Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Virker som hun prøver å få folk til å spekulere i om hun skal være med på neste sesong av Bloggerne eller noe. Hinter fælt. Sier hun skal snart avsløre noe stort osv. Blir skuffet om hun skal være med i Bloggerne. Da kommer egoet hennes til å bli enda større 😩🙄

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Minnie23 skrev:

Virker som hun prøver å få folk til å spekulere i om hun skal være med på neste sesong av Bloggerne eller noe. Hinter fælt. Sier hun skal snart avsløre noe stort osv. Blir skuffet om hun skal være med i Bloggerne. Da kommer egoet hennes til å bli enda større 😩🙄

Tror ikke det er mulig at egoet hennes får blitt noe særlig større...:fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Tror ikke det er mulig at egoet hennes får blitt noe særlig større...:fnise:

Nei, skulle ikke tro det var mulig :fnise:

Pierre er litt stusselig synes jeg. Han jobber ikke (driver en YT kanal, men tror ikke han tjener særlig mye på den) og holder seg relevant pga Isabel. Han dumpet henne for å delta på PH SV og fingret en annen jente. Skjønner ikke hvorfor hun ville ha han tilbake

Endret av Minnie23
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus

Tips til nytt realitykonsept: Samle toppbloggere på en øde øy, null mat og vann, og null internett. Vil de klare å samarbeide for å overleve? Eller trekker de seg etter noen timer med krangel? 

 

Endret av orfeus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, orfeus skrev:

Tips til nytt realitykonsept: Samle toppbloggere på en øde øy, null mat og vann, og null internett. Vil de klare å samarbeide for å overleve? Eller trekker de seg etter noen timer med krangel? 

 

Tror heller de trekker seg pga knekte gelénegler og mangel på spesialsjampo for hairextensionen sin..

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.4.2018 den 12.01, Christy89 skrev:

Hun sa det i hennes sesong 🙊🙊 at nå kom foreldrene til å gjøre henne arveløs lol

Hun sa at de kom til å gjøre henne arveløs hvis hun hadde sex inne på hotellet, ikke fordi hun deltok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, Minnie23 said:

Virker som hun prøver å få folk til å spekulere i om hun skal være med på neste sesong av Bloggerne eller noe. Hinter fælt. Sier hun skal snart avsløre noe stort osv. Blir skuffet om hun skal være med i Bloggerne. Da kommer egoet hennes til å bli enda større 😩🙄

Hun har avkreftet at hun skal være med i Bloggerne. Hun svarte i kommentarfeltet at det var noe større enn som så. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, ssophie skrev:

Hun har avkreftet at hun skal være med i Bloggerne. Hun svarte i kommentarfeltet at det var noe større enn som så. 

Større enn Bloggerne? Nå er jeg virkelig nysgjerrig. Skal hun få sin egen serie eller? 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt på at de kanskje får seg sitt eget show. De er ikke interessert i å dele oppmerksomheten med andre

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor de skulle få seg et eget TV show? Hvor mange kommer til å se på det liksom? :klo: Blir vel mye av det samme tenker jeg. Harrytur til Sverige, fylletur til Rhodos, vise frem det hun har fått av Nelly, snakke om haters, hvor mye penger hun har osv.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus

TV2 laget serie med Sofie Elise i fjor, da blir det vel «Isabels verden» det neste. Like lite innhold, garantert, men fritt for sutring 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, orfeus skrev:

TV2 laget serie med Sofie Elise i fjor, da blir det vel «Isabels verden» det neste. Like lite innhold, garantert, men fritt for sutring 😊

Trenger vel egentlig ikke ha en egen serie. Vi får jo med oss hva hun gjør til en hver tid uansett.🙊Via SoMe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, orfeus skrev:

TV2 laget serie med Sofie Elise i fjor, da blir det vel «Isabels verden» det neste. Like lite innhold, garantert, men fritt for sutring 😊

Eller «keeping up with Isabel»

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa

Men hvis hun er så kjedelig som dere over her skriver, hvorfor sitter dere på en fredagskveld og skriver OM henne da? Må være enda kjedeligere å være dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, MadameDeRosa skrev:

Men hvis hun er så kjedelig som dere over her skriver, hvorfor sitter dere på en fredagskveld og skriver OM henne da? Må være enda kjedeligere å være dere.

Fordi jeg er syk og sitter i sofaen å surfer på nettet. Må ha noe å gjøre 😊 hva er din unnskyldning til du er så kjedelig på en fredagskveld? 😉

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest MadameDeRosa
1 time siden, LeilaS skrev:

Fordi jeg er syk og sitter i sofaen å surfer på nettet. Må ha noe å gjøre 😊 hva er din unnskyldning til du er så kjedelig på en fredagskveld? 😉

Jeg har ikke sagt at IR er kjedelig jeg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, MadameDeRosa skrev:

Jeg har ikke sagt at IR er kjedelig jeg 

Er det du som er IR siden du svarer dette på et spørsmåletl fra LeilaS?

Endret av Honey Dew
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Daisy
50 minutter siden, Honey Dew skrev:

Er det du som er IR siden du svarer dette på et spørsmåletl fra LeilaS?

Hvorfor dra kortet "er det du som er IR" bare fordi noen er uenige eller stiller spørsmål? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat sett god kveld Norge fra sist lørdag, og har ikke annet å si, enn at hun driter seg skikkelig ut. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...