Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

39 minutter siden, Putti skrev:

Montro hva som er lagt til grunn for at side2 vil ha en slik blogger blant sine. 

Det gir dem trafikk og penger. Og alt handler til syvende og sist om penger. 

De står jo ikke for noe ansvar over hva som blir delt på bloggen. Redaktøren er jo IR og konsekvensen av hennes handlinger må hun selv ta. Ikke nødvendigvis Nettavisen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Milio skrev:

Det gir dem trafikk og penger. Og alt handler til syvende og sist om penger. 

De står jo ikke for noe ansvar over hva som blir delt på bloggen. Redaktøren er jo IR og konsekvensen av hennes handlinger må hun selv ta. Ikke nødvendigvis Nettavisen.

Fælt at en arbeidsgiver  (for det er jo faktisk det de er for Isabel) kan gi så faen og ikke bry seg om hvordan sine ansatte oppfører seg "det er ikke vårt ansvar og de kan skrive hva de vil på bloggen, vi blander oss ikke"  Skulle ønske de kunne ha noen krav, at rettskriving er et must og normal folkeskikk. Å være frekk mot sine lesere og henge ut uskyldige mennesker på bloggen er ikke akkurat normal folkeskikk. Men som du sier, så tenker de kun penger penger penger! All moral flyr ut av vinduet. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Linnpinn9 skrev:

Fælt at en arbeidsgiver  (for det er jo faktisk det de er for Isabel) kan gi så faen og ikke bry seg om hvordan sine ansatte oppfører seg "det er ikke vårt ansvar og de kan skrive hva de vil på bloggen, vi blander oss ikke"  Skulle ønske de kunne ha noen krav, at rettskriving er et must og normal folkeskikk. Å være frekk mot sine lesere og henge ut uskyldige mennesker på bloggen er ikke akkurat normal folkeskikk. Men som du sier, så tenker de kun penger penger penger! All moral flyr ut av vinduet. 

Helt enig med deg. At de velger å ha ei som er så usunn i levemåte og kroppsholdninger som en av sine, forundrer meg veldig. 

Er rett og slett skremmende. Trodde side2 var en seriøs side.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir kvalm av de som gidder å klikke seg inn på bloggen hennes når de vet åssen hun er. Vræl

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Linnpinn9 skrev:

Gleder meg virkelig til de skal kjøpe hus til 10 millioner i år :) 

En blogg varer ikke evig og å kjøpe et slikt hus på en så ustabil inntekt, er uforsvarlig. Plutselig er hun ikke blandt toppbloggerne lengre.

Til og med bloggere som tjener mer enn henne, har ikke så dyrt hus.

Håper hun har en økonomisk rådgiver, som kan veilede henne 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, Honey Dew skrev:

En blogg varer ikke evig og å kjøpe et slikt hus på en så ustabil inntekt, er uforsvarlig. Plutselig er hun ikke blandt toppbloggerne lengre.

Til og med bloggere som tjener mer enn henne, har ikke så dyrt hus.

Håper hun har en økonomisk rådgiver, som kan veilede henne 

Jeg vet. Derfor det skal bli gøy når de kjøper hus til 10 millioner som hun så fint sa de skulle. Vedder på hun kommer med en eller annen unnskyldning.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere virkelig hun/de får kjøpt seg hus til 10.mill? :fnise:Halleluja, ye right. Isabel får lure seg selv, men med en blogginntekt som kan ta slutt anytime og samboer som ikke har noen fast inntekt så kan de nok se laaaangt etter dette drømmehuset til den prisen :P 

Må være digg å leve i en drømmeverden, men kjipt når realiteten slår tilbake 👍🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge hun ikke faktisk har 10 mill selv,så må hun ta boliglån,og det er det vel heller tvilsomt at hun får (til den summen) med en så usikker jobb.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skriver at dette året er året for bilkjøp, huskjøp og sparing?

Pierre jobber på bloggen med henne, men han har ingen selvstendig inntekt, så de skal kjøpe alt dette med hennes penger? (Moderatorer, hun har bekreftet at de jobber sammen på bloggen, så dette er ikke rykter eller spekulasjoner)

Hun kan sikkert fint kjøpe seg en fin bil hun, med de pengene hun tjener. Men det er ikke selve kjøpet som koster, det er alt som kommer med dette og ha en bil.

