Jump to content
Puny

Pilotfrue

Recommended Posts

pøbelsara

Jeg vil anta det er for å peke nese til alle som liksom kritiserer "alt" de gjør.

Fortsetter under...

Revenge o'Cavatina
1 time siden, pøbelsara skrev:

Jeg vil anta det er for å peke nese til alle som liksom kritiserer "alt" de gjør.

Støttes. Samtidig vil jeg tilføye at jeg oppfatter pilotfrue som en skikkelig tøysejente med stort talent for subtil ironi og  komikk.

pøbelsara
Posted (edited)
2 timer siden, Revenge o'Cavatina skrev:

Støttes. Samtidig vil jeg tilføye at jeg oppfatter pilotfrue som en skikkelig tøysejente med stort talent for subtil ironi og  komikk.

Jepp. :Knegg: Skikkelig skøyer.

Edited by pøbelsara

Sol Rampelyset

Tråden er ryddet for brudd på regler om opphavsrett. 

Sol, admin.

Marisana
5 timer siden, cassio skrev:

Hadde hun enda ikledd seg burka... Hun gjorde bare vondt mye verre ved å vise at hun ikke har begrep om hva en burka er, ei heller har evne til å gjøre et kjapt googlesøk som kan lære henne hvordan en burka ser ut.

At dama kaster bort penger på Louis Vuitton-abaya viser nivået på forbruket hennes. Kvalmende.

At hun bruker penger på Louis Vuitton, bryr jeg meg ikke noe om, men jeg synes det var uheldig å bruke et slikt bilde etter et slikt innlegg, for meg ble det mer show-off enn noe annet. Jeg har ikke hørt om en abaya før, men da lærte jeg iallfall noe nytt nå 👍🏻

smalls

Jeg tror Juliane KUN er ute etter å provosere. Derfor holder hun på sånn. For noen tenker "all oppmerksomhet er bedre enn ingen oppmerksomhet"

Annonse

vintage

TV2 har på facebook delt saken om den såkalte snikfotograferingen av sønnen. Hvis flyfrua synes vi er slemme her inne, så burde hun holde seg unna kommentarfeltet der i hvert fall. Men som jeg har sett i det siste - all oppmerksomhet er bedre enn ingen oppmerksomhet 😏

Guest nicecar
29 minutter siden, vintage skrev:

TV2 har på facebook delt saken om den såkalte snikfotograferingen av sønnen. Hvis flyfrua synes vi er slemme her inne, så burde hun holde seg unna kommentarfeltet der i hvert fall. Men som jeg har sett i det siste - all oppmerksomhet er bedre enn ingen oppmerksomhet 😏

Hvor har de delt det? Finner ingenting på TV 2 sin hovedside.

vintage
Akkurat nå, nicecar skrev:

Hvor har de delt det? Finner ingenting på TV 2 sin hovedside.

Tv2 nyheter - av alle ting.

Guest nicecar
4 minutter siden, vintage skrev:

Tv2 nyheter - av alle ting.

Er det mulig🤦‍♀️

Xstrella

For et flaut par. De kjempet lenge for å få barn. Nå er det bare syting og klaging. Og au pair, hallo. Hjemmeværende flyfrue og må ha au pair 😲 Lat og bortskjemt ja! 

pøbelsara

Å, herlighet. En NYHETSSAK? Blander virkelig nyhetsredaksjonen i TV2 nyhetssaker og markedsføring av underholdningsprogrammene sine? 

Hva med en ørliten journalistisk tilnærming her? hva med å stille spørsmål ved hvordan de HELE tiden bruker sønnen som en del av det kommersielle opplegget de holder på med? 

Jeg vil anta at det at noen eventuelt skulle ta bilde av dem/sønnen må være et helt marginalt problem. Folk kan jo bare fotografere tv-skjermen sin eller ta skjermdump av hva herr og fru pilot legger ut selv. At de selv velger å eksponere han hver eneste dag - i blogg, på IG og i "Bloggerne" blir overhodet ikke stilt spørsmål ved?

Skuffende av nyhetsredaksjonen til TV2.

Annonse

Jobbermedbarn
8 minutter siden, pøbelsara skrev:

Å, herlighet. En NYHETSSAK? Blander virkelig nyhetsredaksjonen i TV2 nyhetssaker og markedsføring av underholdningsprogrammene sine? 

Hva med en ørliten journalistisk tilnærming her? hva med å stille spørsmål ved hvordan de HELE tiden bruker sønnen som en del av det kommersielle opplegget de holder på med? 

Jeg vil anta at det at noen eventuelt skulle ta bilde av dem/sønnen må være et helt marginalt problem. Folk kan jo bare fotografere tv-skjermen sin eller ta skjermdump av hva herr og fru pilot legger ut selv. At de selv velger å eksponere han hver eneste dag - i blogg, på IG og i "Bloggerne" blir overhodet ikke stilt spørsmål ved?

