Gå til innhold

Maser videre


Weebs

Anbefalte innlegg

10 timer siden, sitronkake skrev:

Bare to timer og et kvarter? Optmistisk! :fnise: Herremin, gruer meg til jeg skal få med meg både baby og Mini ut døra for å få levert sistnevnte i barnehagen. Mini er jo treg som et uvær og ethvert forsøk på å lokke ham til å kjappe seg litt blir raskt parert med å legge seg ned på gulvet, gjøre det helt motsatte av hva jeg ber ham om eller hva som helst annet som gjør at ting går fire ganger tregere. Og med baby i tillegg :daane: 
Husker første gangen jeg skulle ut døra med Mini og vi faktisk skulle rekke noe. Siden han gikk så dårlig opp i vekt de første ukene skulle jeg ta ham med på helsestasjonen for å veie ham. Drop-in mellom 10 og 13, null stress, sant? Tenkte å være der litt over 10 siden vi skulle få besøk senere på dagen. Enter baby. Amming, gulp, skifte klær, bæsj, mer bæsj, skifte klær igjen, mer amming, glemte noe i leiligheten, snu, mer bæsj osv. Vi var på helsestasjonen ti på ett :ler: 

Sex? Hæ? Ække M akkurat født? :overrasket: Husker ikke helt når vi prøvde oss første gangen, men det var iallefall ikke etter tre uker og to dager (ref. tickeren din). Og what the hells, tre uker og to dager allerede?! :bond:

På fredag må jeg kjøre en halvtime tidligere til legen og da vurderer jeg seriøst barnevakt :fnise: Det er alltid en bleie som må byttes akkurat da vi har gjort oss klar til å gå. Og hun blir alltid akutt sulten av å sitte i bilstolen :tongue: 

Sex, ja! Fødselen var ganske snill mot kroppen min, så vi er klare :fnise: Så snart den forbaska renselsen er ferdig! :dry:

Tre uker og tre dager i dag! :biggrin:

------

Stakkars snørrete lille M! Nesen hennes plugges igjen av tørket snørr om natta. Nesesugeren er ikke så veldig effektiv på den mikrolille nesen. Det er kun det ytterste som blir tatt. Skulle ønske jeg kunne lært henne å pusse nesen! At hun forstod "blås!" :P Når hun puster så sorkler det skikkelig. Hun høres ut som en snorkende mann midt på lyse dagen. Det er ikke noe gøy. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er så slitsomt med surklete nese på baby! Vi har slitt med det siden uke 1! Holder på å bli gal :bond: Enig med deg, kan de ikke bare forstå å snyte seg! Blås baby! Blås! :fnise: Når det først kommer noe ut så er busene gjerne større enn mine! Stakkars små . Lillebror er helt klart irritert av snørr og buser! Og det blir alltid verst om natten :dry: Men når det gjelder å få barn til å snyte seg. Mini var flink fra hun var 1 1/2 - 2 år - så stoppet det helt opp. Nå trekker hun bare inn når jeg sier "blås ut".. Helt umulig! Og nesesuger, aldri funket her. Får som du kun tak i det helt ytterste. Og når de blir store nok til at man får dyttet den lenger inn så blir de hysteriske, så da funker det ikke likevel :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Carouselle skrev:

Det er så slitsomt med surklete nese på baby! Vi har slitt med det siden uke 1! Holder på å bli gal :bond: Enig med deg, kan de ikke bare forstå å snyte seg! Blås baby! Blås! :fnise: Når det først kommer noe ut så er busene gjerne større enn mine! Stakkars små . Lillebror er helt klart irritert av snørr og buser! Og det blir alltid verst om natten :dry: Men når det gjelder å få barn til å snyte seg. Mini var flink fra hun var 1 1/2 - 2 år - så stoppet det helt opp. Nå trekker hun bare inn når jeg sier "blås ut".. Helt umulig! Og nesesuger, aldri funket her. Får som du kun tak i det helt ytterste. Og når de blir store nok til at man får dyttet den lenger inn så blir de hysteriske, så da funker det ikke likevel :sprettoy:

Det er så kjedelig at alt blir verre på nettene :P De kan ikke akkurat gi beskjed om at "hallo, nå har jeg en plugg med inntørket snørr i hele neseboret mitt!" Jeg må lyse opp hele ansiktet hennes med mobilen for å sjekke :fnise: Hvor gammel er lillebror nå? Hvor lenge kan jeg forvente at dette skal vare, liksom?? :sjokkert: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, sitronkake skrev:

