Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Virker som om hu mener det...😑 Skikkelig stress å dra til familien og kose seg, ja..😂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

41 minutter siden, BordetErSnudd skrev:

"Ekstremt stressende"???? Det der er en skikkelig lat drømmedag for absolutt alle som har en vanlig jobb! Sikker på at hun ikke tullet??

Tviler. Hun har sutret mange ganger før om at hun har hatt en sååååå stressende dag eller uke.

"Sykt stressende uke. Hadde 3 møter, fikset neglene, dratt på besøk til mamma og søster, opp tidlig på onsdag, hente pakke på posten, middag med Pierre " Eh ja😒

Skulle likt å sett henne i en 9 to 5 job. Hun hadde vel fått sjokk 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg trur at dei faktisk føler dei har det travelt, og kan på ein måte forstå det. Særleg for ein som ligg litt høgt på blogglista så surrer alle tankar om spons, shoppe, fikse på kroppen, og kanskje litt skriving til slutt. Det er travelt i deira hovud, men det er når ein begynn dra samanlikningar det kan begynna å skli litt ut. Alle opplever sin situasjon på sin måte, og nokre stressar meir enn andre for det nokre syns er ein filleting. Men hugs ein er jo eigentleg berre summen av eigne erfaringar, og hjå mange har dei rett og slett ikkje erfaringar frå eit såkalla normalt liv, og dermed forstår dei kanskje ikkje heilt kritikken mot at dei ikkje har det travelt. For, subjektiv har dei det travel i sitt liv.  Og når me - leserane -les om dette, og knyttar det opp mot våre eigne oppfatningar av det å vera travel, så får ein litt av den der typiske «herregud eg har det tusen gonger meir travelt, og eg har ein ordentleg jobb og dei berre pyntar seg» og den greia der.

Mitt største ankepunkt angåande all denn travelheten er likevel; korleis kan mange av dei produsera så slett arbeid med all tida dei brukar på det. Alle ytrar seg sjølvsagt ulikt, men bruk litt tid på å lesa gjennom det ein skriv, kanskje få tilbakemelding av andre før posting, og ikkje minst gå gjennom huskelista med store bokstavar som bør henga over Macen:

1) har eg merka dette innlegget rett iht reklame og spons?

2) er innlegget fritt for eksponering av barn og andre privatpersonar?

3) står eg inne for alt eg skriv no og klarer å diskutera på eit sakleg nivå viss det kjem reaksjonar i kommentarfeltet?

Kunne kanskje slengt på litt om kroppspress og forbilete og alt det der og, men det eg saknar hjå mange er eit solid innlegg/produkt som kjem ut av alt det der travle. 

 

 

 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym2467 skrev:

«Jeg har en ekstremt stressende dag i dag. Om knapt en time skal jeg på laserbehandling, før jeg skal til familien og ha litt kvalitetstid. Etter det må jeg rett hjem igjen for å pakke, for i morgen reiser jeg nemlig til Los Angeles med Ine og Sofie!»

Vet dere, jeg synes at bloggere får ALT for lite betalt! Bare se for en stressende og krevende dag Isabell har. Hvordan kan hun bare få noen usle millioner i lønn for dette? Skal vi starte en underskriftkampanje hvor vi krever høyere lønn til rosabloggere? De er jo tross alt hverdagshelter! Takk GUD for min A4 jobb, jeg hadde aldri taklet det forferdelige stresset Isabell utsettes for!

Det der kalles en fridag utenom det vanlige for oss dødelige. Virker som bloggerne tror det å leve er en jobb.

Endret av Mnjah
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Mnjah skrev:

Det der kalles en fridag utenom det vanlige for oss dødelige. Virker som bloggerne tror det å leve er en jobb.

Hallo i luken, nå var du teit altså. Å ha blogg som jobb er jo nettopp det, jobben er å leve! 

 

 

 

:ironi:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun avkrefter at hun skal være med i Skal vi danse. Det ble jeg glad for. Med mindre hun kommer inn hvis en deltaker trekker seg rett for første program, så slipper vi å se henne der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Hun avkrefter at hun skal være med i Skal vi danse. Det ble jeg glad for. Med mindre hun kommer inn hvis en deltaker trekker seg rett for første program, så slipper vi å se henne der.

