Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, Anonym2467 skrev:

Nelly rabattkoder, Nelly rabattkoder og litt til Nelly rabattkoder. Så bloggingen blir vel akkurat som vanlig, no problemo.

Vi får se:P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Donout skrev:

Ungdommer som tror de er Norges største kjendiser. :fnise:

Haha, ja er ganske komisk :hoho:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nettroll skrev:

Jeg mener virkelig ikke at dette er gode forbilder eller noen å se opp til. Men at det blir god underholdning, det tviler jeg ikke på! Blir morsomt å se hvor forandret de er i oppførselen nå, enn hvordan de var når de var med første gangen. (Og ja, jeg har sett absolutt alt av pærra, og er stolt av det <3) 

Virker ikke som Isabel og Pierre har endret seg så mye siden de var med i 2015. Synes de har blitt verre. 

Hadde vært drit gøy om noen satt henne skikkelig på plass og hun røyk ut samme uken hun sjekker inn 😂

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Aurora** skrev:

Virker ikke som Isabel og Pierre har endret seg så mye siden de var med i 2015. Synes de har blitt verre. 

Hadde vært drit gøy om noen satt henne skikkelig på plass og hun røyk ut samme uken hun sjekker inn 😂

Jeg tipper Isabell og hun sunnmøringen (soph?) kommer til å ryke i tottene på hverandre :fnise:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Anonym2467 skrev:

Jeg tipper Isabell og hun sunnmøringen (soph?) kommer til å ryke i tottene på hverandre :fnise:

Eller så blir de bestevenner :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Anonym2467 skrev:

Jeg tipper Isabell og hun sunnmøringen (soph?) kommer til å ryke i tottene på hverandre :fnise:

Håper det. 

Satser på at I får passet påskrevet opp til flere ganger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, jentefranorge skrev:

Enten har hun forhånds skrevet masse innlegg eller har hun en avtale med tv2! 

PH går ikke på TV2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men uansett får de gamle deltagere flere goder. Isabel får jo faktisk lov til å blogge der inne. (Tydelig at Tv3 desperat vil ha henne med siden hun får lov til å ha med data :roll:) og lurer på om de filmer når hun sitter i senga å blogger? Lol  pluss de får betalt

Men de nye guttene og jentene drar ikke ned sammen. De får heller ikke lov til å prate sammen FØR de er på hotellet. Ser at de gamle reiser ned sammen, men de kan jo snakke og planlegge masse før de sjekker inn. Hadde vært bedre de ikke visste hvem av de gamle som sjekker inn før de sjekker inn på hotellet. Men men

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha lite  gjøre før jeg ser på det programmet. Så første gang det gikk, det klarer seg.😐

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Oppland skrev:

Jeg skal ha lite  gjøre før jeg ser på det programmet. Så første gang det gikk, det klarer seg.😐

Har sett et halvt program og aldri mer for meg heller

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri sett en eneste episode av PH men må si jeg har fått noen gode lattere av det som har blitt skrevet her inne om både programmet og deltakerne 😂 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva skal hun egentlig blogge om når hun er inne på hotellet? Hun kan jo ikke akkurat legge ut clickbaits og si så mye om oppholdet. Det er ikke lov 

Ser hun ligger på 1 plass igjen på blogg.no :sukk: Krysser ALT jeg har for hun ryker fort ut. Hun føler seg vel som en superduper kjendis nå :rolleyes:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 hours ago, orfeus said:

Au. Han har vel slitt med helsa lenge, har han ikke? 

Har han det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus
10 minutter siden, Bloggleseren skrev:

Har han det?

Han hadde disse anfallene, blant annet en gang hvor han falt og skadet seg under anfallet og måtte på sykehus, - ellers har han gitt uttrykk for at han «inte mår så bra» ganske ofte. Vi får håpe det er noe forbigående denne gangen, at han kommer seg til Mexico. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkna kan skryte av to norgesrekorder.

1) Alt har godt til helvete/mitt verste døgn.

2) Nelly annonser

De to tingene kan hun trøste seg med å bli husket for (den dagen blogginga er over)det er da noe.......

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun som har skrytt sånn av at hun og Sara (fra paradise) er så gode venninner. 

Kan ikke huske å ha sett de sammen bortsett fra på Rhodos. 

Merkelig at hun aldri holder venninnene over lengre tid. Bytter stadig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...