Bare to timer og et kvarter? Optmistisk! :fnise: Herremin, gruer meg til jeg skal få med meg både baby og Mini ut døra for å få levert sistnevnte i barnehagen. Mini er jo treg som et uvær og ethvert forsøk på å lokke ham til å kjappe seg litt blir raskt parert med å legge seg ned på gulvet, gjøre det helt motsatte av hva jeg ber ham om eller hva som helst annet som gjør at ting går fire ganger tregere. Og med baby i tillegg :daane: 
Husker første gangen jeg skulle ut døra med Mini og vi faktisk skulle rekke noe. Siden han gikk så dårlig opp i vekt de første ukene skulle jeg ta ham med på helsestasjonen for å veie ham. Drop-in mellom 10 og 13, null stress, sant? Tenkte å være der litt over 10 siden vi skulle få besøk senere på dagen. Enter baby. Amming, gulp, skifte klær, bæsj, mer bæsj, skifte klær igjen, mer amming, glemte noe i leiligheten, snu, mer bæsj osv. Vi var på helsestasjonen ti på ett :ler: 

Sex? Hæ? Ække M akkurat født? :overrasket: Husker ikke helt når vi prøvde oss første gangen, men det var iallefall ikke etter tre uker og to dager (ref. tickeren din). Og what the hells, tre uker og to dager allerede?! :bond:

Skal seriøst innrømme og lære videre et triks her.. En pakke bixit kjeks med sjokoladepå liggende i bilen :opplyser:  Han eldste her ble plutselig en reser på å komme seg fort ut døra og til bilen for å få en kjeks på vei til bhgen :hoho: Er ikke sunt og bra og bla bla bla.. Men det reddet tålmodigheten og hodet mitt for jeg holder på å bli sprø når han er megatreg og jeg har en baby på slep. Bestikkelser er en fantastisk oppfinnelse :ler:

 

Så gøy at dere har litt forskjellige hårfarger da. Litt mer spennende. Her er vi begge blonde/lyse og har blå øyne, så det var ikke akkurat så veldig vanskelig å gjette hva ungene kom til å få :P Selv om svigermor var sånn latterlig opptatt av hvilken øyefarge den nyfødte hadde. Eeehhh.. svarte??? :P 
Lille krabat her var nokså rød i håret de første månedene. Jeg var sikker på at han ble ginger. Men etter han var 3-4 mnd lysnet det. Er litt morsomt å se tilbake på bildene nå. :P 

Snørrete små er en plage. Og det er det lenge. Han her vrir seg unna når jeg kommer for å tørke bort fartstripene under nesa hans. Som fører til at jeg heller kliner snørra utover kinnet hans og oppi øyebryna :hoho: Sitt stille da for pokker :opplyser: 
Hvilken nesesuger har du? Om du har otribaby så prøv uten den sugeslangen. Vi tok den av og sugde rett fra beholderen. Da får man mye mer kraft :jepp: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes den otribaby med sugeslangen funket fint etter at jeg kom over skrekken over å suge ut hele hjernen til Trollet og tok litt ordentlig i! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Kakaoen skrev:

Skal seriøst innrømme og lære videre et triks her.. En pakke bixit kjeks med sjokoladepå liggende i bilen :opplyser:  Han eldste her ble plutselig en reser på å komme seg fort ut døra og til bilen for å få en kjeks på vei til bhgen :hoho: Er ikke sunt og bra og bla bla bla.. Men det reddet tålmodigheten og hodet mitt for jeg holder på å bli sprø når han er megatreg og jeg har en baby på slep. Bestikkelser er en fantastisk oppfinnelse :ler:

Bestikkelser er gull :5: Maiskaker pleier å fungere her, iallefall sånn innimellom. Skal vurdere om jeg skal oppgradere til hardere skyts fra februar av :fnise: Jeg blir jo sprø allerede nå, og i 98% av tilfellene har jeg ikke engang noe vi skal rekke siden jeg er sykemeldt om dagen. Tror bare jeg ikke er genetisk skrudd sammen for å takle episoder der man må utvise tålmodighet, det krever iallefall alt jeg har av krefter og energi å ikke rive meg i håret av frustrasjon mens jeg lager gorillalyder og løper rundt i ring fordi jeg blir så utålmodig :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hårfarger og sånn er forresten artig. Her er jeg helt mørk i håret, mens mannen er ganske blond (av den typen som var helt hvit i håret da han var liten). Mini var ganske mørk da han var liten, men har nå landet på en slags lysebrun versjon som blir nesten helt blond om sommeren. Han er veldig mye lysere enn jeg noen gang har vært, men ellers ser det ikke ut som han har arvet et eneste trekk fra pappaen sin. Sånn bortsett fra at det mest sannsynlig er noe der et sted, for på enkelte bilder ligner han noe innmari på broren til mannen :fnise: 

