Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

24 minutter siden, Justlooking skrev:

Det er mange som har dårlig selvbilde, men de aller fleste går ikke til de ytterpunktene likevel. Hun har tid og penger til å gjøre alt for mye, og det er lite pent. Det er flere andre bloggere som også har tid og penger, men likevel ikke går så langt. Skulle ønske familie eller nære venner turde fortelle henne at hun har gått alt for langt, og at hun vil da innse det selv.

Ikke alltid det nytter å si det, så vil hun innse det selv og så slutte. Mange har sagt det allerede (ganske sikker på at noen av de nærmeste har sagt noe, da dette ikke er normalt) men hun bare fortsetter. Hun er nok avhengig av Botox og fillers. Hun kommer nok til å innse det en dag, håper jeg. Men jeg tror hun synes det er pent og vil se ut som sitt store idol 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Janus
2 timer siden, Oktnxbye skrev:

Hvor lenge skal bloggere komme unna med alderen? Det er en gjenganger hos flere. Men newsflash: De er ikke 16 lengre og det er på tide å slutte å bruke alder som en unnskyldning på alt.

Jeg personlig synes hun er for gammel til å holde på sånn,jeg synes ikke personligheten hennes er så fin, men vært værre hadde hun vært 40 og oppført seg sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker veldig på eventuelt fremtidige barn. Hvordan forklare en datter at "joda, du ligner på mamma, sånn som mamma så ut før hun opererte seg fordi hun mente hun var stygg"? Hvordan forsvarer man det? Hvordan?

Endret av Oktnxbye
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janus
Akkurat nå, Oktnxbye skrev:

Jeg tenker veldig på eventuelt fremtidige barn. Hvordan forklare en datter at joda, du ligner på mamma, sånn som mamma så ut før hun opererte seg fordi hun mente hun var stygg". Hvordan forsvarer man det? 

La oss håpe at det ikke skjer med det første

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror kanskje hun ikke var så populær og hadde mange venner i oppveksten, at det er derfor hun hele tiden må vise hva hun har oppnådd og hvor mye penger hun har. Gjøre de sjalue eller noe. For det er ikke normalt å holde på sånn. Det veldig viktig å vise folk hva hun har. Gni det inn. "Se her a. Se på mitt fabelaktige liv og hvor mye penger jeg har. Dere er nok sjalue ;)" Penger kan dessverre ikke kjøpe lykke. Jeg vil faktisk være lykkelig og ha lite penger enn masse penger og ulykkelig.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Christy89 skrev:

Jeg tror kanskje hun ikke var så populær og hadde mange venner i oppveksten, at det er derfor hun hele tiden må vise hva hun har oppnådd og hvor mye penger hun har. Gjøre de sjalue eller noe. For det er ikke normalt å holde på sånn. Det veldig viktig å vise folk hva hun har. Gni det inn. "Se her a. Se på mitt fabelaktige liv og hvor mye penger jeg har. Dere er nok sjalue ;)" Penger kan dessverre ikke kjøpe lykke. Jeg vil faktisk være lykkelig og ha lite penger enn masse penger og ulykkelig.

Mye kan nok legges til barndommen, at hun var i forskjellige fosterhjem etc.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er 24? 

Herregud, da jeg var 24 hadde jeg jobbet i 5 år og giftet meg med kjæresten gjennom 6 år. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, MarianneE skrev:

Hun er 24? 

Herregud, da jeg var 24 hadde jeg jobbet i 5 år og giftet meg med kjæresten gjennom 6 år. 

Dette følte jeg var veldig irrelevant. De aller, aller færreste er i samme situasjon som deg ved fylte 24 år.

Da jeg var 24, hadde jeg ett år igjen på masteren min, og hadde vært sammen med samboer i tre år. Ikke forlovet og ikke gift. For en taper jeg var liksom. 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Arabella3 skrev:

Dette følte jeg var veldig irrelevant. De aller, aller færreste er i samme situasjon som deg ved fylte 24 år.

