Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Monna1234 skrev:

Dessverre står ikke verden stille ved dødsfall, og er ikke sikkert sponsorene hennes gir henne 1 uke fri heller. Og at hun trenger tid var vel at hun ikke orket å blogge og vlogge som normalt, for det er noe hun kan styre selv.

Helt sant.

Det er faktisk noen av oss som foretrekker å fortsette med de vanlige rutinene våre, som feks jobb, selv om vi går igjennom en sorgprosess. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ms. Daisy
12 timer siden, Celaeno skrev:

For de aller fleste som sørger så er jobb det siste man tenker på.

Hun må for all del bruke tiden som hun vil, jeg bare syns det var litt rart og hadde ikke forventet det mtp at hun tidligere idag sa  at hun trengte tid osv. 

Unnskyld meg, men hva vet du om det? Snakker du kun ut fra egen erfaring eller ? Nei vi håndterer sorg individuelt. Personlig har jobb vært en «frisone» ved dødsfall blant mine nærmeste. Er ikke opp til andre å synse om hva som er rett og galt i en slik situasjon .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å dømme noen utifra hvordan de sørger kan dere holde dere for gode til- alle er forskjellige og fordi hun postet noen stories om Nelly så er ikke det ensbetydende med at hun ikke sørger, skjerp dere. Det er sånne som dere som får Kvinneguiden til å få et dårlig rykte. Hvor gamle er dere egentlig? Er dere de samme 14-åringene som kommenterer på bloggen hennes at hun kler seg som en h*re. 

Endret av Breakeven
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Celaeno skrev:

For de aller fleste som sørger så er jobb det siste man tenker på.

Hun må for all del bruke tiden som hun vil, jeg bare syns det var litt rart og hadde ikke forventet det mtp at hun tidligere idag sa  at hun trengte tid osv. 

Så hun skal heller sykemelde seg da?? Selv om noen nære dør og man sørger, så går livet videre og man må på jobb. Det er ikke rart i det hele tatt. De aller fleste? Kjenner ingen som har tatt fri jobb pga dødsfall, utenom hun som så sin egen sønn dø. Min tremenning. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
18 timer siden, Celaeno skrev:

For de aller fleste som sørger så er jobb det siste man tenker på.

Hun må for all del bruke tiden som hun vil, jeg bare syns det var litt rart og hadde ikke forventet det mtp at hun tidligere idag sa  at hun trengte tid osv. 

Jeg også mistet ekskjæresten min for en uke siden, men har vært på jobb hver eneste dag for det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, Dævendøtte skrev:

Jeg også mistet ekskjæresten min for en uke siden, men har vært på jobb hver eneste dag for det. 

Av og til kan jobbing hjelpe på en sorgprosess.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trolletrine

La nå folk håndtere sorgen sin uten at vi skal blande oss opp i det! 

Mannen min har gått på jobb umiddelbart etter at hans kjære gikk bort, mens jeg er nok typen som soleklart hadde bedt om sykemelding. Begge deler er helt ok, uten at andre skal legge føringer for hva som er rett eller galt.

Hva Isabel velger, bør være uten interesse for oss. La jenta få håndtere ting slik hun vil, uten at hun skal få kritikk for det (også).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying

Enkelte her er motstykket til «Hvor høyt kan man hoppe» med «Hvor lavt kan man synke» 

Hun har mistet noen, hun får lov å sørge, le, jobbe, ta fri, blogge eller ikke. Voks opp!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen klarer å jobbe og har det som en positiv greie. Andre mister konsentrasjonen og/eller energien. Kommer an på hvor godt man trives i jobben, hvor sosial man skal være (for noen er det godt å ta på seg et smil mens andre heller vil være i fred foran en skjerm..,). Selv hsr jeg opplevd jobb både som en belastning ifbm sorg og en annen gang som noe givende. To forskjellige dødsfall og to svært ulike jobbsituasjoner. Poenget er: dette er hennes sorg og ingen her vet hva hun trenger. Av alle ting å kritisere noen for så er måten de takler sorg på noe av det aller aller siste en skal blande seg i. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest thejohan

Ingen kan faktisk si noe som helst på hvordan hun håndterer sin egen sorg. For det er nettopp det; HENNES sorg. Ingen andre sin. 

Får være måte på hva folk skal ta den jenta på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli
På 22.5.2019 den 21.21, Celaeno skrev:

Hun postet reklame for Nelly på instastory for 20 min siden. Bare jeg som syns det er rart å gjøre mtp situasjonen nå? 

Ja, det er bare deg.

For en utrolig ignorant og fordummende kommentar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa

For alt vi vet, har hun en assistent som tar seg av avtaler som slikt som med Nelly.com om å reklamere for de.

La henne få litt fred. Ikke vær så hjerteløse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 25.5.2019 den 18.04, MadameDeRosa skrev:

For alt vi vet, har hun en assistent som tar seg av avtaler som slikt som med Nelly.com om å reklamere for de.

La henne få litt fred. Ikke vær så hjerteløse. 

Nettopp. Og hun har PA, det er jo slikt det er for... og de sweipene ser ikke ut som vanlig IR stil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Serra
7 minutter siden, christinasmithh_ skrev:

Er det slutt mellom Isabell og Joss?

Ser han Joss la ut siste bilde av de to 25 mai, så håper virkelig ikke det! De passet veldig godt sammen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Serra skrev:

Ser han Joss la ut siste bilde av de to 25 mai, så håper virkelig ikke det! De passet veldig godt sammen! 

De bor jo i hvert sitt land, så de ser vel hverandre ikke så ofte..

 

Jeg lurer mer på den brekte albuen hennes, og armen i fatle..brukte den bare et døgn på å gro? 🙄

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Ellenn skrev:

De bor jo i hvert sitt land, så de ser vel hverandre ikke så ofte..

 

Jeg lurer mer på den brekte albuen hennes, og armen i fatle..brukte den bare et døgn på å gro? 🙄

Fake as Hell. Hun gjør alt for få penger innpå konto og flest lesere.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg knakk albuen på håndballbanen og brukte bare fatle i to dager fordi den var vondere å ha på enn det det var å gå uten. Så alt trenger ikke være løgn og svindel alltid - selvom jeg ikke er fan av Isabell så tenker jeg det helt fint går ann å være litt kritisk til hva man skal kommentere og mistenkeliggjøre. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, MartheC skrev:

Jeg knakk albuen på håndballbanen og brukte bare fatle i to dager fordi den var vondere å ha på enn det det var å gå uten. Så alt trenger ikke være løgn og svindel alltid - selvom jeg ikke er fan av Isabell så tenker jeg det helt fint går ann å være litt kritisk til hva man skal kommentere og mistenkeliggjøre. 

Tanken på hennes historikk på hvordan hun har ført sine lesere bak lyset etc. Så er det ikke rart at ikke alt bli tatt som troverdig.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...