Jeg har forresten alltid sett for meg deg som mørk, @Kakaoen, sikkert pga. brukernavnet :ler: (har jo sett deg litt her og der liksom).

Ooog, signerer også på å droppe den slangen til nesesugeren, @Weebs, om det er Otribaby du har. Det pleier å gjøre susen, spesielt om man har dynket ned ungen med litt saltvann først. Og så må man bare late som ingenting og ikke tenke på at man føler seg litt sadistisk.. :P (om M er litt som Mini, som til slutt skrek som en stukken gris bare det etuiet til nesesugeren ble funnet frem)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, sitronkake skrev:

Bestikkelser er gull :5: Maiskaker pleier å fungere her, iallefall sånn innimellom. Skal vurdere om jeg skal oppgradere til hardere skyts fra februar av :fnise: Jeg blir jo sprø allerede nå, og i 98% av tilfellene har jeg ikke engang noe vi skal rekke siden jeg er sykemeldt om dagen. Tror bare jeg ikke er genetisk skrudd sammen for å takle episoder der man må utvise tålmodighet, det krever iallefall alt jeg har av krefter og energi å ikke rive meg i håret av frustrasjon mens jeg lager gorillalyder og løper rundt i ring fordi jeg blir så utålmodig :ler: 

Jeg er helt lik.. Jeg hater å være forsinket til ting. Og slet veldig i fjor da jeg var gravid med den ungen som skulle alt mulig annet enn å få på seg klærene. Selv om jeg og var sykemeldt :hoho: 
Leker stadig førstemann til å ta på seg skoa med han :fnise:  Jeg er mer der at jeg lurer på hvordan i svarte det skal gå å levere to stk i bhgen og rekke jobben etterpå :hoho: Heldigvis en stund til før jeg trenger å finne ut av det :lur: 
Knis.. Mørk ja :P Vel brukernavnet er mer linket til hva jeg hadde lyst på da jeg satt og skulle lage profil her enn utseende.. Regner med ditt er laget med samme baktanke? :hoho: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Kakaoen skrev:

Jeg er helt lik.. Jeg hater å være forsinket til ting. Og slet veldig i fjor da jeg var gravid med den ungen som skulle alt mulig annet enn å få på seg klærene. Selv om jeg og var sykemeldt :hoho: 
Leker stadig førstemann til å ta på seg skoa med han :fnise:  Jeg er mer der at jeg lurer på hvordan i svarte det skal gå å levere to stk i bhgen og rekke jobben etterpå :hoho: Heldigvis en stund til før jeg trenger å finne ut av det :lur: 
Knis.. Mørk ja :P Vel brukernavnet er mer linket til hva jeg hadde lyst på da jeg satt og skulle lage profil her enn utseende.. Regner med ditt er laget med samme baktanke? :hoho: 

Mini her har ikke skjønt gleden av å være førstemann, så det funker dårlig her enn så lenge. Kanskje når nestemann er klar for barnehagen han og.. Gud, blir helt svett bare av tanken på å få to stk ut i bilen og avgårde til rett tidspunkt. Det ligger heldigvis så langt frem i tid at jeg ikke trenger å forholde meg til det helt ennå :ler: 

Hadde jeg valgt brukernavn nå hadde jeg sikkert valgt "sjokolade-donut med vaniljekrem-fyll", aka straka veien til kvalme :P For noen dumme cravings jeg har. Men jeg er nå faktisk litt lysegul (derav det mørke håret), så man kan jo spekulere i hvorvidt det bare var cravingsene som gjorde utslaget for valget av brukernavn eller ikke :fnise: 

Sorry for avsporing og fjas i dagboka di, @Weebs.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.12.2016 den 13.55, Kakaoen skrev:

