Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

1 time siden, Tjukk Norris skrev:

Virker mer som hun desperat prøver å vise han der Pierre at hun er SÅ over han. 

Lett å gjennomskue og veldig stakkarslig

Samme tenker jeg. Pierre har alltid virket som en player uansett. Tror hun har det bedre uten han faktisk. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

54 minutter siden, Amethyst skrev:

Lurer på hvor lang tid det tar før de dukker opp i ex on the beach..

Kanskje det er den castingen de gjør seg klar til? 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, ashanti skrev:

Trives best som singel? 😂 Og føler seg som "pedofil" fordi hun syntes 20 år gamle gutter er kjekke når hun selv er 22? 😂 Må være noe av det mest fjollete jeg har hørt på lenge. 

Ja jeg ble helt satt ut og flau på hennes vegne, spesielt i dag. 

Nå skal hun gi inntrykk av at hun har så mange venner. 

Hun var jo aldri sammen med andre enn Pierre, 2 forskjellige venninner, Pierres venner, og familien hennes, mens de var sammen. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Linnpinn9 skrev:

Samme tenker jeg. Pierre har alltid virket som en player uansett. Tror hun har det bedre uten han faktisk. 

Jeg tenker at han har det bedre uten henne. 

Synes veldig lite om måten hun fremtrer på, både før og nå. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Prinsesse788 skrev:

Kanskje det er den castingen de gjør seg klar til? 

Derfor hun skriver at hun skal til Usa 😉

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Putti skrev:

Jeg tenker at han har det bedre uten henne. 

Synes veldig lite om måten hun fremtrer på, både før og nå. 

De har det bedre uten hverandre 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier på snap at hun skal kjøpe vlogg-kamera.

Hun skal åpne en egen Youtubekanal?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Smash00 skrev:

Sier på snap at hun skal kjøpe vlogg-kamera.

Hun skal åpne en egen Youtubekanal?

Vlogg-kamera? Trodde et kamera var et kamera...

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som føler at hun alltid må bevise hvor bra hun har det? Nå gjør hun liksom en big deal ut av at hun er single og hvor mye hun elsker og være alene. Før fikk hun nesten angst av og være alene..Jeg føler hun har så lite kredibilitet fordi hun alltid sier imot seg selv. Forundrer meg ikke om det snart kommer et innlegg der det står "Jeg har det ikke bra". Jeg vet ikke, jeg bare føler at alt blir så krampeaktig.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje Pierre ble lei av alt rotet i leiligheten? :fnise: Husker det var ofte mye rot rundt, og nå snapper hun hele tiden om hvor ryddig hun har det. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun prøver virkelig hardt og skal bevise for alle at hun har det så "bra" nå 😂😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Putti skrev:

Hun prøver virkelig hardt og skal bevise for alle at hun har det så "bra" nå 😂😂

Hvorfor er det gøy? Skal hun sitte hjemme å gråte istedenfor? Alle takler brudd forskjellig. Er ingen fan av henne, men ærlig talt, hva hun enn gjør er feil. Give the girl a break. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke lenge siden Isabel la ut et innlegg om hvor teit hun syns det var med nysingle jenter som plutselig skulle feste hele tiden og dokumentere det på sosiale medier. Hun omtalte det som et skrik etter oppmerksomhet, og det var helt åpenbart et stikk til erkefiende Ariel, som nettopp hadde gjort det slutt med broren til Pierre og flyttet til London.

Nå er Isabel akkurat sånn selv. Dobbeltmoralen lenge leve.

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, skalbare skrev:

Hvorfor er det gøy? Skal hun sitte hjemme å gråte istedenfor? Alle takler brudd forskjellig. Er ingen fan av henne, men ærlig talt, hva hun enn gjør er feil. Give the girl a break. 

Jeg synes ikke det er gøy, jeg synes det er latterlig rett og slett. 

Måten hun fremtrer på nå, 2 uker etter bruddet, fra han hun elsket over alt på jord. 

Blir så overfladisk alt, at jeg blir kvalm.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Putti skrev:

Jeg synes ikke det er gøy, jeg synes det er latterlig rett og slett. 

Måten hun fremtrer på nå, 2 uker etter bruddet, fra han hun elsket over alt på jord. 

