Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er ganske drøyt at side2 gidder å samarbeide med henne. Det viser jo at det kun handler om klikk. Dama har fangirls nede i 10-årsalderen, og tjener penger på å operere seg og vise seg frem. Hvordan kan en seriøstbloggaktør være med på dette? Sier ikke dette noe om side 2 også? 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, verpesyk skrev:

Jeg synes det er ganske drøyt at side2 gidder å samarbeide med henne. Det viser jo at det kun handler om klikk. Dama har fangirls nede i 10-årsalderen, og tjener penger på å operere seg og vise seg frem. Hvordan kan en seriøstbloggaktør være med på dette? Sier ikke dette noe om side 2 også? 

Har du sett artiklene Side2 publiserer? Dette er en side som poster artikler om at nå er det trendy med små nipler. Igjen: money talks.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Breakeven skrev:

Har du sett artiklene Side2 publiserer? Dette er en side som poster artikler om at nå er det trendy med små nipler. Igjen: money talks.

Trendy med små nipler? :overrasket: Hva faen da? Nå sank de bare enda mer i mine øyne. Er det rart folk har dårlig selvtillit?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Rose11 skrev:

Trendy med små nipler? :overrasket: Hva faen da? Nå sank de bare enda mer i mine øyne. Er det rart folk har dårlig selvtillit?!

Bør vel starte en YouTube kanal nå da og lage tutorial "how to get small niples" :alice:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, smalls skrev:

Derfor vil damer betale for å feste med han? Lol:sprettoy:

Jeg ville ikke festet med han selv om jeg var den som fikk betalt for det :fnise:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Smash00 skrev:

Sjekk den siste snappen til Isabel på mystory? 

"Okei Pierre, dette skjer når vi gjør slutt"

Skjønte ikke helt hva hun holdt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Soeuh skrev:

Skjønte ikke helt hva hun holdt?

Så ut som noen smykker eller tilbehør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jajamennsann tok ikke Pierre fult utnytte av situasjonen for å reklamere for EGEN YouTube-profil :klappe:

En 4 minutters lang video om, ja.. litt om hvordan han fremdeles er glad i Isabel og at dette er mest vondt for henne, MEN VI MÅ FOR ALL DEL FORTSETTE Å FØLGE HAN PÅ YOUTUBE!!!!IJSGF(U)"(Y#)"

Om samboeren min hadde brukt bruddet vårt for PR etter å ha "snyltet" på min jobb i et år hadde det blitt månelyst.

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, Smash00 skrev:

Isabel har 60k lesere og er på 1 plass på blogg.no.

Har aldri hatt SÅ mye?

Hun melker nok dette for alt det er verdt nå. Bare vent, om ikke så alt for lenge raser hun ned igjen (som hun alltid gjør) men mange folk klikker seg nok inn på bloggen i disse dager.

Endret av Linnpinn9
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

59 minutter siden, Smash00 skrev:

Da har Isabel lagt ut snap på Mystory der ho forklarer det med pr-stunt osv.

Hva sier hun? Følger henne ikke på snapchat 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, smalls skrev:

Hva sier hun? Følger henne ikke på snapchat 

Ho vil at folk skal drite i å stille henne så mange spm om bruddet, siden hun har det så tøft for tiden og at hun må bearbeide dette osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...