Så gøy at dere har litt forskjellige hårfarger da. Litt mer spennende. Her er vi begge blonde/lyse og har blå øyne, så det var ikke akkurat så veldig vanskelig å gjette hva ungene kom til å få :P Selv om svigermor var sånn latterlig opptatt av hvilken øyefarge den nyfødte hadde. Eeehhh.. svarte??? :P 
Lille krabat her var nokså rød i håret de første månedene. Jeg var sikker på at han ble ginger. Men etter han var 3-4 mnd lysnet det. Er litt morsomt å se tilbake på bildene nå. :P 

Snørrete små er en plage. Og det er det lenge. Han her vrir seg unna når jeg kommer for å tørke bort fartstripene under nesa hans. Som fører til at jeg heller kliner snørra utover kinnet hans og oppi øyebryna :hoho: Sitt stille da for pokker :opplyser: 
Hvilken nesesuger har du? Om du har otribaby så prøv uten den sugeslangen. Vi tok den av og sugde rett fra beholderen. Da får man mye mer kraft :jepp: 

 

Vi har faktisk ulik øyefarge også, han har grønne og jeg blå. Så det blir også gøy å se :) Grønt er visstnok sjelden (ifølge mannen :fnise:), men det er ganske fint!

Det er Otribaby! Skal teste uten slange. Takk for tips! :) 

18 timer siden, Beccy87 skrev:

Jeg syntes den otribaby med sugeslangen funket fint etter at jeg kom over skrekken over å suge ut hele hjernen til Trollet og tok litt ordentlig i! :hoho:

Det var såvidt jeg turte å puste inn første gang jeg prøvde. Nå bruker jeg litt mer kraft ;) Det høres ut som ungen holder på å kveles, men det kommer i hvert fall et par grønne buser ut med den teknikken :P 

Sporer dere av her igjen @sitronkake så venter det juling! Neida, ta dere ut. Da har jeg noe å skylde på tilfelle denne dagboka også blir crazy lang ;) 

------

Not much to melde her. Mannen holdt seg hjemme fra jobb i dag fordi stakkaren har vært forkjøla i ei uke ;) Helt greit for meg. Da kunne jeg og M sove lenge selv om ungene kom tidlig hjem fra skolen i dag :biggrin: I tillegg skal vi på middag til svigers, så dette er en avslappet dag. M krever pupp hele veien, men det går fint. Hun er fremdeles i pysjamas, den latsabben. Hun smiler ufrivillig mer og mer. Håper jeg får et skikkelig snart :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har grønne øyne og mannen blå, ser ut til at E sine forblir blå :) Tar visstnok litt tid før man kan se at øynene blir grønne, har jeg hørt. Jeg er veldig spent på hvordan nestemann blir seende ut, jeg er jo mørk og har en bror med svart hår og brune øyne, mens hele slekta til mannen er blonde/kommune. E har vært kommuneblond hele tiden! Hadde vært morsomt hvis lillebror kom ut med samme, svarte manken som mamma'n sin :) 

Så kjedelig at M sliter med så mye snørr :( Håper hun blir kvitt det snart! Veldig koselig når de første smilene kommer, selv om de ikke er helt bevisste i starten :rodmer: Utrolig hvor raskt de små utvikler seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13. desember 2016 den 13.52, Weebs skrev:

Det er så kjedelig at alt blir verre på nettene :P De kan ikke akkurat gi beskjed om at "hallo, nå har jeg en plugg med inntørket snørr i hele neseboret mitt!" Jeg må lyse opp hele ansiktet hennes med mobilen for å sjekke :fnise: Hvor gammel er lillebror nå? Hvor lenge kan jeg forvente at dette skal vare, liksom?? :sjokkert: 

Lillebror er tre måneder nå. Snørr og buser kommer og går. Av og på siden uke 1.. Men nå har jo vi et annet barn som er i barnehagealder og tar med all mulig sjit hjem. Var ikke sånn med Mini, hun var aldri syk før hun begynte i barnehage. Kun litt tett nese. Litt tøffere oppvekstvilkår for lillebror ja! Var forøvrig mange gode tips her angående nesesuger. Vi har alltid brukt slangen og jeg suger til jeg blir blå! Men alt jeg får ut er saltvannet :fnise: 

Ufrivllige smil er jo også helt herlige, men det sosiale smilet er nok rett rundt hjørnet :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Leviora skrev:

Jeg har grønne øyne og mannen blå, ser ut til at E sine forblir blå :) Tar visstnok litt tid før man kan se at øynene blir grønne, har jeg hørt. Jeg er veldig spent på hvordan nestemann blir seende ut, jeg er jo mørk og har en bror med svart hår og brune øyne, mens hele slekta til mannen er blonde/kommune. E har vært kommuneblond hele tiden! Hadde vært morsomt hvis lillebror kom ut med samme, svarte manken som mamma'n sin :) 

Så kjedelig at M sliter med så mye snørr :( Håper hun blir kvitt det snart! Veldig koselig når de første smilene kommer, selv om de ikke er helt bevisste i starten :rodmer: Utrolig hvor raskt de små utvikler seg!

