Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

12 minutter siden, Breakeven skrev:

Er det ikke litt desp og være Pierre og være med på PH for tredje gang? 

Ikke bare litt, men jævlig desperat. 😂

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Christy89 skrev:

Ikke bare litt, men jævlig desperat. 😂

Helt enig. 

Jeg stemmer på Sophie hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Putti skrev:

Helt enig. 

Jeg stemmer på Sophie hver dag.

Jeg så ikke mye av fjorårets sesong, men stemmer på Ann Mariell og Magne :)

Carl Aksel var så irriterende i sin sesong. Samme med Mathias. Pierre er oppbrukt 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, Aurora** skrev:

De er bare gode venner. Yeah right :roll: jeg tror de er sammen igjen. Så har de lagt ut til spekulasjoner i flere måneder nå. Blir for dumt.

Jeg trur akkurat det sammen som deg, at de er sammen igjen. 

At de hadde et opphold ei stund, men nå har funnet tilbake til hverandre, men vil ikke fremstå som par, pga de vil ha masse spekulasjoner.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik er historien tror jeg 

Pierre ville bli kjendis i Sverige og ville være med på PH Sverige. Isabel mente dette var en god idé, men da måtte late som det ble slutt. For å få det til å virke troverdig og få med drama, så skulle Isabel snakke drit om han mens han var borte og han si sin versjon når han kom hjem igjen  (heldigvis røyk han fort ut) De ble sett sammen, men de ville legge opp til spekulasjoner en stund og holde seg relevante. 

Så ringer tv3 og spør om de vil være med på ny sesong av Paradis Hotel, noe de selvsagt vil. Men da må de bare fortsette å late som de er single. Folk spekulerer og de er vel redde tv3 gjennomskuer de. De må da late som de er gode venner. Siden de henger mye sammen. Dette er bullshit. Flaut at de er så desperat og pr kåt for å komme med i en ny sesong. Koste hva det koste vil.

Jeg SPYR om de to blir valgt ut! :kvalm: 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, smalls skrev:

Slik er historien tror jeg 

Pierre ville bli kjendis i Sverige og ville være med på PH Sverige. Isabel mente dette var en god idé, men da måtte late som det ble slutt. For å få det til å virke troverdig og få med drama, så skulle Isabel snakke drit om han mens han var borte og han si sin versjon når han kom hjem igjen  (heldigvis røyk han fort ut) De ble sett sammen, men de ville legge opp til spekulasjoner en stund og holde seg relevante. 

Så ringer tv3 og spør om de vil være med på ny sesong av Paradis Hotel, noe de selvsagt vil. Men da må de bare fortsette å late som de er single. Folk spekulerer og de er vel redde tv3 gjennomskuer de. De må da late som de er gode venner. Siden de henger mye sammen. Dette er bullshit. Flaut at de er så desperat og pr kåt for å komme med i en ny sesong. Koste hva det koste vil.

Jeg SPYR om de to blir valgt ut! :kvalm: 

Har var faktisk med i ganske mange uker. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, ingeniørfrue skrev:

Har var faktisk med i ganske mange uker. 

Ok, men tror ikke han ble noe særlig kjendis av den grunn. Var jo derfor han ble med 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, smalls skrev:

Ok, men tror ikke han ble noe særlig kjendis av den grunn. Var jo derfor han ble med 

Nei, han var veldig lite vist fra sync. Han ble temmelig anonym, da det var All Stars-sesong.

I tillegg får de som kommer langt eller skal fremstilles som gode/onde , ekstremt mye sync-tid i Sverige (såpass mye at en kan regne ut kjapt hvem som vinner) - på bekostning av andre interessante spillere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.12.2017 den 13.52, Honey Dew skrev:

Hun har visst vært på ørkensafari, men får vi se bilder fra denne turen, uten at hun selv er hovedmotivet? Neida, det går visst ikke an

Hun har sakt på bloggen sin hun er ikke intressert i kultur og historie. Ferie for hun er å sole seg , shoppe og gå på beach pool party. Du må kunne respektere det at ikke alle vill ta bilde av kultur og historie og at noen kun vill slappe av og gjøre minst mulig på ferie.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Elevbruker skrev:

Hun har sakt på bloggen sin hun er ikke intressert i kultur og historie. Ferie for hun er å sole seg , shoppe og gå på beach pool party. Du må kunne respektere det at ikke alle vill ta bilde av kultur og historie og at noen kun vill slappe av og gjøre minst mulig på ferie.

