Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Isabell flasher med masse € på Snap.. Wooow du skal betale husleien/depositumet, jeg er imponert 😆 Når jeg skulle betale husleien i Spania tok jeg ut 900€ om gangen for å gi til husverten, falt meg aldri inn å flashe disse pengene på SoMe... Folk er forskjellige I guess.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 minutter siden, Anonym2467 skrev:

Isabell flasher med masse € på Snap.. Wooow du skal betale husleien/depositumet, jeg er imponert 😆 Når jeg skulle betale husleien i Spania tok jeg ut 900€ om gangen for å gi til husverten, falt meg aldri inn å flashe disse pengene på SoMe... Folk er forskjellige I guess.

Herregud, holder hun på med pengeflashing enda? :roll: Bare tacky og flaut!

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så den snap'n med penge"dryssing" og de som ble lagt ut samtidig og det var jo fra Bulgaria?! Jeg kjente iallfall igjen stedet, vært der flere ganger selv. Hotellet heter Majestic. Fikk det ikke helt til å stemme. 🤔

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, MJee skrev:

Jeg så den snap'n med penge"dryssing" og de som ble lagt ut samtidig og det var jo fra Bulgaria?! Jeg kjente iallfall igjen stedet, vært der flere ganger selv. Hotellet heter Majestic. Fikk det ikke helt til å stemme. 🤔

Ikke den det er snakk om. Hun la ut tidligere i dag der hun holder x antall hundre euro og skrev noe ala: mitt nye liv i Marbella. Poenget er hvorfor skryte over at man holder typ 1000€? Det er jo ikke mye penger, de fleste betaler jo det i husleie per mnd. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym2467 skrev:

Ikke den det er snakk om. Hun la ut tidligere i dag der hun holder x antall hundre euro og skrev noe ala: mitt nye liv i Marbella. Poenget er hvorfor skryte over at man holder typ 1000€? Det er jo ikke mye penger, de fleste betaler jo det i husleie per mnd. 

Da misforsto jeg. Jeg ble bare litt forvirret med Marbella-snakk og bilder fra et helt annet sted 😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er, med handa på hjertet og kors på halsen», ikkje sjalu på ein einaste person som selg sjela si for pengar og «kjendis»-status.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg digger latteren til Isabell 😂 Ler med hver gang. Høres litt ut som et esel, men på en sjarmerende måte 😂

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hva som er spennende med bloggen hennes siden hun har ligget på 1 og 2 plass på listen i noen dager nå?🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kalkulator
På 21.2.2018 den 19.19, Honey Dew skrev:

Var innom instagrammen hennes nå og så på kommentarene. Det var helt utrolig sinne mot ei som skrev at IR var mye penere før. Hun skrev ikke noe galt, men ble verbalt halshugget av de andre, samt IR.

Det tåles visst ikke at folk har andre meninger og ytrer det på en ok måte

Å si at noen var penere før er ikke greit, for og ikke si respektløst. Selvfølgelig er det galt å skrive noe slikt til et annet menneske. At folk reagerer på det er helt forståelig. Og en har ikke ytret det på en ok måte om en skriver at noen andre var penere før. At du ikke ser det selv er skremmende.

På 23.2.2018 den 18.28, Honey Dew skrev:

De som har god inntekt og formue, som er tjent på skikkelig måte, leker ikke med pengene for å vise hvor rike de er.

Det som IR gjør, vitner om dårlig selvtillit.

En ting til:

Hvorfor må du banne og i tilleg bruke engelske ord når det finnes gode, norske ord?

Det heter hva så, ikke so what og med spørsmålstegn etter

Du svarer ikke på spørsmålene hennes. I stedet kommer du med flere påstander, blant annet om at IR ikke tjener penger på en skikkelig måte, i tillegg til å kommentere noe ''irrelevant'' helt ut av det blå (måten J25 ordlegger seg på). Ikke akkurat imponerende.

På 23.2.2018 den 18.56, Snuppah00 skrev:

Personen synes nok det er tøft å skrive på den måten. Ser også at hun ikke vet forskjell på konstruktiv kritikk og drittslenging 

Tru det heller er flere her inne som burde vite at drittslenging ikke er konstruktiv kritikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.2.2018 den 16.24, J25 skrev:

Må bare spørre. Ikke bare her, men ellers på forumet, hvorfor er det greit for dere å sitte å kritisere, slenge dritt og være jævlig med bloggere ? Er dere så mye bedre? 

Bare fordi de har penger og bruker det på det de vil, er det grunn for å si så mye stygt om personer som det blir gjort her?

Dere gjør narr av alt fra nesa til folk til hva folk legger ut på snap. 

Hvorfor ikke bare la folk gjøre hva faen de vil, og slutte å bry dere? 

Jaaaa de er offentlige personer men SO WHAT!! Ekkelt å kvalmt å lese om dere bedrevitere som virker så sjalue at dere bare må rakke ned på andre. 😂 

Så mye dritt som kommer ut av kjeften til kg folk her inne viser bare at dere ikke er medmennesker, lite å gjøre på, og misfornøyde med deres eget liv.

Alle som skriver her inne er individer. Ikke skriv dere, siter den du mener mobber. Rapporter innleggene. Veldig mange av de som skriver på forum skriver fornuftige innlegg uten hets/mobbing mm. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, kalkulator skrev:

Å si at noen var penere før er ikke greit, for og ikke si respektløst. Selvfølgelig er det galt å skrive noe slikt til et annet menneske. At folk reagerer på det er helt forståelig. Og en har ikke ytret det på en ok måte om en skriver at noen andre var penere før. At du ikke ser det selv er skremmende.