Jeg ser heller ikke hvordan de kan få lån med én inntekt, ja hun tjener godt, men den er jo ikke stabil? Og hun må vel ha ganske mye i egenkapital fra før da boligmarkedet i Oslo bare blir vanskeligere og vanskeligere. Enda vanskelig som enslig og komme seg inn på boligmarkedet, og det er jo det hun er siden de kun har én inntekt...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Breakeven skrev:

Hun skriver at dette året er året for bilkjøp, huskjøp og sparing?

Pierre jobber på bloggen med henne, men han har ingen selvstendig inntekt, så de skal kjøpe alt dette med hennes penger? (Moderatorer, hun har bekreftet at de jobber sammen på bloggen, så dette er ikke rykter eller spekulasjoner)

Hun kan sikkert fint kjøpe seg en fin bil hun, med de pengene hun tjener. Men det er ikke selve kjøpet som koster, det er alt som kommer med dette og ha en bil.

Jeg ser heller ikke hvordan de kan få lån med én inntekt, ja hun tjener godt, men den er jo ikke stabil? Og hun må vel ha ganske mye i egenkapital fra før da boligmarkedet i Oslo bare blir vanskeligere og vanskeligere. Enda vanskelig som enslig og komme seg inn på boligmarkedet, og det er jo det hun er siden de kun har én inntekt...

Hvordan skal hun klare å spare penger når hun skal kjøpe både bil og hus i tillegg til det enorme pengeforbruket hun har?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, hvis du tjener 200 k i mnd (mest sannsynlig før skatt) og dermed kanskje har litt over 100k ut i mnd, hvordan kan da DETTE året være året for sparing?? Jeg mener.. Har du klart å bruke opp over 100 k HVER mnd? Hvordan kan du LEVE med deg selv? Pengene har jo ikke gått til boliglån, forbrukslån eller studielån? De går til husleie, ferier, billige klær fra Asia og mat fra Nighthawk Diner?! Og ja, taxi fra st.haugen til sentrum. 

Lykke til! Jeg håper du klarer det IR, for det betyr kraftige endringer i livsstil.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, hun snakker om å kjøpe hus til 10 millioner i Oslo sentrum (du får ikke mye hus til den prisen i Oslo sentrum lenger), bil, og reise til Maldivene, som er knalldyrt. I tillegg til dette har hun et sykt forbruk, med husleie på 18 000 i måneden, taxi hver dag, shopping hele tiden, operasjoner, osv. Dette kan jo umulig gå opp. Det må ta mange år før hun i det hele tatt kan ta opp lån eller få råd til en liten leilighet i Oslo! 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest kattehviskeren

Seriøst, kan hun tjene 200K i måneden på den drittbloggen? Jeg blir helt desillusjonert. Det er så sykt urettferdig at hun skal tjene så mye penger på noe så elendig, men ingenting er rettferdig når det kommer til penger, åpenbart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, kattehviskeren skrev:

Seriøst, kan hun tjene 200K i måneden på den drittbloggen? Jeg blir helt desillusjonert. Det er så sykt urettferdig at hun skal tjene så mye penger på noe så elendig, men ingenting er rettferdig når det kommer til penger, åpenbart. 

Hun har vel sagt det, men jeg tror ikke på noen ting av det hun sier. Mye sier hun kun for å skryte og vise hvor "rik" hun er. Boligkjøp på 10 millioner? Yeah fucking right. :ler: Tror ikke før jeg ser det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt at Youtube skal gjøre reglene strengere for clickbait-overskrifter på videoene sine, og at nå må innholdet matche overskriften (ikke bare skrive to ord som er relevante).

Jeg håper virkelig at Norge, og blogg.no, følger etter! 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

24 minutter siden, smalls skrev:

Hun har vel sagt det, men jeg tror ikke på noen ting av det hun sier. Mye sier hun kun for å skryte og vise hvor "rik" hun er. Boligkjøp på 10 millioner? Yeah fucking right. :ler: Tror ikke før jeg ser det.

Vi får bare vente i spenning til skattelistene kommer neste gang :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Shneppi skrev:

Vi får bare vente i spenning til skattelistene kommer neste gang :P

Når kommer skattelistene ut? Hun har mye å bevise denne gangen, for å si det sånn

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, GlitterGlitter skrev:

Når kommer skattelistene ut? Hun har mye å bevise denne gangen, for å si det sånn

Aaaner ikke, men de kom vel akkurat ut for 2015, så jeg vil tro det er en stund til! Kanskje noen andre som vet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kattehviskeren

Redd hun muligens går på en hard skattesmell hvis hun tror 200K inn hver måned betyr at det er ren lønn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...