Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Gjest thejohan
1 time siden, matsk skrev:

Har ho og Pierre slått opp nå? Har ihvertfall sletta seg fra bio, og henger ikke mer med hverandre. Nå tror jeg faktisk det er ovet for godt.

Syns jeg så på instastoryen hans at han var i leiligheten deres.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, thejohan skrev:

Syns jeg så på instastoryen hans at han var i leiligheten deres.

 

Han er i Sverige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, slik går no dagan... Isabel jobber så hardt at hun fortjente merkevarer for 30-40.000. Mener å huske at hun nylig kom hjem fra LA. Og før det var det kos i Oslovarmen, Thailand og Marbella. Sikkert andre ting også i løpet av de siste få måneder 😊

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Samme skrev:

Hva handler videoen om? En ny operasjon? Noen som gidder å se ? 😂

Spolte meg kjapt igjennom . Er Pierre som har operert i skulderen , han har vært hjemme i Sverige og nå er Isabel kommet også . Og ja , de er fremdeles sammen 🤪

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flott med alle de spørsmålene om P som hun ikke svarte på da, greit å få bittelitt trafikk på bloggen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, MoKath skrev:

Så flott med alle de spørsmålene om P som hun ikke svarte på da, greit å få bittelitt trafikk på bloggen.

Alt for klikk. Når tid skal folk skjønne at hun gjør dette for klikk på bloggen? Jeg visste det ikke var slutt. Hun gjør for å få klikk på bloggen og at folk skal bli nysgjerrig. Unnlater å svare på om det er slutt mellom de. Same old shit  :roll:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette greiene med Pierre begynner å bli gammelt, men det jeg synes er mer morsomt må være den boten hun fikk i tollen.  Noen som la merke til det på instastoryen hennes, med spørsmål om rasisme. Der en av tingene hun påpeker er at hun blir stoppet i tollen, men det blir ikke hennes norske venner... som må bety at hun gikk på grønt, hun som har handlet for x tusen, og ikke tollet inn. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, selvfølgelig drar hun rasismekortet. :fnise: Å få bot for smugling er jo selvsagt rasisme. :rolleyes: Kan vel tenkes at tollerne kjenner henne igjen og vet om det helt sinnssyke overforbruket hennes som hun dokumenterer overalt. Selv jeg som ikke har sett Paradise, ikke har lest bloggen og ikke har henne på insta, snap eller noe annet sted ville kjent henne igjen. 

Endret av Salka
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Salka skrev:

Haha, selvfølgelig drar hun rasismekortet. :fnise: Å få bot for smugling er jo selvsagt rasisme. :rolleyes: Kan vel tenkes at tollerne kjenner henne igjen og vet om det helt sinnssyke overforbruket hennes som hun dokumenterer overalt. Selv jeg som ikke har sett bloggerne og Paradise, ikke har lest bloggen og ikke har henne på insta, snap eller noe annet sted ville kjent henne igjen. 

Hvordan ville du ha kjent henne igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, Tonio skrev:

Isabel ble forøvrig aldri med på bloggerne, for dårlig betalt er grunnen hun ga. :)

Men tv3 betalte mer enn 20 000 per episode? :P siden hun fikk betalt for å være med på årets PH, men ville ikke være med på Bloggerne. Litt rart

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 minutter siden, Aurora** skrev:

Hvordan ville du ha kjent henne igjen?

På utseendet selvfølgelig. Hvordan ellers? Og tollerne kjenner vel til disse bloggerne, så ikke så rart hun ble stoppet når hun i tillegg hele tiden skryter av sitt vanvittige overforbruk. 

Endret av Salka
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Mamda234 skrev:

Dette greiene med Pierre begynner å bli gammelt, men det jeg synes er mer morsomt må være den boten hun fikk i tollen.  Noen som la merke til det på instastoryen hennes, med spørsmål om rasisme. Der en av tingene hun påpeker er at hun blir stoppet i tollen, men det blir ikke hennes norske venner... som må bety at hun gikk på grønt, hun som har handlet for x tusen, og ikke tollet inn. 

Tror nok noen av tollerne kjente henne igjen, og om ikke så er de drevne nok til å se hvem som kan ha kjøpt noe dyrt i utlandet. Sånn hun går kledd og oppstaset, og om hun gikk på grønt, er det klart hun blir stoppet. Har nok ingenting med rasisme å gjøre. Om hun sa det er det virkelig tegn på at hun ikke vil skjønne at reglene er for alle. Har ikke sett storien men om det er første gang hun ble stoppet har hun vært heldig tidligere.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud jente, du ble stoppet som alle andre ville ha gjort og du ble ikke stoppet fordi de er rasister! Reglene gjelder for deg og. Snakk om å være kort! 🙈🙈

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...