Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Gjest Regnskapssekretær

Herregud hahahahaha hva slags menneske er dette? jeg kikket inn på bloggen hennes nå og leste litt. Kjære vene, prøver hun å ligne på Kim K??
Hva i alle dager? hahahahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Regnskapssekretær skrev:

Herregud hahahahaha hva slags menneske er dette? jeg kikket inn på bloggen hennes nå og leste litt. Kjære vene, prøver hun å ligne på Kim K??
Hva i alle dager? hahahahaha

Ja, Kim K er hennes store forbilde 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Pæddan skrev:

Visste ikke hvem Meryl Streep er?🤔

Sjokkerende faktisk 😳

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Pæddan skrev:

Visste ikke hvem Meryl Streep er?🤔

Jeg er ikke spesielt overrasket 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Pæddan skrev:

Visste ikke hvem Meryl Streep er?🤔

Ja, hvem hun var i filmen hvertfall, men tror nok ikke hun vet det i det heletatt, da kunne hun ha beskrevet bedre hvilken "jente på skoleavslutningen" hun mente 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig så rart at hun ikke visste hvem Meryl Streep er? En skuespillerinne på 69 år? Isabell er ikke så gammel, og flesteparten av de filmene som Streep er veldig kjent for er begynt å bli gamle.

 

Trist  at det ble brudd.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, acna skrev:

Er det virkelig så rart at hun ikke visste hvem Meryl Streep er? En skuespillerinne på 69 år? Isabell er ikke så gammel, og flesteparten av de filmene som Streep er veldig kjent for er begynt å bli gamle.

 

Trist  at det ble brudd.

Kanskje ikke så rart om hun har ekstremt liten interesse for film... eller, jeg syns det er rart egentlig. Selv er jeg snart 31 år gammel, vokst opp (totalt) uten TV og film og aldri lært noe om skuespillere i oppveksten. Og jeg vet godt hvem Meryl Streep er. Kan ikke masse om dama, men hun er jo veldig kjent skuespiller så å ikke vite hvem hun er i det heletatt er vel litt rart? (Har ikke lest innlegget der dette kommer frem, så baserer meg kun på hva jeg har lest her) 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, acna skrev:

Er det virkelig så rart at hun ikke visste hvem Meryl Streep er? En skuespillerinne på 69 år? Isabell er ikke så gammel, og flesteparten av de filmene som Streep er veldig kjent for er begynt å bli gamle.

 

Trist  at det ble brudd.

Samme med Jack Nichalson som er 81 år. Jeg er 2 år eldre enn henne og har i flere år visst hvem JN er, sammen med en haug med andre eldre kjente skuespillere. Synes det er litt rart hun ikke visste hvem en så stor og kjent skuespiller var, men kan vel ikke vite hvem alle er ;)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Regnskapssekretær
12 timer siden, acna skrev:

Er det virkelig så rart at hun ikke visste hvem Meryl Streep er? En skuespillerinne på 69 år? Isabell er ikke så gammel, og flesteparten av de filmene som Streep er veldig kjent for er begynt å bli gamle.

 

Trist  at det ble brudd.

Så det å være ung betyr at man er fritatt fra å kunne historie, ikke kjenne til klassiske filmer og generelt være helt i sin egen rosa boble?
Skulle tro at alle små fashionistaer fortsatt ser og elsker filmen The devil wears Prada...

 

right? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme her. Hun skriver at hun var fan av den originale filmen så hun vet nok hvem Meryl Streep er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er litt teit at hun har klaget over at Mads skal slutte å mobbe henne og la henne være i fred, men så kommenterer hun i kommentarfeltet på IG profilen hans flere ganger. Altså, hvorfor ikke bare overse han? Skjønner hun ikke at han liker å terge henne og få henne fyrt opp? Hadde hun klart å ikke bry seg, så kanskje han hadde latt hun være? Så kommenterer hun under andre poster. Det om Anna R f.eks

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, Regnskapssekretær skrev:

Så det å være ung betyr at man er fritatt fra å kunne historie, ikke kjenne til klassiske filmer og generelt være helt i sin egen rosa boble?
Skulle tro at alle små fashionistaer fortsatt ser og elsker filmen The devil wears Prada...

 

right? 

Fritatt fra å kunne historie fordi man ikke har sett gamle meryl streep-filmer? Jeg tror det er vår generasjon som bør gå i seg selv og innse at ikke alle de eldre, amerikanske Oscar-filmene automatisk blir sett av de unge idag, uten at det betyr at dagens unge befinner seg i en rosa boble 😊

Prestasjonen til meryl streep i mamma Mia-filmene er vel heller ingenting å rope hurra for, så jeg skjønner at Isabel ikke har lagt betydelig merke til henne som skuespiller, det samme gjelder i "the devils wears Prada". 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, acna skrev:

Fritatt fra å kunne historie fordi man ikke har sett gamle meryl streep-filmer? Jeg tror det er vår generasjon som bør gå i seg selv og innse at ikke alle de eldre, amerikanske Oscar-filmene automatisk blir sett av de unge idag, uten at det betyr at dagens unge befinner seg i en rosa boble 😊

Prestasjonen til meryl streep i mamma Mia-filmene er vel heller ingenting å rope hurra for, så jeg skjønner at Isabel ikke har lagt betydelig merke til henne som skuespiller, det samme gjelder i "the devils wears Prada". 

Man behøver ikke å sett filmene for å vite hvem de er. Jeg har ikke sett en eneste film med Elisabeth Taylor eller Joan Collins, men har helt siden tenårene visst hvem der er. Skylde på alder blir teit.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snuppah00 skrev:

Synes det er litt teit at hun har klaget over at Mads skal slutte å mobbe henne og la henne være i fred, men så kommenterer hun i kommentarfeltet på IG profilen hans flere ganger. Altså, hvorfor ikke bare overse han? Skjønner hun ikke at han liker å terge henne og få henne fyrt opp? Hadde hun klart å ikke bry seg, så kanskje han hadde latt hun være? Så kommenterer hun under andre poster. Det om Anna R f.eks

Ja vet. Men hun klarer ikke å holde kjeft og må si noe. Hun vil han skal la henne være i fred, men klager i kommentarfeltet hans mange ganger 😄 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...