Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, Mariss@68 skrev:

Hvordan i alle dager skal man få med seg dette? 

Det lurer jeg også på. Jeg verken leser bloggen eller følger henne på IG

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Mariss@68 skrev:

Hvordan i alle dager skal man få med seg dette? 

Regner med at folk som skriver om div kjendiser på forum også følger de i sosiale medier. Isabell har postet x antall innlegg på Instagram det siste døgnet og ber folk om å se etter eksen. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Sialove said:

Regner med at folk som skriver om div kjendiser på forum også følger de i sosiale medier. Isabell har postet x antall innlegg på Instagram det siste døgnet og ber folk om å se etter eksen. 

Ikke så vidt jeg kan se? Det er ingen nylige innlegg om denne eksen, verken på IG eller bloggen hennes. Så nei, da kan en faktisk ikke forvente at folk skal få det med seg heller.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, opprørsk skrev:

Ikke så vidt jeg kan se? Det er ingen nylige innlegg om denne eksen, verken på IG eller bloggen hennes. Så nei, da kan en faktisk ikke forvente at folk skal få det med seg heller.

Hvis du var innom Instagram tidligere i dag, ville du sett mange innlegg ang eksen, og at han var savnet. 

 

Jeg antar innleggene ble slettet når han ble funnet. 

 

Edit: på instastory.

Endret av Dottie
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han Mads Hansen lager kun «humor» på andre sine vegne, lite intelligent og veldig lite morsomt spør du meg.

Så storyene om eksen, trist hvis han har blitt funnet død.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kjærlighetsbarn98
20 timer siden, Solveig444 skrev:

Ekskjæresten hennes ble nettopp funnet død i havnekaia i Stavanger. Syns folk kan vise henne litt respekt i dag. 

😢❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Cocogirl skrev:

La jenta nå være... hun trenger oss mer enn noe annet nå 😪

Hva legger du i det her egentlig? Er du hennes venninne?

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Sandin skrev:

Hva legger du i det her egentlig? Er du hennes venninne?

Spiller det noe rolle for deg?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med Isabel ❤️ Sterke, fine eksen hennes, som var hennes eneste støtte etter hun ble sviktet av fosterfamilien sin. Hvor mye skal denne jenten tåle? 

Varme tanker sendes din vei Isabel ❤️ Sterkeste jenten. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Summ skrev:

Føler med Isabel ❤️ Sterke, fine eksen hennes, som var hennes eneste støtte etter hun ble sviktet av fosterfamilien sin. Hvor mye skal denne jenten tåle? 

Varme tanker sendes din vei Isabel ❤️ Sterkeste jenten. 

Hvordan ble hun sviktet av fosterfamilien sin?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, WinWin skrev:

Hvordan ble hun sviktet av fosterfamilien sin?

Jeg tror hun ønsket å flytte tilbake til dem etter hun hadde slitt med anoreksia( vært innlagt?) De sa nei. Tror hun følte at det beviste at de ikke så på henne som en datter, og hun tok det tungt da. Tror hun sier nå at hun forstår dem også. Men eks-kjæresten var hvertfall en stor støtte i den tiden. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 20.5.2019 den 21.27, Cocogirl skrev:

Spiller det noe rolle for deg?

Med tanke på formuleringen din fremstod det som om du snakket om en venninne. Hvis du bare er en vanlig bloggleser, så tror jeg du overvurderer din egen rolle.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun postet reklame for Nelly på instastory for 20 min siden. Bare jeg som syns det er rart å gjøre mtp situasjonen nå? 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Celaeno skrev:

Hun postet reklame for Nelly på instastory for 20 min siden. Bare jeg som syns det er rart å gjøre mtp situasjonen nå? 

^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, Celaeno skrev:

Hun postet reklame for Nelly på instastory for 20 min siden. Bare jeg som syns det er rart å gjøre mtp situasjonen nå? 

Seriøst? Hva hun bruker tiden sin på har vel pokker ikke vi noe med. Behøver ikke bety at hun ikke sørger lenger bare fordi hun må jobbe litt😩

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Sandin skrev:

Med tanke på formuleringen din fremstod det som om du snakket om en venninne. Hvis du bare er en vanlig bloggleser, så tror jeg du overvurderer din egen rolle.

No comment

Endret av Cocogirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Monna1234 skrev:

Seriøst? Hva hun bruker tiden sin på har vel pokker ikke vi noe med. Behøver ikke bety at hun ikke sørger lenger bare fordi hun må jobbe litt😩

For de aller fleste som sørger så er jobb det siste man tenker på.

Hun må for all del bruke tiden som hun vil, jeg bare syns det var litt rart og hadde ikke forventet det mtp at hun tidligere idag sa  at hun trengte tid osv. 

Endret av Celaeno
Skrivefeil
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Celaeno skrev:

For de aller fleste som sørger så er jobb det siste man tenker på.

Hun må for all del bruke tiden som hun vil, jeg bare syns det var litt rart og hadde ikke forventet det mtp at hun tidligere idag sa  at hun trengte tid osv. 

Dessverre står ikke verden stille ved dødsfall, og er ikke sikkert sponsorene hennes gir henne 1 uke fri heller. Og at hun trenger tid var vel at hun ikke orket å blogge og vlogge som normalt, for det er noe hun kan styre selv.

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...