Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Gjest MadameDeRosa
2 timer siden, Honey Dew skrev:

Er det du som er IR siden du svarer dette på et spørsmåletl fra LeilaS?

Eh, nei... Syns bare at hun får unødvendig mye pepper for å være seg selv. Er lov til å reagere når en hel tråd på KG er full av hets og hat. Og er lov å ha en annen mening enn deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest MadameDeRosa
3 minutter siden, MajaKaja skrev:

Endelig et saklig innlegg i debatten: https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/1k3LMJ/isabel-raad-har-rett

Ikke la dere lure av overskriften ;)

Vel, elendig forfattet tekst som egentlig ikke kommer fram til noe. "Forskning viser" tatt helt ut av sammenheng. Bare synsing og egne meninger. VG har sunket til Se & Hør -standard i det siste. Lurer på hvorfor... :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.4.2018 den 11.55, MadameDeRosa skrev:

Vel, elendig forfattet tekst som egentlig ikke kommer fram til noe. "Forskning viser" tatt helt ut av sammenheng. Bare synsing og egne meninger. VG har sunket til Se & Hør -standard i det siste. Lurer på hvorfor... :ironi:

Elendig? Hun fikk vel fram poenget sitt. Forskning viser at, og statistikken viser at det er flere tenåringer som vil fikse på utseende sitt. Presset over å se ''bra'' ut er økt og det er på tide at media gjør noe med det! 

''Har du forresten hørt historien om den normalt friske og glade jenta som dro til Istanbul for å operere rumpa, og ble enda gladere? Nei, ikke jeg heller.'' :5:

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa
1 time siden, Sparks skrev:

Elendig? Hun fikk vel fram poenget sitt. Forskning viser at, og statistikken viser at det er flere tenåringer som vil fikse på utseende sitt. Presset over å se ''bra'' ut er økt og det er på tide at media gjør noe med det! 

''Har du forresten hørt historien om den normalt friske og glade jenta som dro til Istanbul for å operere rumpa, og ble enda gladere? Nei, ikke jeg heller.'' :5:

Nettopp. Er som en tekst skrevet av en femtenåring. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isabell klager over at hun har hatt den mest hektiske uka på leeenge og viser til hvordan den har vært:

MANDAG: fikse regnskapet for 2017 + visning på leilighet + telefonmøte med regnskapsføreren min

TIRSDAG: Vi overtok leiligheten + gjorde et annonse-innlegg + to møter

ONSDAG: Flytting! + bursdag til Newa (som jeg ikke rakk fordi at jeg reiste) + reiste til Tromsø

TORSDAG: Chill dag i Tromsø sammen med Jasmine & Golnaz. <3

FREDAG: Fly hjem til Oslo + møte + reiste til Sverige

LØRDAG: Weekend off hjemme hos svigermor.

SØNDAG: Weekend off hjemme hos svigermor.

 

Er det rart folk sier blogging ikke er en ordentlig jobb? 🙄

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Anonym2467 skrev:

Er det rart folk sier blogging ikke er en ordentlig jobb? 🙄

Nettopp. Det hun gjør er hva folk som har vanlige jobber gjør på fritiden. Kanskje en hektisk uke, men hvem har ikke det liksom?

Endret av Aurora**
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Aurora** skrev:

Nettopp. Det hun gjør er hva folk som har vanlige jobber gjør på fritiden. Kanskje en kritisk uke, men hvem har ikke det liksom?

Onsdag - søndag var jo bare chill... Eller hun var jo i ett møte 😂

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Anonym2467 skrev:

Onsdag - søndag var jo bare chill... Eller hun var jo i ett møte 😂

Bloggere prøver alltid å vise oss at å jobbe som blogger er SÅ hardt arbeid og masse masse jobb. Se så hektisk uke jeg har hatt da, tøft liv 😩 Isabel hadde ALDRI overlevd i en 9 to 5 job. Ser det for meg 🙊

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hva disse "møtene" innebærer. Bloggere er jo på flere i uka, Jo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, MarianneE skrev:

Lurer på hva disse "møtene" innebærer. Bloggere er jo på flere i uka, Jo!

Men hun vil aldri si hva det gjelder. Ikke sikkert hun er på møter en gang. Sier det bare for å virke busy :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, MadameDeRosa skrev:

Syns det så hektisk nok ut jeg.

Hektisk nok for en blogger ja.

For folk flest vil vel dette kalles ferie fra hverdagen? 

Endret av gjestgitt
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, MarianneE skrev:

Lurer på hva disse "møtene" innebærer. Bloggere er jo på flere i uka, Jo!

Samme lurer jeg på. Hvilken møter er det hun alltid er på? :klo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vet det ikke er hardt å være glamourblogger. Fra glamourmodell til blogger kan man si. Det er utseende utseende og utseende. Forsiden på Her og Nå denne uken står kjendiser frem og sier utseendepresset er kjempestort. Vendela Kirsebom og Katrine Sørland sier presset aldri har vært større enn nå. Men nå fronter de også skjønnhetspleie og de bruker midler de og. Hva med å bare slutte? Være seg selv uten alle disse behandlingene. Huden til 14-29 åringer trenger verken dermaroller, betakaroten, fillers, botox eller restylane. Kvinner over 40 kan så smått jukse litt. Ikke før. Gleder meg til å være kjedelig fri for alt blir in.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Xstrella skrev:

Vi vet det ikke er hardt å være glamourblogger. Fra glamourmodell til blogger kan man si. Det er utseende utseende og utseende. Forsiden på Her og Nå denne uken står kjendiser frem og sier utseendepresset er kjempestort. Vendela Kirsebom og Katrine Sørland sier presset aldri har vært større enn nå. Men nå fronter de også skjønnhetspleie og de bruker midler de og. Hva med å bare slutte? Være seg selv uten alle disse behandlingene. Huden til 14-29 åringer trenger verken dermaroller, betakaroten, fillers, botox eller restylane. Kvinner over 40 kan så smått jukse litt. Ikke før. Gleder meg til å være kjedelig fri for alt blir in.

Det er stort sett generasjonene på 30 år og yngre som har ramla på fillers- og botoxvogna. Jeg nærmer meg 40 men har ingen planer om å sprøyte inn hverken nervegift eller hyaluronsyre for å blåse opp lepper eller utslette rynker. Kanskje min generasjon blir den siste som kommer til å bli myke, rynkete besteforeldre som er stolte over at livet har sitt sine spor? Om seksti år så er kanskje normalen å ha besteforeldre som sitter med konstant overraskede og oppblåste ansikter fulle av fillers?

Endret av Ultiva
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, Aurora** skrev:

Samme lurer jeg på. Hvilken møter er det hun alltid er på? :klo:

Bloggere er ofte i møter som innebærer reklame og spons.

Creds til Ullebø som faktisk sier at blogging ikke er en hard jobb 😅

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært inne på bloggen, men i følge Snap har hun fått spørsmål om hvor hun skal operere seg i sommer. Noen som vet om det er bakdelene hun skal fikse på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Miranda16 said:

Jeg har ikke vært inne på bloggen, men i følge Snap har hun fått spørsmål om hvor hun skal operere seg i sommer. Noen som vet om det er bakdelene hun skal fikse på?

Svaret til spørsmålet var visst at hun ikke skulle operere noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Helhvete skrev:

Svaret til spørsmålet var visst at hun ikke skulle operere noe

Takk. Clickbait h.....strikes again

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...