Gå til innhold

Maser videre


Weebs

Anbefalte innlegg

Min forrige dagbok ble omtrent tusen sider lang, så nå starter vi på nytt! Det begynte som en prøverdagbok som handlet om babymakinga vår i seks måneder, ble deretter til en graviddagbok som varte i, øh, ni måneder, og nå som vi har en helt fersk baby så prøver jeg meg på en generell :) Jeg vet ikke om denne blir like masete som den gamle, nå må det jo times og tilrettelegges litt mer :fnise:

Men ja! Jeg er nesten 30, gift med Mannen på litt over 30. To bonusbarn, én katt og nå en liten babyjente. Tjukkabolla slash M. Jeg har i årevis sagt at jeg var usikker på om jeg i det hele tatt hadde lyst på barn, men da jeg fant ut nå vil jeg ha baby så ville jeg ha baby ! Vi trives veldig godt sammen til nå! :biggrin: Men jeg kan ingenting om dette, så det er prøv og feil på høyt nivå. Heldigvis finnes Google og alle snille damene her inne som har svart på mine tusen spørsmål :strix:

Klar, ferdig, gå!

-----

Nå er dette plutselig og uventet blitt til en prøverdagbok!
PP1 startet offisielt 6.november 2018 :danse:

Update: Det gikk jammen meg på første forsøk. Gravid, med termin 19. august 2019!

Endret av Weebs
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg burde kanskje regnet meg frem til dette på forhånd, men økedøgn fører til noen heftige bleier altså :fnise: Vi hadde en total eksplosjon i går kveld som endte i et bad. Hun var veldig fornøyd med eget arbeid, bading er topp! Men amming hver time hele dagen førte tydeligvis til en veldig mett og trøtt baby. Hun sov seks timer i strekk! Ble nesten bekymret jeg :ohmy:

Nå sover hele gjengen rundt meg her i sofaen. Katt, mann og baby. Det er hardt å følge med på sjakk :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også følge med deg i babybobla :nigo: Gratulerer med lille :) 

Økedøgn er slitsomt altså. Husker julaften for 4 år siden. Satt der med puppen ute hver time mens de andre spiste julemiddag, gikk rundt juletreet, åpnet pakker og slekninger gnålte om ikke den babyen var mett snart :hoho: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Økedøgn er skikkelig "gøy". Hadde heldigvis ikke så mange, men de traff alltid på dårlige dager. Helst når vi skulle i familiebesøk osv. Alle ville holde Lille, men hun ville bare ha melk. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

56 minutter siden, Sisti skrev:

Woho, slenger meg med som følger! 

Yeah! :danse:

49 minutter siden, Kakaoen skrev:

Jeg vil også følge med deg i babybobla :nigo: Gratulerer med lille :) 

Økedøgn er slitsomt altså. Husker julaften for 4 år siden. Satt der med puppen ute hver time mens de andre spiste julemiddag, gikk rundt juletreet, åpnet pakker og slekninger gnålte om ikke den babyen var mett snart :hoho: 

Nice! Takk :nigo:

Åh, julaften har jeg faktisk tenkt en del på. Spiser bare pinnekjøtt én gang i året fordi jeg ikke orker å lage det selv. Jeg gleder meg hele året! Har kjøpt meg en ammekjole så det skal bli enklest mulig i tilfelle hun er hol hele kvelden :fnise:

37 minutter siden, Pentu skrev:

Økedøgn er skikkelig "gøy". Hadde heldigvis ikke så mange, men de traff alltid på dårlige dager. Helst når vi skulle i familiebesøk osv. Alle ville holde Lille, men hun ville bare ha melk. :P 

Jepp, det var bra timing her også. Var hos svigers på middag, og min måte varmes i mikroen, foråsidetsånn :tongue:

55 minutter siden, Grastusta skrev:

Hurra!!

Hurra is right! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: 

Her har vi måttet ta noen ekstra bad pga gulp. Foreløpig  har vi sluppet unna den mest eksplosive bæsjen, men hun hadde en prosjektilbæsj på stellebordet i dag. Jeg fikk bare én dråpe på meg da så gadd ikke skifte. Litt bæsj må man regne med liksom :ler: (måtte skifte en halvtime senere pga gulp over alt da, fikk til og med litt i håret....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, A4-livet skrev:

:vinke: 

Her har vi måttet ta noen ekstra bad pga gulp. Foreløpig  har vi sluppet unna den mest eksplosive bæsjen, men hun hadde en prosjektilbæsj på stellebordet i dag. Jeg fikk bare én dråpe på meg da så gadd ikke skifte. Litt bæsj må man regne med liksom :ler: (måtte skifte en halvtime senere pga gulp over alt da, fikk til og med litt i håret....)

Hun her er ikke den verste gulperen heldigvis :) Bæsj har jeg også sluppet unna :fnise: Tissing på stellebordet derimot. Det er gøy ;) 

5 minutter siden, Småkjekset skrev:

Henger med videre :nigo:

Kult! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: 

Jeg sitter og hører på en fortvilt pappa som er i ferd med å sende E i dusjen etter hun gikk amok på stellebordet med åpen bleie :plystre: "Det går bra!! Dette tar jeg! *brekker seg* ... "Bare sitt og slapp av, du!" :ler: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Småen og jeg henger oss på i flyttinga:blomst:

Jeg har så langt unngått å bli truffet av det meste, unntatt gulp da...MME-gulp er noe nasty greier altså:dry: Stakkars gulv, vegger og skap rundt stellebordet derimot. Gøy med guttebaby!:fnise:

By the way, lillegutt har tre ganger i dag snudd seg fra rygg til mage! 2.5 mnd gammel, og mamma er dødskry:bolledeig:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...