta den av når hun filmer eller tar bilder. 

Man kommer vel ikke inn på sykehuset på grunnlag av at man vil ha gode blogginnlegg? 

Mye negativt og si om fri. Raad, men dette blir for dumt...

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Summ skrev:

Det med å gå med armen i fatle, er ofte etter behov. 

Legen sa til meg når jeg ødela armen; «ha fatlen på når du kjenner behov for det» 

men husk at hun kan ha den på hele tiden, men ta den av når hun filmer eller tar bilder. 

Man kommer vel ikke inn på sykehuset på grunnlag av at man vil ha gode blogginnlegg? 

Mye negativt og si om fri. Raad, men dette blir for dumt...

Selv om jeg ikke har vært så fan av jenta, så er jeg enig med deg. Hun kan jo tatt den av for å ta bilder. Vi ser ikke henne 24/7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fader så dårlig gjort å stjele veske fra noen du er på besøk hos. Hun er nå ganske naiv da, viser frem, flasher og deler ALT. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 7.6.2019 den 11.48, kahaki skrev:

Fader så dårlig gjort å stjele veske fra noen du er på besøk hos. Hun er nå ganske naiv da, viser frem, flasher og deler ALT. 

??

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, allesote skrev:

??

Hun skriver i et innlegg at noen har stjålet en veske.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, kahaki skrev:

Hun skriver i et innlegg at noen har stjålet en veske.

Hvem har stjålet en veske? Hvem sin veske? Hennes?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, smalls skrev:

Hvem har stjålet en veske? Hvem sin veske? Hennes?

«Det eneste jeg nå har blitt sinnsykt obs på, er å være forsiktig med å invitere folk jeg ikke kjenner særlig godt på narspiel hjemme hos meg. Det har skjedd et par ganger, for å si det sånn. Jeg er ikke en person som legger skyld på andre uten noe form for bevis, og det gjør jeg heller ikke nå. Men det er ingen annen logisk forklaring enn at den må ha forsvunnet ut av leiligheten min på et eller annet vis, og det gjør meg ganske trist.»

Innlegg 06.06.2019 https://sraad.blogg.no/

Hennes lille, sorte Gucciveske ja.

Endret av kahaki
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.6.2019 den 18.15, kahaki skrev:

«Det eneste jeg nå har blitt sinnsykt obs på, er å være forsiktig med å invitere folk jeg ikke kjenner særlig godt på narspiel hjemme hos meg. Det har skjedd et par ganger, for å si det sånn. Jeg er ikke en person som legger skyld på andre uten noe form for bevis, og det gjør jeg heller ikke nå. Men det er ingen annen logisk forklaring enn at den må ha forsvunnet ut av leiligheten min på et eller annet vis, og det gjør meg ganske trist.»

Innlegg 06.06.2019 https://sraad.blogg.no/

Hennes lille, sorte Gucciveske ja.

Det er ikke smart å ha nachspiel med litt ukjente/halvkjente folk om man har verdier. I utgangspunktet bør det gå bra for de færreste stjeler, men det finnes også de som faktisk gjør det.. Veldig kjedelig både pga av verdien men også at folk kan gjøre noe så usselt i eget hjem.

Henger meg opp i at hun konsekvent skriver narspiel 😊

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sansol

Reklamere for Skinflirt på toppen av Duomo di Milano....man får se og oppleve mye som influenser, men er det verdt det? Når du besøker en så fantastisk flott bygning og må dra opp kostilskudd for hud og hår for å tjene penger? For ikke å nevne at det jo faktisk er et hellig sted for mange, kan man vise litt respekt? Det vitner bare om tankeløshet og narsissisme, noe som er gjennomgående hos veldig mange blogger/influensere.

 

 

Innlegget er ryddet for bilde med opphavsrett.

Endret av Sansol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Sansol skrev:

Reklamere for Skinflirt på toppen av Duomo di Milano....man får se og oppleve mye som influenser, men er det verdt det? Når du besøker en så fantastisk flott bygning og må dra opp kostilskudd for hud og hår for å tjene penger? For ikke å nevne at det jo faktisk er et hellig sted for mange, kan man vise litt respekt? Det vitner bare om tankeløshet og narsissisme, noe som er gjennomgående hos veldig mange blogger/influensere.

Synes det er mer pinlig at hun lyver om Hvofor håret hennes er så bra og huden så glatt og fin. Når leserene vet hva hun egentlig gjør for få det resultatet🤦‍♀️😂

Endret av Papirfly
Bilde med opphavsrett i sitat
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sansol
Akkurat nå, Uglesjel skrev:

Synes det er mer pinlig at hun lyver om Hvofor håret hennes er så bra og huden så glatt og fin. Når leserene vet hva hun egentlig gjør for få det resultatet🤦‍♀️😂

Ikke uenig der, men som en kulturinteressert sjel gjør det vondt å se henne misbruke et slikt sted som en flott bakgrunn for skitproduktene hun promoterer. 😥 Også irriterer det meg grønn at det garantert er noen unge, naive folk som faktisk vil gå og kjøpe dette produktet til ingen nytte. Griskhet lenge leve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Sansol skrev:

Ikke uenig der, men som en kulturinteressert sjel gjør det vondt å se henne misbruke et slikt sted som en flott bakgrunn for skitproduktene hun promoterer. 😥 Også irriterer det meg grønn at det garantert er noen unge, naive folk som faktisk vil gå og kjøpe dette produktet til ingen nytte. Griskhet lenge leve

Det er jo rene skammen at hun bruker den plassen for og framhevet et produkt som faktisk ikke funket i det hele tatt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Uglesjel skrev:

Synes det er mer pinlig at hun lyver om Hvofor håret hennes er så bra og huden så glatt og fin. Når leserene vet hva hun egentlig gjør for få det resultatet🤦‍♀️😂

Hva gjør hun for å få det resultatet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 minutter siden, Antonymen skrev:

Hva gjør hun for å få det resultatet?

Hudklinkk og frisør 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, kahaki skrev:

Jeg syntes det er mer problematisk at hun konsekvent kalte Milano for Milan...

Det er forkortelse har du aldri sett det? Ser mange gjør det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Elevbruker skrev:

Det er forkortelse har du aldri sett det? Ser mange gjør det.

Det betyr ikke at det er greit. Byen heter jo Milano.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...