Men hun skal visst være med på noe til høsten. Hun sa hun var med på God Kveld Norge igjen, angående dette. Lurer virkelig på hva hun skal være med på? 🤔 må jo være noe stort siden hun blir interjuet av GKN

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, smalls skrev:

Men hun skal visst være med på noe til høsten. Hun sa hun var med på God Kveld Norge igjen, angående dette. Lurer virkelig på hva hun skal være med på? 🤔 må jo være noe stort siden hun blir interjuet av GKN

Ja, det lurer jeg på også.. Tror det ikke er 71 grader nord eller noe annet fysisk krevende i hvert fall. Noe innen reality er det nok garantert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Ja, det lurer jeg på også.. Tror det ikke er 71 grader nord eller noe annet fysisk krevende i hvert fall. Noe innen reality er det nok garantert.

71 grader nord er det neppe.  Hun hadde vel trekt seg første dagen 🙊 Kanskje hun bare skal være med på en liten nettserie på Viafree men får det til å virke som hun skal være med på noe stort? :P

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, smalls skrev:

71 grader nord er det neppe.  Hun hadde vel trekt seg første dagen 🙊 Kanskje hun bare skal være med på en liten nettserie på Viafree men får det til å virke som hun skal være med på noe stort? :P

Gjett om hun hadde gjort det, hehe! Ja, det er en mulighet. En liten mini-Kardashian tror jeg hun drømmer om å være 😉.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den hemmelige operasjonen som hun ikke vil fortelle om er at hun har operert rumpen sin 2 ganger :-) Dette ser man ÅPENBART ved å se det første bilde hun la ut av rumpen etter operasjonen kontra det hun la ut etter besøk nummer 2 i Istanbul. Rumpen hennes så faktisk ikke galen ut etter den første operasjonen, tvert i mot helt naturlig. Men etter hun opererte den for 2 gang ser den altså ikke ut. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Mira123 skrev:

Den hemmelige operasjonen som hun ikke vil fortelle om er at hun har operert rumpen sin 2 ganger 🙂 Dette ser man ÅPENBART ved å se det første bilde hun la ut av rumpen etter operasjonen kontra det hun la ut etter besøk nummer 2 i Istanbul. Rumpen hennes så faktisk ikke galen ut etter den første operasjonen, tvert i mot helt naturlig. Men etter hun opererte den for 2 gang ser den altså ikke ut. 

Ingen bombe. Så det lang vei at rumpa var blitt større etter første operasjonen. Men hvorfor bruke så lang tid på å si det? Husker hun sa for lenge siden hun hadde tatt ny operasjon,  men sa aldri hva

Enig at det så bra ut første gang, men dumt hun måtte operere den to ganger 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ann Mariell og Aurora er med på et TV program på tv3. Kan det være charterfeber? Noen sa det var det i kommentarfeltet på bloggen. Kanskje Isabel er med på Charterfeber?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Snuppah00 skrev:

Ann Mariell og Aurora er med på et TV program på tv3. Kan det være charterfeber? Noen sa det var det i kommentarfeltet på bloggen. Kanskje Isabel er med på Charterfeber?

Finnes det charterreiser fremdeles? Trodde det var slutt på det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Honey Dew skrev:

Finnes det charterreiser fremdeles? Trodde det var slutt på det.

Lages ny sesong i år. Mener å ha lest det for en stund siden 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snuppah00 skrev:

Lages ny sesong i år. Mener å ha lest det for en stund siden 

Jeg mener ikke serien. Jeg bare trodde at charterreiser var gått av moten 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

27 minutter siden, Honey Dew skrev:

Jeg mener ikke serien. Jeg bare trodde at charterreiser var gått av moten 😊

Åja, trodde du mente serien. Tror man enda kan kjøre med charterreiser. Billig pleier det å være 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes så stort ut da hun fortalte om det. Kunne ikke bo i Marbella pga dette men måtte bo i Oslo. Kanskje det ikke er så stort likevel? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, hun er så overfladisk. Synes synd på tiggerne, men hvorfor gir hun de ikke penger eller mat da? Hun skal gjøre noe før hun drar hjem sier hun, men hvorfor gjør hun ikke noe der og da om hun synes så synd på dem? Bare å åpne lommeboka det. Blir uansett lommerusk mot hva hun bruker på seg selv daglig.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå går det nok dårlig med bloggen igjen så hun må få opp seertallene ved å flashe bunker med penger på insta #tragisk

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...