Blir så overfladisk alt, at jeg blir kvalm.

Min tolkning av 😂, er at man ler så man griner, men kanskje det er feil. Ingen av oss vet hva som foregår når hun feks legger seg om kveld. For alt vi vet ligger hun å gråter.  10 sekunders filmer på snap er ikke nok å dømme på.

Hun er kanskje ikke raus med andre, men det betyr ikke at man er fritt frem fordet. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, skalbare skrev:

Min tolkning av 😂, er at man ler så man griner, men kanskje det er feil. Ingen av oss vet hva som foregår når hun feks legger seg om kveld. For alt vi vet ligger hun å gråter.  10 sekunders filmer på snap er ikke nok å dømme på.

Hun er kanskje ikke raus med andre, men det betyr ikke at man er fritt frem fordet. 

Ja man tolker de forskjellig ut fra hvilken setting de blir brukt i. 

Hvis hun virkelig elsket Pierre, og ikke er kommet over han helt enda, hvorfor da gi inntrykk av at du lever livet, og har det " så" bra med selv? 

Og om hun virkelig har det så bra som hun prøver å vise på snap, så har hun løyet på bloggen. Har aldri hørt om noen som har elsket noe så høyt, og klart og glemt dem så fort. 

Nå nei du... Vi hsr kanskje total forskjellig oppfatning av denne jenta. 

Og jeg er ikke positiv om henne, og det kommer jeg aldri til å bli heller. 

Hun er en skam i Norges bloggverden, rett og slett.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Putti skrev:

Ja man tolker de forskjellig ut fra hvilken setting de blir brukt i. 

Hvis hun virkelig elsket Pierre, og ikke er kommet over han helt enda, hvorfor da gi inntrykk av at du lever livet, og har det " så" bra med selv? 

Og om hun virkelig har det så bra som hun prøver å vise på snap, så har hun løyet på bloggen. Har aldri hørt om noen som har elsket noe så høyt, og klart og glemt dem så fort. 

Nå nei du... Vi hsr kanskje total forskjellig oppfatning av denne jenta. 

Og jeg er ikke positiv om henne, og det kommer jeg aldri til å bli heller. 

Hun er en skam i Norges bloggverden, rett og slett.

Som jeg sa tidligere er jeg ingen fan av Isabel. Kan ikke huske sist gang jeg var inn på bloggen. Som jeg også skrev tidligere takler man brudd forskjellig, og det må være lov. Kanskje om noen uker eller måneder får hun en skikkelig nedgang, hvem vet.

Det du spør om må du nesten spørre Isabel om, for det vet jeg ikke.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Putti skrev:

Ja man tolker de forskjellig ut fra hvilken setting de blir brukt i. 

Hvis hun virkelig elsket Pierre, og ikke er kommet over han helt enda, hvorfor da gi inntrykk av at du lever livet, og har det " så" bra med selv? 

Og om hun virkelig har det så bra som hun prøver å vise på snap, så har hun løyet på bloggen. Har aldri hørt om noen som har elsket noe så høyt, og klart og glemt dem så fort. 

Nå nei du... Vi hsr kanskje total forskjellig oppfatning av denne jenta. 

Og jeg er ikke positiv om henne, og det kommer jeg aldri til å bli heller. 

Hun er en skam i Norges bloggverden, rett og slett.

Veit du Putti, nå må du nesten roe deg litt ned.

Jeg skjønner godt at IR ønsker å vise at hun klarer seg på egenhånd. At hun ikke trenger en mann, eller at livet kan være herlig som singel. Det er jo selvfølgelig latterlig at hun tidligere rakk ned på andre, når hun nå gjør det samme selv. Men du må faktisk la denne jenta få en pause. Vi reagerer alle forskjellig på brudd. Blogg og snap er en fasade. Det viser akkurat det du ønsker å dele, og jeg skjønner godt at hun ikke har lyst til å ligge hjemme i fosterstilling med pandaøyne fra våt maskara. Men hva hun gjør når hun skrur av snapchat eller blogg, det vet vi ingenting om. 

Det er helt greit å ikke "like en blogger", men dette er nesten heksejakt. Ærlig talt.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...