Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Oppland skrev:

Det som jeg synes er mest ille hun er 23 år, kunne til nød forsvart henne hadde hun vært 16.

 

Endret av Oppland
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

29 minutter siden, Christy89 skrev:

Ligger på første plass på blogg.no. 😔 Jeg unner henne det ikke. Er det en blogger jeg ikke kan fordra, så er det Isabel Raad! 😖😡

Vi skulle starter en kampanje for å få henne bort fra bloggverden.

Hun er en "livsfarlig" blogger for ungdommene våre. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk ut svaret hennes fra 4 november ang. smerter etter brystoperasjon og svare på sp.måls runde idag. Det var dette med å huske hva man har skrevet da....😀

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Putti skrev:

Vi skulle starter en kampanje for å få henne bort fra bloggverden.

Hun er en "livsfarlig" blogger for ungdommene våre. 

Blogg.no bryr seg ikke. De er kun interessert i å tjene penger. Men for å bli kvitt henne må folk slutte å klikke seg inn på bloggen 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides
2 timer siden, Consita skrev:

Sjekk ut svaret hennes fra 4 november ang. smerter etter brystoperasjon og svare på sp.måls runde idag. Det var dette med å huske hva man har skrevet da....😀

Hun der tror jeg lett selger sine egne for penger. Og løgner er normalen hennes tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, LeilaS skrev:

Blogg.no bryr seg ikke. De er kun interessert i å tjene penger. Men for å bli kvitt henne må folk slutte å klikke seg inn på bloggen 

Er skremmende at de ikke bryr seg. 

At foreldre som frykter for barnas psykiske helse, ikke er av noen betydning. 

Jeg er ALDRI på bloggen hennes, er flere år siden jeg var inne på den. 

Har nok med det jeg får med meg på snap, bloggomtoppbloggere, og her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Nå som hun er i Mexico, hva skjer med bloggen? Hun kan jo ikke være aktiv på sosiale medier og bloggen før innspillingen er ferdig. Innspillingen er vel ferdig i mars? Eller har hun noen som skal drive bloggen mens hun er borte?

Endret av Aurora**
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Aurora** said:

Nå som hun er i Mexico, hva skjer med bloggen? Hun kan jo ikke være aktiv på sosiale medier og bloggen før innspillingen er ferdig. Innspillingen er vel ferdig i mars? Eller har hun noen som skal drive bloggen mens hun er borte?

Hun har skrevet at hun får lov til å blogge og være aktiv på sosiale medier  selv om hun er med på innspillingen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Superblomst skrev:

Hun har skrevet at hun får lov til å blogge og være aktiv på sosiale medier  selv om hun er med på innspillingen. 

Får hun lov til det inne på hotellet? :klo: Deltakerne får jo ikke lov til å ha mobil eller noe der inne. Hørtes rart ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hun får lov til det. Hvis jeg ikke husker helt feil så får hu betalt for å bli med og. Men hu kan jo ikke blogge om det som skjer! Jeg skjønner ikke hva hu ska blogge om mens hu er der.

Det var visst en av kriteriene hennes for å bli med siden bloggen kommer som nr. 1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal de få betalt for å være med? Teit

Martine Lunde sier hun skal være i Mexico i 2 måneder. Skal kanskje være bak kulissene eller noe.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus
3 timer siden, miagunda skrev:

Skjønner ikke at noen orker å se på dette dødfødte programmet engang.

Jeg tror mange vil se, nettopp fordi disse gamle deltakerne skal være med. Publikum forventer seg krangling, sex, sjalusi og kanskje til og med litt slåssing i fylla. Hva skjer når de classy damene møter fyllerølpebella? 

Endret av orfeus
Rettet skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, orfeus skrev:

Jeg tror mange vil se, nettopp fordi disse gamle deltakerneskal være med. Publikum forventer seg krangling, sex, sjalusi og kanskje til og med litt slåssing i fylla. Hva skjer når de classy damene møter fyllerølpebella? 

Altså, jeg gleder meg som en liten unge til den nye sesongen! Tv3 har virkelig klart å samle sammen mange gode «legender» (lol), som kommer til å lage draaama. Detta blir gøy

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus
1 minutt siden, Nettroll skrev:

Altså, jeg gleder meg som en liten unge til den nye sesongen! Tv3 har virkelig klart å samle sammen mange gode «legender» (lol), som kommer til å lage draaama. Detta blir gøy

Mange av dem har bygget seg en karriere i etterkant av den sesongen de var med i, en karriere bygget på egodyrking og kosmetiske inngrep. Jeg syns synd på crewet og de «normale» deltakerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

34 minutter siden, orfeus skrev:

Mange av dem har bygget seg en karriere i etterkant av den sesongen de var med i, en karriere bygget på egodyrking og kosmetiske inngrep. Jeg syns synd på crewet og de «normale» deltakerne.

Jeg mener virkelig ikke at dette er gode forbilder eller noen å se opp til. Men at det blir god underholdning, det tviler jeg ikke på! Blir morsomt å se hvor forandret de er i oppførselen nå, enn hvordan de var når de var med første gangen. (Og ja, jeg har sett absolutt alt av pærra, og er stolt av det <3) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten har hun forhånds skrevet masse innlegg eller har hun en avtale med tv2! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Lundii skrev:

Ja, hun får lov til det. Hvis jeg ikke husker helt feil så får hu betalt for å bli med og. Men hu kan jo ikke blogge om det som skjer! Jeg skjønner ikke hva hu ska blogge om mens hu er der.

Det var visst en av kriteriene hennes for å bli med siden bloggen kommer som nr. 1.

Nelly rabattkoder, Nelly rabattkoder og litt til Nelly rabattkoder. Så bloggingen blir vel akkurat som vanlig, no problemo.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper IR kommer til å fikse på masse når hun kommer hjem fra PH og hun har fått sett seg selv i mange forskjellige vinkler. Da finner hun nok 1000 nye feil med seg selv som hun selvfølgelig må operere bedre 🙄

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...