Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

17 minutter siden, Crossfitter skrev:

Nå er det en artikkel ute på tv2.no som bekrefter at Isabel leier leiligheten hun bor i. Koster "bare" 29.000kr i mnd uten strøm 😅 Det står også at hun ikke kjøper seg egen bolig fordi hun ikke vet hva hun skal se etter..

Hennes lavmåle tanker........

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 timer siden, Hvalen skrev:

Der bekreftet hun de ikke er kjærester. Jeg synes det blir litt for dumt med slike "arrangerte forhold" på sosiale medier. 

Det med leiligheten går igjen inn i det med å gi leserne innsyn i en glamorøs livsstil, siden det er det som selger. Leiligheten må jo ha samme standard som veskene og utenlandsturene. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, EtLiteTroll skrev:

Der bekreftet hun de ikke er kjærester. Jeg synes det blir litt for dumt med slike "arrangerte forhold" på sosiale medier. 

Det med leiligheten går igjen inn i det med å gi leserne innsyn i en glamorøs livsstil, siden det er det som selger. Leiligheten må jo ha samme standard som veskene og utenlandsturene. 

Når er det spilt inn da? Han svarte på ig at de er sammen🤔, igår. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Fjellmonkey skrev:

Når er det spilt inn da? Han svarte på ig at de er sammen🤔, igår. 

Hmm jeg er ikke overbevist. Han har vert med på Ex on the Beach to ganger, da er han gira på kjendistilværelsen. Og en "wall of shame". Men, jeg kan jo ta feil. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, EtLiteTroll skrev:

Hmm jeg er ikke overbevist. Han har vert med på Ex on the Beach to ganger, da er han gira på kjendistilværelsen. Og en "wall of shame". Men, jeg kan jo ta feil. 

Han blir vel snart med på Ex on the Beach Norge også da 🙃

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 timer siden, Crossfitter skrev:

Nå er det en artikkel ute på tv2.no som bekrefter at Isabel leier leiligheten hun bor i. Koster "bare" 29.000kr i mnd uten strøm 😅 Det står også at hun ikke kjøper seg egen bolig fordi hun ikke vet hva hun skal se etter..

Det står jo at hun ikke vet hva hun skal se etter. Blir litt feil da å ikke ta med at hun i samme artikkel sier at hun derfor har skaffet seg megler som skal hjelpe henne å kjøpe. Man trenger jo ikke fordumme noen mer enn nødvendig når man henter info fra artikkel som både byr på a og b mht informasjon mener jeg.😊

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Crossfitter skrev:

Nå er det en artikkel ute på tv2.no som bekrefter at Isabel leier leiligheten hun bor i. Koster "bare" 29.000kr i mnd uten strøm 😅 Det står også at hun ikke kjøper seg egen bolig fordi hun ikke vet hva hun skal se etter..

Greit nok, men med tanke på at hun kan tjene opp til 300K i måneden, så er 29 000 kr lite.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Yoncé skrev:

Greit nok, men med tanke på at hun kan tjene opp til 300K i måneden, så er 29 000 kr lite.

Det blir 350.000 i året og det er etter skatt, så det blir jo litt. Men med den månedslønnen går det jo helt fint 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sprill

Jeg er i grunnen glad jeg er ganske blakk når jeg ser hva influenserne gjør for penger. Det er ikke mye integritet igjen, for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Huff den pengebruken! Kunne ønske hun satt av til sparing, ikke bare tullet de bort! 

- helt innafor med ferier, men hvorfor bo i villa? Hun er ikke Kardashian... pengene til Raad kan plutselig ta slutt.

- det virker som om den nye kjæresten har ekstremt dårlig innflytelse på henne... pengebruken, feriene og festene har eskalert etter nyttår, likte henne bedre før! 

- å kjøpe klær og bare bruke de en gang, det er sykt! Helt i orden når det er sponset, og hun selger det videre ol, men å kjøpe luksusmerker, og slutte å bruke tingene etter en liten stund, er jo helt merkelig! 

- All maten ute! Altså greit å spise ute, men det finnes grenser... ser jo helt idiotisk ut når hun filmer et helt bord fullt av mag, på dyre restauranter! 

