Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Blir så irritert over at hun hele tiden skal påpeke at hun er så lav.. «jeg er bare 159, men liker å si jeg er 160 for det høres ikke såååå lite ut. Hihi lille meg» Skjerp deg! Jeg er 160 og har aldri sett på meg selv som liten, du er ikke noe snøflak bare fordi du er 159 🙄 Teit ting å bli irritert over, I know, men er bare så... ja.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest -Willow
11 timer siden, Piruette skrev:

Mulig jeg tar feil nå- men trodde ikke at hun hadde fettsugd ben og mage. Hun har jo ikke gjort samme operasjon som SE. Har ikke Isabelle implantater i rumpen? Og ikke forflyttet fett? Husker ikke hvilket intervju det var hun sa det, GMN kanskje..!

Hun har implantater og forflyttet fett, tror jeg. Tror kun det var bena som ble fettsugd - man kunne vel se arr eller plaster kort tid etter, om jeg ikke husker feil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, -Willow skrev:

Hun har implantater og forflyttet fett, tror jeg. Tror kun det var bena som ble fettsugd - man kunne vel se arr eller plaster kort tid etter, om jeg ikke husker feil. 

Åja oki!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/27/2018 at 10:48 PM, Piruette said:

Mulig jeg tar feil nå- men trodde ikke at hun hadde fettsugd ben og mage. Hun har jo ikke gjort samme operasjon som SE. Har ikke Isabelle implantater i rumpen? Og ikke forflyttet fett? Husker ikke hvilket intervju det var hun sa det, GMN kanskje..!

Begge deler, er veldig tydelig om man ser på før og etterbildene :) Mage og bein har en helt annen form og er mye mer definert. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har på følelsen av at hun skal delta i nok et TV-program i år. Er redd det er et visst danseprogram på TV 2.. Et av mine tre favorittprogram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

52 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Jeg har på følelsen av at hun skal delta i nok et TV-program i år. Er redd det er et visst danseprogram på TV 2.. Et av mine tre favorittprogram.

Ja, hun sa for en stund siden "snart ser dere meg på tvn igjen" men hvilket danseprogram mener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym2467 skrev:

https://www.vgtv.no/video/159168/musikkvideo-og-premiere-paa-mads-hansens-sommerkroppen

 

Nå kommer det nok snart et «sippe» innlegg fra Isabell.. Hvis ikke denne sangen er basert tilnærmet kun på IR så vet ikke jeg 🙈 

«Gidder ikke trene, for jeg kan operere» 😂😂

Haha, synes den var fengene jeg. Tipper Isabel blir blodig fornærmet når hun hører sangen 🙊 "han mobber meg!"

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, smalls skrev:

Ja, hun sa for en stund siden "snart ser dere meg på tvn igjen" men hvilket danseprogram mener du?

Tipper Skal vi danse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Tipper Skal vi danse. 

 Skal vi danse er hard trening og Isabel hater alt av trening, så det tviler jeg på. Hun skal garantert være med på noe annet. Noe i kategorien TV3-produksjon.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Milio skrev:

 Skal vi danse er hard trening og Isabel hater alt av trening, så det tviler jeg på. Hun skal garantert være med på noe annet. Noe i kategorien TV3-produksjon.

Ja, jeg håper det heller er noe i det siste du nevner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Tipper Skal vi danse. 

Kan så klart være hun skal være med, men tipper hun trekker seg med en gang. Hardt arbeid er ikke noe for Isabel. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Christy89 skrev:

Kan så klart være hun skal være med, men tipper hun trekker seg med en gang. Hardt arbeid er ikke noe for Isabel. 

Det slo meg også 😉. Noe av det samme med Anna R i fjor, selv om jeg tror det var flere faktorer som spilte inn for at hun trakk seg så raskt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest thejohan
1 time siden, Jordbærogfløte skrev:

Tipper Skal vi danse. 

Så hun svarte på et spørsmål hvor hun ikke trodde hun skulle på finalefesten til Paradise for hun skulle filme den dagen. Tror ikke det er Skal vi danse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, thejohan skrev:

Så hun svarte på et spørsmål hvor hun ikke trodde hun skulle på finalefesten til Paradise for hun skulle filme den dagen. Tror ikke det er Skal vi danse.

Ok, med mindre det er promo, men tror ikke det starter opp så tidlig som nå. Fjorårets deltakere ble presentert i begynnelsen av august 2017. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Christy89 skrev:

Kan så klart være hun skal være med, men tipper hun trekker seg med en gang. Hardt arbeid er ikke noe for Isabel. 

Trodde hun trente jeg. Hvis hun ikke går tur/løper/trener på annen måte, vil hun jo miste muskelmasse og hvilepulsen blir høy

Tror jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

17 minutter siden, Honey Dew skrev:

Trodde hun trente jeg. Hvis hun ikke går tur/løper/trener på annen måte, vil hun jo miste muskelmasse og hvilepulsen blir høy

Tror jeg

"Jeg gidder ikke trene, jeg skal operere" fra Mads Hansen sin nyeste låt er jo noe Isabel jevnlig både sier og skriver på bloggen.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Milio skrev:

"Jeg gidder ikke trene, jeg skal operere" fra Mads Hansen sin nyeste låt er jo noe Isabel jevnlig både sier og skriver på bloggen.

Da vil hun ikke holde seg stram og sprek lenge.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...