Skuffende av nyhetsredaksjonen til TV2.

Amen! 

TV2 er jo med på denne ville eksponeringen av bloggerbarna, kanskje på tide å se på sine egne etiske linjer ifht eksponering? Så lavmål at man nesten ikke tror det man leser! 

Uglesjel

Hva hadde dem egentlig forventet seg? 

《– Vi trives veldig godt som foreldre. Det er veldig koselig, men samtidig har vi fått bakoversveis over at det tar all tiden vår,》

Guest nicecar
23 minutter siden, Uglesjel skrev:

Hva hadde dem egentlig forventet seg? 

《– Vi trives veldig godt som foreldre. Det er veldig koselig, men samtidig har vi fått bakoversveis over at det tar all tiden vår,》

Dette er bare pinlig å lese. Hva i all verden var det de så for seg? Det er nesten så man lurer på om de i det hele tatt vet hva en foreldrerolle innebærer.

Uglesjel
4 minutter siden, nicecar skrev:

Dette er bare pinlig å lese. Hva i all verden var det de så for seg? Det er nesten så man lurer på om de i det hele tatt vet hva en foreldrerolle innebærer.

Hele artiklen er pinlig rett og slett.

DianaV
1 time siden, marthes skrev:

Jeg tror ikke hun er smart nok til det jeg...

Jeg er så enig med deg. Jeg husker pilotfrue fra da hun begynte å blogge og var litt hypa opp i media. Hun har alltid fremstått som noe mindre intelligent, med noen drøye og helt blåste uttalelser om allslags som hun viser selv at hun ikke har peiling på. Hun sanket så mye sympati det året det tok henne å bli gravid, og hun er blant verstingene når det gjelder ukritisk utlevering. Og gemalen skal jeg holde meg for god til å uttale meg om. Flere bloggere viser selv hvor lite reflekterte og intelligente de er, pilotfrue er en av disse. 

Ultiva
Posted (edited)
1 time siden, Uglesjel skrev:

Hva er verst egentlig at dem begge to eksponere sønnen hele tiden eller at såkalte folk "snikfotografere" gutten? 

https://www.tv2.no/underholdning/10780026/

Forskjellen er at fotograferingen/filmingen paret selv bedriver av sitt uvitende barn for så å legge ut på sine sosiale mediekanaler - gir salgsbare klikk og penger rett i kassa til pilotparet.

Fotografering av den mindreårige utført av andre aktører - gir ikke direkte klikk eller penger i kassa til pilotparet.

Det er forskjellen, og det er grunnen til at dette særdeles oppmerksomhetskåte paret velger å klage over oppmerksomheten den lille får. For den massive utleveringen paret selv står for i både tekst, film og bilder,  også i reklameøyemed, beviser at det hvert fall ikke er barnets personvern de er opptatte av.

Edited by Ultiva

Uglesjel
38 minutter siden, Ultiva skrev:

Forskjellen er at fotograferingen/filmingen paret selv bedriver av sitt uvitende barn for så å legge ut på sine sosiale mediekanaler - gir salgsbare klikk og penger rett i kassa til pilotparet.

Fotografering av den mindreårige utført av andre aktører - gir ikke direkte klikk eller penger i kassa til pilotparet.

Det er forskjellen, og det er grunnen til at dette særdeles oppmerksomhetskåte paret velger å klage over oppmerksomheten den lille får. For den massive utleveringen paret selv står for i både tekst, film og bilder,  også i reklameøyemed, beviser at det hvert fall ikke er barnets personvern de er opptatte av.

Er jo helt idiotisk hele opplegget demmes. Hadde dem virkelig tatt skjermingen av sønnen på alvor så ville den ikke ha eksponert han fra dag en. Nå har jeg vært innom begge sine IG og ingen av dem "beskytter" sønnen mot kameralinset.. Om jeg ikke husker feil så sa fruen selv at sønnen IKKE skulle ut på sosiale medier uansett hvor mye leserne og følgerne spurt etter han. Men neida. Bruker flere år på og få barn og så bruke barnet som inntektskilde. At det er mulig. Hun av alle burde virkelig holdt seg unna alt av blogging etc. Greit nok at hun liker å provosere, men en enkelte ting burde man virklig ta til etterretning. Attått hyle på seg mamma og ammapolitiet etter at Sandra Lyng Haugen gikk ut med sin historie i vg, så skal Fruen også det. Er det ingenting originalt med den dama? Beklager for denne lille utblåsninger her, men man holder nærmeste på og miste fattingen på hvordan det paret styre på.