Hun her jo på en jobb, sponset av et reisebyrå og de ønsker selvsagt at hun skal gjøre en jobb og det er ikke å shoppe og ligge på stranden å slange seg

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Honey Dew skrev:

Hun her jo på en jobb, sponset av et reisebyrå og de ønsker selvsagt at hun skal gjøre en jobb og det er ikke å shoppe og ligge på stranden å slange seg

Hun har nok avtale med dem om hva hun skal ta bilde av. + Hadde syntes var falsk reisebyrå om de skulle bestemme hva jeg skal ta bilde av. Sponset eller ikke sponset de valgte henne nok for at hun skulle få ta bilde av hva hun tenkte leserne ville se  hav shopping og soling på stranden. Jenta er 23 år gammel ikke alle så er intressert i historie og kultur ha litt respekt for ikke alle er like.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Elevbruker skrev:

Hun har nok avtale med dem om hva hun skal ta bilde av. + Hadde syntes var falsk reisebyrå om de skulle bestemme hva jeg skal ta bilde av. Sponset eller ikke sponset de valgte henne nok for at hun skulle få ta bilde av hva hun tenkte leserne ville se  hav shopping og soling på stranden. Jenta er 23 år gammel ikke alle så er intressert i historie og kultur ha litt respekt for ikke alle er like.

Det forventes selvsagt at hun besøker steder, gjerne steder der det ikke er så mye turister, men allikevel skriver om dette, uten hele tiden å sette seg selv i fokus. Som sagt var Livingdoll en mester på dette. Det var fantastisk gøy å følge reisene hennes.

Her har Isabel masse å lære, da kan hun lære å formidle det hun skriver på en god måte.

Synes at den bloggen hun har er ganske utdatert. Den ligner på en typisk rosablogg fra begynnelsen på 2000-tallet og nå er vi i 2017 og hun trenger faktisk en fornying av bloggen

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Elevbruker skrev:

Hun har nok avtale med dem om hva hun skal ta bilde av. + Hadde syntes var falsk reisebyrå om de skulle bestemme hva jeg skal ta bilde av. Sponset eller ikke sponset de valgte henne nok for at hun skulle få ta bilde av hva hun tenkte leserne ville se  hav shopping og soling på stranden. Jenta er 23 år gammel ikke alle så er intressert i historie og kultur ha litt respekt for ikke alle er like.

Tror du de sponser henne med dyr tur sånn at hun kan shoppe, feste og ta 100 bilder av seg selv daglig? Selvfølgelig ikke. Hadde hun betalt for turen selv, så kan hun gjøre hva hun vil. (Det blir en annen sak) Når hun faktisk får noe sponset, så forventer jo de at hun skal få andre til å ville dra ned dit og hun viser hva Dubai har å by på. Dette er ikke bare en vanlig ferie og Isabel gjør en dårlig jobb. Hun gjør ikke sånn at jeg vil ned til Dubai i alle fall. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, LeilaS skrev:

Tror du de sponser henne med dyr tur sånn at hun kan shoppe, feste og ta 100 bilder av seg selv daglig? Selvfølgelig ikke. Hadde hun betalt for turen selv, så kan hun gjøre hva hun vil. (Det blir en annen sak) Når hun faktisk får noe sponset, så forventer jo de at hun skal få andre til å ville dra ned dit og hun viser hva Dubai har å by på. Dette er ikke bare en vanlig ferie og Isabel gjør en dårlig jobb. Hun gjør ikke sånn at jeg vil ned til Dubai i alle fall. 

Hun har sakt at denne gangen når hun er i dubai så er hun der for å slappe av og nyte ferien kun, å ikke jobbe så mye. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Elevbruker skrev:

Hun har sakt at denne gangen når hun er i dubai så er hun der for å slappe av og nyte ferien kun, å ikke jobbe så mye. 

Jeg skal unnskylde deg med at du er ung, men denne siste turen hennes til Dubai var en jobbtur. Jobbtur fordi hun fikk den sponset. Når hun blir sponset er det fordi reiseselskapet vil at hun skal lage reklame for dem, ikke for henne selv. 

Hvilken avtale hun har med reiseselskapet Dreamworld vet vi ikke, men en ting er sikkert: De vil ikke ha oss til å kjøpe Isabel, det er reisen de selger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Elevbruker skrev:

Hun har sakt at denne gangen når hun er i dubai så er hun der for å slappe av og nyte ferien kun, å ikke jobbe så mye. 

Hun sier det, men det er ikke hun som bestemmer om det kun er slappe av ferie eller jobbreise. Så lenge turen er sponset, så er det jobbreise. Vil hun bare nyte ferien og slappe av, da får hun heller betale for turen selv.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...