Gå til innhold

Maser videre


Weebs

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 timer siden, Weebs skrev:

Takk! :bond: :biggrin: 
Alle har egentlig tippet jente. Men nå som jeg drømmer at det er en gutt hver natt så begynner de å tvile :fnise: Jeg kommer til å få sjokk uansett hva det er :ler:

Spennande blir det uansett ja, samme kven det er som gøymer seg i magen din! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, lille_frosk skrev:

Lykke lykke til i morgen!!

Takk! :hjerte:

4 timer siden, Mirabella76 skrev:

Spennande blir det uansett ja, samme kven det er som gøymer seg i magen din! :strix:

 Helt sant! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jeg ha med urinprøve i morgen eller????

Jeg har et vagt minne om en kontroll forrige gang at jeg tok med urinprøve og fikk beskjed om at det slapp jeg å med på akkurat denne kontrollen. Tror kanskje det var på OUL? :huh:

Update: fant ut at det var på OUL jeg slapp. Puh, da slipper jeg å ha et glass med tiss stående i kjøleskapet på jobb hele dagen :fnise:

Endret av Weebs
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til i morgen :nigo: Det blir spennende!! Tipper det er en gutt, men det er i all hovedsak fordi jeg har gutt selv så det føles riktig å tippe det :fnise:  

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lest i den forrige dagboka om tiden før OUL. Jeg var ganske cray cray da også :Knegg: Jeg hadde time 11.15 den gangen. Og jeg syntes det var altfor sent på dagen. Hvorfor ikke åtte, liksom?! :fnise: Og i morgen har jeg halv treeee. Kunne like gjerne vært halv tusen... Det kommer til å bli den tregeste arbeidsdagen ever. Jeg må heldigvis gå én time før da! Det hjelper jo litt.

Mannen skal selvsagt bli med. Vi treffes vel der, siden han også må kjøre tidligere fra jobb.

Nå kom jeg plutselig på at noen må hente M i barnehagen i morgen :ohmy: Det KAN være jeg har avtalt det med mamma for lenge siden. Ops. Håper hun har fri :plystre:

Jeg mistenker at mannen og M sover begge to. Det er halvannen time siden han la henne. Han la visst seg selv i samme slengen. Men det er helt greit. Jeg får spise kveldsmat og se litt på TV. Lurer på hvordan jeg får sove i natt. Blir det mer guttedrømming? Det gjorde jeg forresten forrige gang også. Rett før ultralyd drømte jeg at det var en gutt :Nikke: Gøy med gammel dagbok! Kanskje det betyr at det blir jente denne gangen også :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Mumsy skrev:

Masse lykke til i morgen :nigo: Det blir spennende!! Tipper det er en gutt, men det er i all hovedsak fordi jeg har gutt selv så det føles riktig å tippe det :fnise:  

Takk! Altfor spennende :biggrin:

Samme her - jeg føler alle får jenter :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henting i barnehagen er avtalt og jeg er ankommet jobb - daunervøs. As we speak prøver jeg å spise vekk nervene. Fitbiten forteller meg at jeg har ganske høy puls. Faktisk ligger jeg konstant i "fat burn zone" selv om jeg sitter dønn i ro :tongue: Det føles ikke særlig bra så jeg håper det gir seg snart. Jeg kan jo ikke holde på sånn helt til 14.30 :ohmy:

Jeg informerer de rundt meg om at jeg er nervøs, og en kollega som har fire unger forteller at hun ble mer og mer nervøs for hver unge. Hun var nervevrak med fjerdemann :fnise: Det er jo en trøst at jeg ikke er helt dust som har det sånn. 

Jeg sa til mannen at jeg kommer til å gå i en dyp depresjon hvis vi får dårlige nyheter i dag. "Nei, det har du ikke tid til." I know :P 

Det kan være jeg må få ut litt frustrasjon og nerver her i dag. Jeg har allerede mast nok på venner og kolleger :hoho: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Albbas skrev:

Lykke, lykke til i dag! Håper du får det travelt på jobb. :P

Takk! :biggrin: Det er ikke så heftige saker på plan i dag, dessverre! Jeg får bruke dagen til å google "få ned puls" osv :fnise:

16 minutter siden, LilleMy1989 skrev:

Lykke til! :rodmer:

Takk! :ninuskapus:

8 minutter siden, Leviora skrev:

Lykke til! :nigo: 

Takk! :laugh:

------------------------

En ting jeg erfarte forrige gang er at man IKKE skal spør om kjønn før jordmor (?) forteller det selv. Eller eventuelt spør om vi vil vite det :tongue: Jeg spurte sist, og fikk tydelig beskjed om at hun ikke var kjønnsfiksert og det var det siste hun sjekket :fnise: Sorry :vetikke: Jeg så at det var en jente før hun sa noe, så jeg fikk kjapt svar på spørsmålet likevel :lur:

Her en dag ble jeg advart mot å spør om kjønn fordi da blir de ofte irritert. Det tipset burde jeg fått sist :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk inn på tråden, så ooh, ultralyd på onsdag (i dag!) og gledet meg til å lese hvordan det gikk. Så leste jeg videre at det først er klokken halv tusen. :snurt:

Lykke til på ultralyden i dag! Skjønner du er nervøs, selv om du ikke har behov for det. :babysmokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Tonio skrev:

Gikk inn på tråden, så ooh, ultralyd på onsdag (i dag!) og gledet meg til å lese hvordan det gikk. Så leste jeg videre at det først er klokken halv tusen. :snurt:

Lykke til på ultralyden i dag! Skjønner du er nervøs, selv om du ikke har behov for det. :babysmokk:

Takk! Nå nærmer klokka seg heldigvis halv tusen :biggrin: Pulsen er ikke i fat burn zone lengre, men det kan være den tar seg opp på venterommet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Mirabella76 skrev:

Masse lykke til i dag, Weebs! :klem: Berre ein time igjen å venta no! :hoppe:

Takk! Det gikk veldig bra :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Beklager sen oppdatering for de som venter i spenning :fnise: Det har gått i ett, men nå er vi hjemme.

Ultralyden gikk fantastisk! Vi skal få en lillebror i familien! :strix: Det er skikkelig rart å tenke på at jeg skal ha en sønn :ohmy: :ler: Det var bare god stemning denne gangen. Ingen klumpfot :opplyser: Hun kom frem til samme termin som jeg fikk hos privat gynekolog - 19. august :) 

Jeg var ganske nervøs og fikk beskjed om at jeg måtte puste. Glad denne ventingen er over nå altså! Nå skal jeg bare kose meg med strikking, shopping, og vi må prøve å finne et navn :nordvesta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Albbas skrev:

Så herlig at ultralyden gikk så fint! 

Har dere fortalt M om graviditeten? Forstår hun noe som helst? :P

Vi har snakket om at mamma har baby i magen, så hun kan ikke hoppe på den lengre :tongue: Tror ikke hun vet hva det innebærer. I det hele tatt :ler:

Hva med H? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Albbas
9 minutter siden, Weebs said:

Vi har snakket om at mamma har baby i magen, så hun kan ikke hoppe på den lengre :tongue: Tror ikke hun vet hva det innebærer. I det hele tatt :ler:

Hva med H? 

Han skjønte nok ikke så mye i begynnelsen han heller, men når magen ble stadig større og vi snakket mer jevnt og trutt om det har han forstått det. Nå koser han med magen flere ganger om dagen og sier "hei lille baby, så liten du er!". :ler: Veldig koselig nå som han skjønner mer av det (selv om det ikke har hindret han i å hoppe på magen...). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...