Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

En ting skal hun ha, hun må ha høy smerteterskel for å føle at det er verdt å gjennomføre alle operasjonene. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 hours ago, lille humla said:

En ting skal hun ha, hun må ha høy smerteterskel for å føle at det er verdt å gjennomføre alle operasjonene. 

Hva mener du? Dette er da ikke spesielt smertefulle inngrep? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

9 minutter siden, Speedmaster skrev:

Hva mener du? Dette er da ikke spesielt smertefulle inngrep? 

Det må jo være det etter operasjonen? 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Truka skrev:

Jeg leser sjelden hennes blogg, men jeg tittet innom forrige dagen - og grøsser ev klørne hennes. Noe så uhygiensisk og stygt. Det må være enormt med bakterier under de neglene. 

Regner med hun vasker seg under neglene med en neglebørste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, lille humla skrev:

 

Det må jo være det etter operasjonen? 

De første dagene etter jeg tok silikon, så hadde jeg ganske vondt. Var vondt bare å løfte armene og får følelse at du har melkespreng i puppene. Tenk så vondt det må være etter du har operert rumpa å sitte på den? Har hørt at neseoperasjon kan være veldig vondt tiden etter

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Truka
26 minutter siden, Bottega skrev:

Regner med hun vasker seg under neglene med en neglebørste?

Neglebørsten måi såfall ha 5 cm lang bust. Det er mye bakterier med lange negler 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Truka skrev:

Neglebørsten måi såfall ha 5 cm lang bust. Det er mye bakterier med lange negler 

Tror ikke det er så vanskelig å gjøre rent om man bare vil.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Truka
9 minutter siden, Bottega skrev:

Tror ikke det er så vanskelig å gjøre rent om man bare vil.

Det er en kjennsgjerning at det er under klokker, ringer og lange negler bakteriene trives best. Uansett, bakterier eller ikke, neglene hennes er virkelig grusomme..... de er så lange at de begynner å bli krokete og bøyer seg nedover. Grøss.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Truka skrev:

Det er en kjennsgjerning at det er under klokker, ringer og lange negler bakteriene trives best. Uansett, bakterier eller ikke, neglene hennes er virkelig grusomme..... de er så lange at de begynner å bli krokete og bøyer seg nedover. Grøss.

 

Er jo en grunn til man ikke får ha lange negler når man jobber på kjøkken. Gjelder kanskje ikke overalt, men fikk ikke ha lange negler der jeg jobbet i alle fall. Skal man bli kvitt bakteriene,så må man børste under der hele tiden 

Men ja, de neglene er virkelig grusomne.  

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, LeilaS skrev:

Er jo en grunn til man ikke får ha lange negler når man jobber på kjøkken. Gjelder kanskje ikke overalt, men fikk ikke ha lange negler der jeg jobbet i alle fall. Skal man bli kvitt bakteriene,så må man børste under der hele tiden 

Men ja, de neglene er virkelig grusomne.  

Kjøkken og omsorgsyrker. Mange jeg jobber med går med gifteringen i smykkekjede. Hender og negler må være reine fra pasient til neste pasient. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Truka skrev:

Det er en kjennsgjerning at det er under klokker, ringer og lange negler bakteriene trives best. Uansett, bakterier eller ikke, neglene hennes er virkelig grusomme..... de er så lange at de begynner å bli krokete og bøyer seg nedover. Grøss.

 

Enig i at de er alt for lange, skjønner meg ikke på den trenden der. Ikke noe fint

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isabel og Pierre bekreftet slutt, siste innlegget på bloggen hennes.

Denne gangen tror jeg det virkelig er over.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, matsk skrev:

Isabel og Pierre bekreftet slutt, siste innlegget på bloggen hennes.

Denne gangen tror jeg det virkelig er over.

Er nok slutt. Hun skrev til og med på insta story at «Pierre og jeg har slått opp» og innlegget var ganske rett frem. Alt for lite clickbait til at det ikke skulle stemme..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym2467 skrev:

Er nok slutt. Hun skrev til og med på insta story at «Pierre og jeg har slått opp» og innlegget var ganske rett frem. Alt for lite clickbait til at det ikke skulle stemme..

Ja, enig. Virker og som forholdet deres har vært dårlig de siste ukene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skriver på bloggen også. Jeg har selv vært skeptisk til hennes blogging med alle de unge leserne. Både handlegalskapen, clickbaits, overforbruk av sminke, kroppsfokus og operasjoner. Men syntes de var fine sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

50 minutter ut i den nye Mamma Mia filmen forlot hun og familien salen.. Hvorfor? Fordi hun ikke skjønte hvem ene personen var (som forsåvidt var Meryl Streep/Donna/moren) og det var for mye musikk for hennes smak :vetikke: Altså, hva forventet hun av en musikal... *facepalm* 

Ryddet for krenkende utsagn. Edie, adm.

Endret av Gia_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Gia_ skrev:

50 minutter ut i den nye Mamma Mia filmen forlot hun og familien salen.. Hvorfor? Fordi hun ikke skjønte hvem ene personen var (som forsåvidt var Meryl Streep/Donna/moren) og det var for mye musikk for hennes smak :vetikke: Altså, hva forventet hun av en musikal... *facepalm* 

 

Hvor har hun skrevet det???

Ryddet for slettet innhold i sitat. Edie, adm.

Endret av Edie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Gia_ skrev:

50 minutter ut i den nye Mamma Mia filmen forlot hun og familien salen.. Hvorfor? Fordi hun ikke skjønte hvem ene personen var (som forsåvidt var Meryl Streep/Donna/moren) og det var for mye musikk for hennes smak :vetikke: Altså, hva forventet hun av en musikal... *facepalm* 

 

😂😂😂😂😂

Ryddet for slettet innhold i sitat. Edie, adm.

Endret av Edie
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...