Oi, svart hår! Det er jo en smule sjelden så det hadde vært gøy :) 

Snørr er dritt! Spesielt når hun blir stressa over hvor tett hun er og gjør det tusen ganger verre :rolleyes: Plutselig sniker hun inn et smil før hun begynner å gråte :fnise: Babyer er rare :) 

1 time siden, Carouselle skrev:

Lillebror er tre måneder nå. Snørr og buser kommer og går. Av og på siden uke 1.. Men nå har jo vi et annet barn som er i barnehagealder og tar med all mulig sjit hjem. Var ikke sånn med Mini, hun var aldri syk før hun begynte i barnehage. Kun litt tett nese. Litt tøffere oppvekstvilkår for lillebror ja! Var forøvrig mange gode tips her angående nesesuger. Vi har alltid brukt slangen og jeg suger til jeg blir blå! Men alt jeg får ut er saltvannet :fnise: 

Ufrivllige smil er jo også helt herlige, men det sosiale smilet er nok rett rundt hjørnet :) 

 

Ah, med barnehagebarn er det vel umulig å unngå sykdom i starten. Stakkars, men han blir kanskje tidlig herda ;) 

Med ufrivillige smil får jeg i hvert fall se hvordan hun kommer til å se ut når de skikkelige dukker opp. Veldig søt, selvfølgelig :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God kveld i stuen! I morgen tidlig har jeg time hos legen klokka ni, og for å slippe å stå opp klokka seks så M kan få frokost, brunsj og lunsj så kommer mamma og skal være barnevakt :biggrin: Topp å ha en mor som jobber skift! Hos legen blir det garantert én time venting, så jeg hadde planer om å pumpe litt i dag. Men Tjukkisen har hatt maks halvannen time mellom hvert måltid, så jeg har ikke fått tid til å fylles skikkelig opp :fnise: Så det får vel bli erstatning i tilfelle :P I dag fikk jeg forresten Dr. Brown's tåteflasker i posten. Flere i barselgruppa hadde de, så jeg måtte spør hva det var. Guds gave, fikk jeg til svar. Ålreit! 

Og litt TMI helt til slutt. I går begynte jeg plutselig å blø mer! Det har vært pittelitt de siste dagene. Stringtruse med innlegg har vært mer enn nok, og jeg begynte å håpe at nå måtte det gi seg helt snart. Så det var jo litt dritt. Håper det går vekk snart. Sykt kjedelig å begynne med bind.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi gjerne en tilbakemelding på om Dr. Brown flaskene er så gode som rykte sier. 
Hvilke flasker har du brukt så langt? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns dr browns var noe herk :P de lakk og var teite og rengjøre.. aaalt for mange deler! Dessuten skjønte ikke mini her ett kvekk av åssen hun skulle drikke av de :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er vel normalt å plutselig blø mer etter en stund? Mener å huske det er skorpen til såret fra morkaken som løsner og da kommer det ei ny ladning. Tar nok ikke lang tid før renselsen er over etter det :) 

Vi brukte MAM og Medela sine flasker og jeg synes tutene til Medela og Dr Brown's er identiske, men det er vel noe med formen på flasken? Aner ikke, men vi var hvertfall veldig fornøyd med Medela! Avent sine anti-kolikkflasker var djevelens verk i følge E... Kolikkvræl i noen dager, tvert vi bytta flaske fikk vi ny unge :P Samtidig er det noen som forguder Avent. Unger er forskjellige :) 

Lykke til hos legen, så heldig som har så kjekk barnevakt :) Virker også som du har skikkelig god rutine med mat til M, det beundrer jeg! Etter 3 uker satt jeg i sofaen og strigråt fordi jeg var så fortvilt over ammeproblemer, tilskudd, pumping osv :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Beccy87 skrev:

Gi gjerne en tilbakemelding på om Dr. Brown flaskene er så gode som rykte sier. 
Hvilke flasker har du brukt så langt? :) 

I will :) Til nå har vi brukt de vi fikk gratis i apotekpakken (tror jeg). Philips Avent og MAM. Vet ikke om magevondten er tilfeldig eller ikke, men vi føler i alle fall at dagene jeg kun ammer så har hun det bedre.