Da jeg var 24, hadde jeg ett år igjen på masteren min, og hadde vært sammen med samboer i tre år. Ikke forlovet og ikke gift. For en taper jeg var liksom. 

Du lå veldig bra an med en solid utdannelse og i et fast forhold. Du hadde dine forpliktelser. I mine øyne var du flere hestehoder foran Isabel som lever i sin lille rosa overfladiske boble på samme alder.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det er skrevet flere ganger at Isabel er fra Bryne, og følte jeg kunne bidra her.

Isabel er oppvokst på Randaberg, litt utfor Stavanger, men bodde på Undheim utenfor Bryne i et fosterhjem fra hun var 11 år til hun var 17 år. Hun har skrevet dette flere ganger på bloggen, men jeg vet at det stemmer ettersom jeg kjenner godt til den fosterfamilien fra Bryne.

Hun er altså IKKE fra Bryne. Jeg ser det er flere som gjør et poeng utav det på en negativ måte, i min mening.

 

Er bare småtteri å pirke i, men jeg måtte hehe.

Endret av ninajohnsen
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, ninajohnsen said:

Ser det er skrevet flere ganger at Isabel er fra Bryne, og følte jeg kunne bidra her.

Isabel er oppvokst på Randaberg i Stavanger, men bodde på Undheim utenfor Bryne i et fosterhjem fra hun var 11 år til hun var 17 år. Hun har skrevet dette flere ganger på bloggen, men jeg vet at det stemmer ettersom jeg kjenner godt til den fosterfamilien fra Bryne.

Hun er altså IKKE fra Bryne. Jeg ser det er flere som gjør et poeng utav det på en negativ måte, i min mening.

 

Er bare småtteri å pirke i, men jeg måtte hehe.

Ikke for å være pirkete, men Randaberg er heller ikke Stavanger. Randaberg kommune er "bygda" nord for Stavanger. Vi siddiser er ganske nøye på sånt ;)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, MarianneE skrev:

Hun er 24? 

Herregud, da jeg var 24 hadde jeg jobbet i 5 år og giftet meg med kjæresten gjennom 6 år. 

Det er ikke akkurat vanlig å være gift som 24 åring, skjønte ikke helt poenget?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Arabella3 skrev:

Dette følte jeg var veldig irrelevant. De aller, aller færreste er i samme situasjon som deg ved fylte 24 år.

Da jeg var 24, hadde jeg ett år igjen på masteren min, og hadde vært sammen med samboer i tre år. Ikke forlovet og ikke gift. For en taper jeg var liksom. 

Det var synd du valgte å lese det slik. Jeg vil anse min og din situasjon ved 24 år som normal og mye sunnere enn måten Raad har valgt og leve livet sitt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Aurora** skrev:

Det er ikke akkurat vanlig å være gift som 24 åring, skjønte ikke helt poenget?

Det var nå mest ment for å illustrere hvor forskjellig man lever. Beklager om det ble galt for deg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, MarianneE skrev:

Det var nå mest ment for å illustrere hvor forskjellig man lever. Beklager om det ble galt for deg.

Ok, har jeg sagt det er galt? :klo:Bare lurte 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

20 minutter siden, Aurora** skrev:

Ok, har jeg sagt det er galt? :klo:Bare lurte 

 

Det blir fort persondebatt ut av dette. Vi lar det ligge. 😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, MarianneE skrev:

Det var synd du valgte å lese det slik. Jeg vil anse min og din situasjon ved 24 år som normal og mye sunnere enn måten Raad har valgt og leve livet sitt.

Du hadde sikkert mye sunnere verdier, det er ikke det jeg betviler. Poenget mitt var i grunn bare at når man drar en av disse "da jeg var X år, hadde jeg både X og X", så bør dette være noe som er gjenkjennbart. 

