Gå til innhold

Maser videre


Weebs

Anbefalte innlegg

M hadde en fantastisk natt! Hun sov fra 23.00 til 05.30! Er ikke det rekord så vet ikke jeg :jepp: Litt synd at jeg ikke fikk legge meg før halv ett, og våknet klokka fem av at jeg holdt på å tisse på meg :P Men, men. En så god natt feirer vi likevel. Hvis dette fortsetter kan jeg og mannen begynne å sove sammen igjen :fnise:

Hun hadde spist tre skåler Cheerios til kveldsmat. Kanskje det er trikset. Kun Cheerios fra nå! :ler:

Det ser ut som jeg må ta meg en lur før jobb i dag også :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag ble barnehagen avlyst. M var helt på tuppa og sloss med nebb og klør (og hyling og skriking). Jeg prøvde å være tålmodig med henne hjemme, og gikk med på alle påfunnene hennes for å avlede meg. Vil ha på dress, vil ha på jakke, vil i boden å se på julepynten... :rolleyes: Men da hun forstod at jeg ikke lot meg lure så var det total kaos. Hylte hele veien til barnehagen, hang seg fast i bilstolen da vi kom frem. Heldigvis har min mor fri i dag, så jeg ringte til henne og spurte om hun kunne være der i dag. 

Hun gråt da vi kom der også, og sovnet i armene mine. Det skjer aldri, men når du bruker all energien din på å hyle så :P Sov sikkert én time. Våknet i greit humør og ville spise. Det var helt greit at jeg skulle gå. 

Herregud, takk og lov for besteforeldre som jobber skift! Ikke en optimal løsning. Mannen virket litt skuffet da jeg fortalte det "Men da fikk hun jo viljen sin." 

Men han var der ikke! Jeg har ikke sett på maken. Og det var ikke "viljen" hennes å være hos mormor heller. Hun prøvde å rømme før jeg holdt henne til hun sovnet. 

Huff og huff. Hun som hadde en så god natt. Lurer på om det har noe med at puppene er tomme :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puppene er fremdeles tomme (egentlig ikke), og det går greit. Hun har bedt om i dag, men godtar at det ikke er noe å hente. Det var litt verre i går da hun var skikkelig lei seg, og det var ikke noe gøy. Men for første gang føler jeg meg klar for å ta kampen. Det er ganske greit denne uka siden jeg nesten ikke ser henne :tongue: I helga kommer jeg hjem litt før leggetid, og det blir spennende :rolleyes: Kanskje det ender opp med at jeg ikke kan legge henne i det hele tatt. Huff og huff... Det går seg vel til.

Lurer på hvordan hun reagerer på barnehage i dag. Hvis det er like mye galskap som i går så vet jeg ikke hva jeg skal gjøre :ohmy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om hun kjører reprise i dag er du langt i fra den eneste som har levert et lemen i barnehagen :fnise: Vi fikk høre at det gikk over så fort vi var utenfor synsvidde. Men det er helt forferdelig å levere når de er sånn. Skjønner godt at du valgte mormor i går isteden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.1.2019 den 9.55, Leviora skrev:

Om hun kjører reprise i dag er du langt i fra den eneste som har levert et lemen i barnehagen :fnise: Vi fikk høre at det gikk over så fort vi var utenfor synsvidde. Men det er helt forferdelig å levere når de er sånn. Skjønner godt at du valgte mormor i går isteden!

Det er det sykeste jeg har opplevd. Hun overrasker stadig med hvor forbanna hun kan bli :fnise:

18 timer siden, LilleMy1989 skrev:

Hvordan gikk det i dag? 

Det gikk bedre! Ganske ræva egentlig, men jeg fikk henne inn og ut av bilstol uten å bruke absolutt alle krefter :Nikke: I dag var det kommet snø i tillegg, så hun var fornøyd med at de hadde funnet frem akebrett igjen. Sa til og med "hadet" til meg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har biltrøbbel. Det lyser et mystisk lys (alle lys er mystiske for meg), i dashbordet (hvis det heter det), så jeg kjørte den til et verksted. Det var helt umulig å si hvor lang tid det tok å fikse, det kunne ta en halvtime, det kunne ta flere timer, så jeg fikk en leiebil og beskjed om å shoppe på kjøpesenteret som var i nærheten. Synd jeg ikke liker shopping :daane: 

Jeg har kjøpt litt klær til M, siden hun tydeligvis bruker 92 i klær nå! :ohmy: Men så ble jeg lei, og satt meg på en kafé. Kjøpte en muffin og en iste. 89 kroner :Nikke: Godt fiksing av bilen er gratis...