Du svarer ikke på spørsmålene hennes. I stedet kommer du med flere påstander, blant annet om at IR ikke tjener penger på en skikkelig måte, i tillegg til å kommentere noe ''irrelevant'' helt ut av det blå (måten J25 ordlegger seg på). Ikke akkurat imponerende.

Tru det heller er flere her inne som burde vite at drittslenging ikke er konstruktiv kritikk.

Ah. 👏🏼 Endelig et oppegående menneske på KG.  😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, kalkulator skrev:

Å si at noen var penere før er ikke greit, for og ikke si respektløst. Selvfølgelig er det galt å skrive noe slikt til et annet menneske. At folk reagerer på det er helt forståelig. Og en har ikke ytret det på en ok måte om en skriver at noen andre var penere før. At du ikke ser det selv er skremmende.

Du svarer ikke på spørsmålene hennes. I stedet kommer du med flere påstander, blant annet om at IR ikke tjener penger på en skikkelig måte, i tillegg til å kommentere noe ''irrelevant'' helt ut av det blå (måten J25 ordlegger seg på). Ikke akkurat imponerende.

Tru det heller er flere her inne som burde vite at drittslenging ikke er konstruktiv kritikk.

Når jeg sier at folk tjener penger på skikkelig måte, mener jeg folk som ikke har blogging som levevei. Jeg snakker om folk som går på jobb hver dag kl 7, 8 eller 9 og går hjem igjen når arbeidsdagen er slutt. Å blogge om seg selv og legge ut bilder av seg selv, ser jeg ikke på som jobb. Det er en fritidsaktivitet/hobby

Endret av Honey Dew
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Honey Dew skrev:

Når jeg sier at folk tjener penger på skikkelig måte, mener jeg folk som ikke har blogging som levevei. Jeg snakker om folk som går på jobb hver dag kl 7, 8 eller 9 og går hjem igjen når arbeidsdagen er slutt. Å blogge om seg selv og legge ut bilder av seg selv, ser jeg ikke på som jobb. Det er en fritidsaktivitet/hobby

Verden forandrer seg, enten man liker det eller ei er blogging en jobb. Bloggere tjener gode penger på innlegg om seg selv flettet inn med mye reklame. Hvor vidt de fortjener den massive lønnen er en ting, men blogging er en jobb når man tjener så gode penger som Isabell gjør.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, Honey Dew skrev:

Når jeg sier at folk tjener penger på skikkelig måte, mener jeg folk som ikke har blogging som levevei. Jeg snakker om folk som går på jobb hver dag kl 7, 8 eller 9 og går hjem igjen når arbeidsdagen er slutt. Å blogge om seg selv og legge ut bilder av seg selv, ser jeg ikke på som jobb. Det er en fritidsaktivitet/hobby

Nå må du ikke være så gammeldags. Noen tjener fett på blogg, sånn er det bare. Ofte mye mer enn en 8-16 jobb. Samme hva man gjør, så lenge det er skatterelatert kalles det en jobb. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg ikke er fan av bloggere og måten de opererer på, så er blogging enn jobb og noen tjener ganske bra på det 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 timer siden, Honey Dew skrev:

Når jeg sier at folk tjener penger på skikkelig måte, mener jeg folk som ikke har blogging som levevei. Jeg snakker om folk som går på jobb hver dag kl 7, 8 eller 9 og går hjem igjen når arbeidsdagen er slutt. Å blogge om seg selv og legge ut bilder av seg selv, ser jeg ikke på som jobb. Det er en fritidsaktivitet/hobby

Helt enig. 

Og når de i tillegg er bloggere som skaper psykiske problemer hos andre, ja da blir jeg sint.  

Fokus på kropp og usunn livsstil er skremmende, og går igjen hos mange bloggere. 

Men IR er den verste av de alle, mener nå jeg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Putti skrev:

Helt enig. 

Og når de i tillegg er bloggere som skaper psykiske problemer hos andre, ja da blir jeg sint.  

Fokus på kropp og usunn livsstil er skremmende, og går igjen hos mange bloggere. 

Men IR er den verste av de alle, mener nå jeg.

Har du ikke hørt om bloggeren Sofie Elise? Hun er ille hun! Ingen er verre enn SE, mener jeg. Ja Isabell har operert seg mye, men hun er åpen om det, hun påstår ikke rumpa kom av trening. Isabell er mye mer ekte og ikke dobbeltmoralsk som visse andre er. Ja hun fremmer en noe usunn livsstil, men at hun er verst, synes jeg absolutt ikke.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym2467 skrev:

Har du ikke hørt om bloggeren Sofie Elise? Hun er ille hun! Ingen er verre enn SE, mener jeg. Ja Isabell har operert seg mye, men hun er åpen om det, hun påstår ikke rumpa kom av trening. Isabell er mye mer ekte og ikke dobbeltmoralsk som visse andre er. Ja hun fremmer en noe usunn livsstil, men at hun er verst, synes jeg absolutt ikke.

Helt enig. Sraad har spilt med (relativt) åpne kort og ikke prøvd å være noe annet enn den hun er; reklameblogger, egosentrert, forfengelig og glad i penger, noe hun deler med de aller fleste rosareklamebloggerne. SE derimot, er skummel fordi hun later som om hun er noe annet enn en reklameblogger, forfekter meninger som krasjer totalt med det hun gjør og er, og ikke minst skummel fordi avisene trekker henne fram og tillegger henne en dybde hun ikke er i nærheten av å inneha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...