Veldig mange tar høyere utdanning i dag, og det er ikke så vanlig å dra rett ut i jobb etter vgs. For du har/hadde vel ikke fagbrev heller da, regner jeg med, for det er man ferdig med det året man er 20. Du får det til å høres ut som idealet er å begynne å jobbe etter vgs, uten hverken fagbrev eller høyere utdanning. I dag krever flere og flere jobber utdanning, så det er ikke realistisk at alle skal ut og søke jobb etter vgs. Ellers har man jo heller ikke noe mer sunt liv enn andre fordi man møter den store kjærligheten når man er 18 og gifter seg når man er 24. Det er jo ganske mye tilfeldigheter med når man møter den rette, og de færreste i dag gifter seg før de har passert midten av 20-årene.

Beklager, jeg syns bare eksempelet ditt passet så dårlig inn. Det er det jeg hengte meg litt opp i. Jeg vil jo si at en helt gjennomsnittslig student, med eller uten kjæreste, kan ha gode og sunne verdier.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Arabella3 skrev:

Du hadde sikkert mye sunnere verdier, det er ikke det jeg betviler. Poenget mitt var i grunn bare at når man drar en av disse "da jeg var X år, hadde jeg både X og X", så bør dette være noe som er gjenkjennbart. 

Veldig mange tar høyere utdanning i dag, og det er ikke så vanlig å dra rett ut i jobb etter vgs. For du har/hadde vel ikke fagbrev heller da, regner jeg med, for det er man ferdig med det året man er 20. Du får det til å høres ut som idealet er å begynne å jobbe etter vgs, uten hverken fagbrev eller høyere utdanning. I dag krever flere og flere jobber utdanning, så det er ikke realistisk at alle skal ut og søke jobb etter vgs. Ellers har man jo heller ikke noe mer sunt liv enn andre fordi man møter den store kjærligheten når man er 18 og gifter seg når man er 24. Det er jo ganske mye tilfeldigheter med når man møter den rette, og de færreste i dag gifter seg før de har passert midten av 20-årene.

Beklager, jeg syns bare eksempelet ditt passet så dårlig inn. Det er det jeg hengte meg litt opp i. Jeg vil jo si at en helt gjennomsnittslig student, med eller uten kjæreste, kan ha gode og sunne verdier.

Jeg hadde fagbrev og hadde da hatt det et par år. Utover det så tar jeg kritikken til meg og vifter med det hvite flagget. 😉

Ikke der at jeg ikke tør svare for meg, men nå er jeg på ferie og er på farten inn på Legoland. Får ta diskusjonen en annen dag.

Endret av MarianneE
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kanskje diskutert her før, men for noen måneder sida fortalte hu stolt at hu hadde klart å spare opp én million kroner.

Jeg syns det er altfor dårlig jeg! Hu tjener jo 2-300 000 i måneden og har gjort det over en lengre periode. 

Fy fader, hadde det vært meg som hadde tjent så mye så skulle jeg klart å spare så sinnsykt mye mer!! Hadde aldri greid å sløst og kasta rundt meg med penger slik hu gjør sjøl om jeg hadde tjent like mye..

Bare tenk på all den shoppinga.. Ja, Nelly er billig, men hu handler jo for 20-30 000kr i måneden, og da er det ikke mye billig lengre! Jeg skjønner jo at mye at bloggen dreier seg om outfits, men hu som har så jævlig mye klær må da kunne klare å kombinere de på forskjellige måter?! Men, men.. Hu sier jo også at hu går lei av klærne bare hu har brukt dem én gang.. Fatter ikke at det går an🙄

Sminke er også noe hu shopper mye. Alltid innom Sephora.. Altså, hvor mye sminke trenger man da? Må jo ha nok til en hel butikk hu nå!

Skjønner heller ikke at shopping er sååå gøy heller jeg da.. Tråle Nelly opp og ned dagen lang.. Off nei.. Og når hu er på ferie så er det shopping fra morran til kveld da og.. Jeg syns det er ålreit å shoppe litt jeg og, men ikke HELE tida🤔

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...