Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

6 timer siden, fannyfab skrev:

Typisk Isabel:

"HAN FORLATER MEG!!!!!!" og på snap "FY faen!! han forlater meg omg..."

i realiteten: han skal reise/ut av leiligheta

Huff stakkars 😂😂 sliter med å finne noe å skrive om. Ikke mer å skrive om seg selv nå, uten å gjenta ting gang på gang

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Isabel Raad er kun eneste stor click bait..... INGEN av overskriftene går i hop med innleggene og jeg har mistet interessen. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, stamtplyr skrev:

Isabel Raad er kun eneste stor click bait..... INGEN av overskriftene går i hop med innleggene og jeg har mistet interessen. 

Ja mistet interressen for bloggen for flere mnder siden. 

Må følge henne på snap for å se hvor mye hun klarer å skjemme seg ut 😉

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, Putti skrev:

Nå prøver hun febrilsk å få flere lesere til bloggen sin, via snap😂😂😂

Ja, hun er så desperat at det er helt komisk. Skulle likt å sett hun holde seg en uke uten clickbait :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun hadde seriøst ikke vært på topplista engang hvis clickbaiten tar slutt. Det hadde vært no´

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, fannyfab skrev:

Hun hadde seriøst ikke vært på topplista engang hvis clickbaiten tar slutt. Det hadde vært no´

Nemlig. Da hadde hun ramlet langt nedog blitt glemt. Hadde vært gøy hvis clickbaits ble forbudt :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En pris burde hun fått, hvis det hadde eksistert i Vixen:

Norges Verste Click Bait-Dronning

Endret av Honey Dew
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Onbothsides
3 timer siden, Honey Dew skrev:

En pris burde hun fått, hvis det hadde eksistert i Vixen:

Norges Verste Click Bait-Dronning

Og Norges største selvmotsiger

Norges mest egosentriske blogger som gjerne skryter av at hun bruker 50-60000 på en veske men "ikke liker" å fortelle hvor mye hun gir til veldedighet fordi hun ikke vil skryte 🙈 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun blir irritert når folk forventer at hun skal fortelle hva hun har operert, ettersom det tross alt er privat, men hun informerer gladelig om at Pierre har gjort henne glad i å gi og få oralsex.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Onbothsides skrev:

Og Norges største selvmotsiger

Norges mest egosentriske blogger som gjerne skryter av at hun bruker 50-60000 på en veske men "ikke liker" å fortelle hvor mye hun gir til veldedighet fordi hun ikke vil skryte 🙈 

 

 

hahha spot on 😂😂 tror ikke hun gir ei øre til veldedighet :) hadde nok skrytet mer over det enn noe annet hadde det vært tilfelle 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, ssophie skrev:

Hun blir irritert når folk forventer at hun skal fortelle hva hun har operert, ettersom det tross alt er privat, men hun informerer gladelig om at Pierre har gjort henne glad i å gi og få oralsex.

Det er jo en privatsak, men da skulle hun bare holdt kjeft og ikke brukt ny operasjon som clickbait hele tiden. Hun har visst sagt ørten ganger "nå forteller jeg på bloggen" men så gjør hun ikke det likevel. Er det rart folk blir nysgjerrig og spør?! Den jenta der altså :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et innlegg på bloggen hennes i går hvor hun skreiv at grunnen til at hun ikke har fortalt hva hun har operert er fordi hun angrer. Noe om at den siste oprasjonen fikk henne til å innse at det hadde gått for langt. 

Endret av Aintnofun
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Aintnofun skrev:

Det var et innlegg på bloggen hennes i går hvor hun skreiv at grunnen til at hun ikke har fortalt hva hun har operert er fordi hun angrer. Noe om at den siste oprasjonen fikk henne til å innse at det hadde gått for langt. 

Er nok bare tull! ALA sophie Elise. Går noen mnd så kommer ny operasjon, denne gang i "skjul" :)

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides

Hun har dokumentert lønna si, operasjonene, bestillingsordrene på klær hun bestiller fra Fjolly, og hun har dokumentert prisen på vesken. 

Jeg vedder mye på at hun aldri kan dokumentere noe donasjon til veldighet i sitt navn som er større enn 1000 og før denne datoen ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...