 

9 timer siden, gjärd skrev:

Jeg syns dr browns var noe herk :P de lakk og var teite og rengjøre.. aaalt for mange deler! Dessuten skjønte ikke mini her ett kvekk av åssen hun skulle drikke av de :P

Noe herk! Greit, da skal jeg ikke bli altfor skuffet hvis det viser seg å være tullete :tongue:

8 timer siden, Leviora skrev:

Det er vel normalt å plutselig blø mer etter en stund? Mener å huske det er skorpen til såret fra morkaken som løsner og da kommer det ei ny ladning. Tar nok ikke lang tid før renselsen er over etter det :) 

Vi brukte MAM og Medela sine flasker og jeg synes tutene til Medela og Dr Brown's er identiske, men det er vel noe med formen på flasken? Aner ikke, men vi var hvertfall veldig fornøyd med Medela! Avent sine anti-kolikkflasker var djevelens verk i følge E... Kolikkvræl i noen dager, tvert vi bytta flaske fikk vi ny unge :P Samtidig er det noen som forguder Avent. Unger er forskjellige :) 

Lykke til hos legen, så heldig som har så kjekk barnevakt :) Virker også som du har skikkelig god rutine med mat til M, det beundrer jeg! Etter 3 uker satt jeg i sofaen og strigråt fordi jeg var så fortvilt over ammeproblemer, tilskudd, pumping osv :fnise: 

Jeg leste at skorpen vanligvis løsnet etter 10-14 dager, men kanskje jeg bare er treig :tongue: Greia med disse flaskene er røret i midten, så luften går tilbake i flasken. Time will show om det stemmer, men hun ene hadde brukt de på alle ungene sine. Hun pekte på flasken jeg hadde med meg (Avent) og sa at de var helt ubrukelige :fnise:

Mamma er veldig god å ha! Hun liker å henge med M (selvfølgelig ;)), så jeg tror ikke hun ble så lei seg av å bli spurt. 

Amminga går heldigvis veldig bra! Hadde aldri trodd det skulle gå så knirkefritt, men til nå er hun flink med sugetak og kan ligge i alle slags stillinger bare hun får mat :fnise: Jeg hadde egentlig sett for meg det du opplevde. Masse frustrasjon og breakdowns :bond:

---- 

Nå sitter jeg og venter (som vanlig). Jeg spurte om det var mange foran meg. "Jaa, det er et par altså!" Det betyr tusen :P M måtte vekkes, det var hun ikke himla fornøyd med. Litt tits fikset biffen heldigvis! 

I juni spiller Mods i Stavanger og vi har veldig lyst til å gå! Da er M sju måneder, så det bør vel gå greit med barnevakt for én natt. Jeg spurte mamma om hun hadde fri. Det viste seg at både søster og bror også hadde lyst til å gå på denne konserten, så alle hadde spurt henne om barnevakt :fnise: Hun jobbet, så det gikk ikke uansett. Søren snyte. Mannen sa "det kan jo være mamma og pappa kan ha henne". Tjaa :tongue: Min mamma er liksom kjent for å være babyhviskeren. Svigermor er veldig snill og grei, men hun blir litt stresset og synes babyer er "krevende". Hun påstår også at mannen hadde kolikk i ett år, men hun er kjent for å overdrive så akkurat det er vi litt skeptiske til :fnise:

For å spare tid inne hos legen fikk jeg fylle ut skjemaet for fornyelse av førerkort her på venterommet.  Men jeg er litt trøtt, så det var ikke bare-bare. Jeg måtte opp med Visa-kortet for å dobbeltsjekke fødselsnummeret mitt. Og jeg krysset av "ja" på at jeg hadde både hjertesykdom og søvnapné :P (Jeg har ikke det). 

Ålreit, nå har det gått tre kvarter. Et kvarter igjen så tenker jeg det nærmer seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, LilleMy1989 skrev:

Oppskrift på Taco gryte takk! :opplyser: 

Den jeg har nevnt tidligere? I tilfelle så er det denne :) Alltid en slager :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...