Jeg sendte melding til sjefen om at jeg sannsynligvis kommer for sent på jobb. Det var greit. Greit for meg også :fnise:

Hvorfor tok jeg ikke med meg strikketøy? Fordi jeg er en idiot. 

Endret av Weebs
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2,5 time and counting. Jeg har spist to måltider og vært hos frisør! Nå er jeg hot as fuck og mett som faen. Kommer til å bli sykt forsinka på jobb :P

Håper de ringer snart, telefonen min lever ikke evig :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Weebs skrev:

2,5 time and counting. Jeg har spist to måltider og vært hos frisør! Nå er jeg hot as fuck og mett som faen. Kommer til å bli sykt forsinka på jobb :P

Håper de ringer snart, telefonen min lever ikke evig :rolleyes:

Oooo lucky you! Bilde/snap! :nigo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha sovna i en benk tenkte jeg "WTF" og kjørte til verkstedet. Der stod bilen min klar! Fytti, ass. Vil helst ikke tenke på hvor lenge den har stått der :angry: Anyways. Alt var okidoki. Han listet opp hva de hadde gjort, jeg forstod 10 %, takket for hjelpen og kjørte avgårde. Kom halvannen time for sent på jobb. 

Jeg er fremdeles mett. 

Fornøyd med å ha fått testet Cutters. Det var en skikkelig impulsklipp. Har bare lest om det konseptet, aldri prøvd selv. Jeg er ikke kresen på hvordan håret ser ut, men det var greit å få fjernet det som var helt på tryne slitt :fnise: Frisøren sa jeg burde bruke hårkur, og jeg bare "ja, ja!". Hvem har tid til sånt? Nå begynner jeg å få lang ettervekst i tillegg. Men det er så kjeeedelig hos frisøren... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går natt hadde mannen lagt M i senga etter at hun sovnet i vogna. Hun våknet et par ganger, men ba ikke om pupp før klokka fem. Da ville hun i vogna, og der sov hun til halv sju :) 

I natt var det samme prosedyre, men hun har kun våknet én gang! Hun sa "dyne", drog på seg dynen som hun alltid sparker av seg, og sov videre. Og sov til over sju! Fantastisk :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, LilleMy1989 skrev:

Skal ikke du pelle deg inn i skravletråden snart? :klo:

Nææ. Vet ikke om jeg har det behovet? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagene flyr når du er på jobb 12 timer :P Nå er jeg kommet hjem og må rydde til vaskehjelpen kommer i morgen :hjerte:

Her har det snødd enorme mengder (til Vestlandet å være) i natt, og jeg kjørte fast bilen i morges. Kom meg omtrent én meter før bilen begynte å gå i sirkel i stedet for frem eller bak. Det var kult :rolleyes: Måtte vekke mannen og be om hjelp. M våknet hun også, så vi stod i vinduet å så på at mannen lirket seg løs, kjørte ned en lang bakke og tok fart opp til hovedveien :fnise: 

Nå skal jeg egentlig ha friuke, men nei. Kurs mandag og tirsdag, fri (to-årskontroll og ultralyd) på onsdag og reise bort med jobben på torsdag til fredag. Kunne klart meg uten alle dagene bortsett fra onsdag. Onsdag gleder jeg meg til. Resten er blæ. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Første kursdag gjennomført. Nå gikk tiden plutselig sakte igjen. Jeg må fokusere på kurset fordi det skal visst være en sluttest. Tror ikke jeg mister jobben hvis jeg stryker, men det er jo litt flaut å være helt bak mål :fnise: 

Men før jeg vet ordet av det sitter jeg å tenker på at snart skal jeg være offisielt gravid, og at det blir digg å slippe magen fri. Enten offisielt gravid, eller offisielt sykemeldt :P Men prøver å ikke tenke så mye på akkurat det. Sannsynligvis er jo alt bra! :Nikke:

Symptomene har begynt å slippe litt taket, og det er jo normalt nå. I dag er jeg 11+2. Jeg er ikke like dødelig trøtt, og 12 timer på jobb gikk ganske greit.

 

Nei, nå ble jeg trøtt :sFun_sleeping:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M finner på stadig nye ting, denne gangen er det telling :hjerte:

1, 2, 3, 4, 6, 8, 10 :fnise:

Ammeslutt går fremdeles bra. I dag spurte hun ikke etter nam nam etter barnehagen engang! Nå kjente jeg faktisk at jeg savnet det litt :huh: Men det gjør jeg jo egentlig ikke. Jeg var ganske lei og øm! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klinikken ringte og spurte om jeg kunne komme på ultralyd i dag heller. Nei, det orker jeg ikke. Elsker jo å vente! :fnise: Ny time 13.45 i dag. Juhu :nigo: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...