Isabel virker som ei søt, vennlig og jordnær person, for ikke å snakke om sterk, men de siste månedene, har hun vært litt for wannabe-Kardashian.. jeg tror Isabel ville nådd langt, og jeg unner henne en kjæreste, men dette forholdet hennes, er ikke bra for henne! Savner ydmyke og vennlige Isabel som dro på turer med søsknene sine, og passet på de, og stod for venner og familie! Liker virkelig ikke denne nye typen, med overforbruk, og galskap. 

Hvor lenge er det siden man har sett henne med venner nå? Fler måneder? Hun er jo bare sammen med kusinen sin, som soler seg i glansen, og koser seg i sitt nye liv! Selvfølgelig skjønner jeg at hun liker dette livet, men hun lever godt av statusen og pengene til Isabel! Sist var vel Newa sin bursdag, at hun var med Venner... 

jeg vil ha tilbake jordnære og fine Isabel! Hun som har stolt av boken sin, og som var på vei til å bli ung dame, men nå er hun på kjøret igjen.. Med boken sin, endret hun meningen til flere 1000 mennesker om seg selv, nå er hun vanskelig å like...

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli
På 14.4.2019 den 11.34, Justlooking skrev:

Det blir 350.000 i året og det er etter skatt, så det blir jo litt. Men med den månedslønnen går det jo helt fint 😊

Sant! Men kanskje 300.000,- er det som mangler for å få drømmeboligen sin?

Vet ikke jeg, men jeg hadde virkelig ikke klart å brenne så mye penger på leie når jeg visste at det bare var midlertidig. Jeg aner ikke hva en blogger får i lån? Blir inntekten ansett som fast i 20-30år fremover? Da jeg søkte lån ble det nevnt at jeg fikk såpass mye som jeg gjorde fordi jeg hadde trygg jobb med gode fremtidsutsikter.

Hadde hun tjent 300.000K i måneden som advokat hadde hun vel fått mer i lån enn hun gjør som blogger?

Da tenker jeg at 300.000 i leie er mye. Plutselig står det om noen hundre tusen i en budrunde. Kjipt å ikke ha nok da og at drømmeboligen glipper for penger du KUNNE hatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har man mye penger, så skjønner jeg man vil spise på dyre plasser, kjøpe dyre klær, reise, men grensen går en plass. Hun har et helt vilt forbruk. Hun kan ikke leve bloggpengene for alltid.

Slik som jeg har forstått det, så leier hun for 30 000 i måneden? At hun gidder. Det er mye penger i måneden og håper virkelig hun har sparekonto og setter av penger, ellers er det ren dumskap. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 13.4.2019 den 23.38, EtLiteTroll skrev:

Der bekreftet hun de ikke er kjærester. Jeg synes det blir litt for dumt med slike "arrangerte forhold" på sosiale medier. 

Det med leiligheten går igjen inn i det med å gi leserne innsyn i en glamorøs livsstil, siden det er det som selger. Leiligheten må jo ha samme standard som veskene og utenlandsturene. 

Bekrefter rykter om at de IKKE er sammen ja, men er han på en annen jente så skal man fort se hun klikker også. 

Man drar jo ikke på ferie og bruker så mye penger på noe om man ikke er sammen med en person. Han er vel snart mere i Norge en han er hjemme også, mellom alle ferieturene selvsagt. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
2 timer siden, PinkLady97 skrev:

Fyfaen der døde jeg 😂😂😂

00D06F58-297C-4AFB-A587-59E68AD1C569.jpeg

Ekskjæresten hennes ble nettopp funnet død i havnekaia i Stavanger. Syns folk kan vise henne litt respekt i dag. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, PinkLady97 skrev:

Fyfaen der døde jeg 😂😂😂

00D06F58-297C-4AFB-A587-59E68AD1C569.jpeg

Tenk å følge så lite med som du gjør. Vis respekt idag.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Solveig444 skrev:

Ekskjæresten hennes ble nettopp funnet død i havnekaia i Stavanger. Syns folk kan vise henne litt respekt i dag. 

Hvem? Ikke Pierre vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Solveig444 skrev:

Ekskjæresten hennes ble nettopp funnet død i havnekaia i Stavanger. Syns folk kan vise henne litt respekt i dag. 

 

11 minutter siden, Sialove skrev:

Tenk å følge så lite med som du gjør. Vis respekt idag.

Ikke fått det med meg da jeg ikke følger henne på instagram. Beklager!🙂 Leit når sånt skjer.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, smalls skrev:

Hvem? Ikke Pierre vel?

Nei, kjæresten hun hadde på videregående.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...