Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, orfeus skrev:

Tilsvaret hennes i dagens blogginnlegg var en pinlig affære. Hvor blottet for kunnskap kan man bli?

Syntes faktisk hun svarte helt ok på kritikken. Hun innrømmer at hun ikke har nok kunnskap men tar samtidig avstand til de nevnte forholdene. 

Ift Pilotfrue var jo dette et imponerende tilsvar  (tatt i betraktning hvem som har forfattet det) både i form og innhold!

Endret av sirenas
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at hun ikke får være med på PH neste år. Da kommer hun til å bli så arrogant og føle seg som superkjendis  😒 jeg har stemt på Ann Mariell hver dag. Håper hun får komme tilbake 

Vil faktisk heller ha Pierre tilbake enn Carl Aksel! Han klysa der makter jeg ikke

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Christy89 skrev:

Krysser fingrene for at hun ikke får være med på PH neste år. Da kommer hun til å bli så arrogant og føle seg som superkjendis  😒 jeg har stemt på Ann Mariell hver dag. Håper hun får komme tilbake 

Vil faktisk heller ha Pierre tilbake enn Carl Aksel! Han klysa der makter jeg ikke

 

Er det ikke sånn at alle kommer inn? Men de som vinner avstemmingen kommer inn første uka?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Lerke987 skrev:

Er det ikke sånn at alle kommer inn? Men de som vinner avstemmingen kommer inn første uka?

Trodde den gutten og jenta som fikk flest stemmer får komme inn. Mener å ha lest det på tv3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Nå kan DU bestemme! Trykk på den du ønsker skal sjekke inn og avgi din stemme. Den gutten og jenta som får flest stemmer sjekker direkte inn på Paradise Hotel i premiereuka av sesong 10."

Forstår det slik at bare to får sjekke inn?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

58 minutter siden, Christy89 skrev:

"Nå kan DU bestemme! Trykk på den du ønsker skal sjekke inn og avgi din stemme. Den gutten og jenta som får flest stemmer sjekker direkte inn på Paradise Hotel i premiereuka av sesong 10."

Forstår det slik at bare to får sjekke inn?

"......sjekker DIREKTE inn på Paradise....."

Altså, de to med flest stemmer kommer inn først og så kommer de andre etterhvert. Slik jeg tolker det ihvertfall!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, sirenas skrev:

"......sjekker DIREKTE inn på Paradise....."

Altså, de to med flest stemmer kommer inn først og så kommer de andre etterhvert. Slik jeg tolker det ihvertfall!

Ja det er slik, to inn første uke så kommer flere. Både isabel og aurora har også sagt dette. MEN det er ikke sikkert alle kommer inn. Kan virke som noen kansje må kjempe mot hverandre, eller noe i den duren.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg som synes det hadde vært veldig morsomt å se det drama som kommer til å utspille se mellom P og I på PH?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Miranda16 skrev:

Er det bare meg som synes det hadde vært veldig morsomt å se det drama som kommer til å utspille se mellom P og I på PH?

Nei. For vi vet ikke om det er ekte drama eller fake. Mange mener jo på at de er sammen igjen. Men Pierre sa de var blitt gode venner.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer med at ho ligger på 1 plass på blogg.no? 😔 Nå som hun skal være med på PH, så blir hun nok liggende der oppe i lang tid fremover. Urk 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Aurora** skrev:

Skjer med at ho ligger på 1 plass på blogg.no? 😔 Nå som hun skal være med på PH, så blir hun nok liggende der oppe i lang tid fremover. Urk 

Hun skrev et bra innlegg om da hun var under barnevernet og at fosterfamilien ikke ville ha henne.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

52 minutter siden, Elevbruker skrev:

Hun skrev et bra innlegg om da hun var under barnevernet og at fosterfamilien ikke ville ha henne.

Den historien har hun vel fortalt før?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Onbothsides
2 timer siden, Aurora** skrev:

Synes å huske jeg har hørt om barnevernehistorien før, men tok vel feil da

Hun skrev om fosterfamilien sin tidligere også, men den gangen om hvor fantastisk de var: http://sraad.blogg.no/1446340835_ja_jeg_er_et_fosterba.html

Denne gangen om hvor fæle de var som ikke takler problemene hennes og jaddahjaddahjaddah. 

Hun begynner å ligne en Sofie Elise som ikke husker hva hun har skrevet om før. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Onbothsides skrev:

Hun skrev om fosterfamilien sin tidligere også, men den gangen om hvor fantastisk de var: http://sraad.blogg.no/1446340835_ja_jeg_er_et_fosterba.html

Denne gangen om hvor fæle de var som ikke takler problemene hennes og jaddahjaddahjaddah. 

Hun begynner å ligne en Sofie Elise som ikke husker hva hun har skrevet om før. 

Hun turte kanskje ikke den gangen og si noe stygt om dem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig å forkusere så mye på hva hun har gitt i julegave til søsknene sine. 

Jeg har kun sett på snap, og ikke på blogg. 

Jeg blir mildt sagt sjokkert over hva hun fokuserer på i livet sitt. 

Og hun provoserer meg noe helt for j.....!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...