Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

5 minutter siden, Hildefur skrev:

Skal si pilotfruen vet å melke dette for alt det er verdt... Sa hun ikke at hun skulle publisere det kl 09 i dag?

Hun skrev at hun og han skulle fordøye resultatet, fortelle  det til nære og kjære, og når de var klare,skulle de dele på Instagram først. Tror ikke det stod tidspunkt, men det skal jeg ikke være bombastisk på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn egentlig så bryr denne graviditeten meg midt i der sola ikke kommer til, med mindre jeg ligger i doggystyle mot sola! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke som om hun har tatt seg fri fra jobb for å fordøye resultatet og informere familie, for hun har jo sittet mesteparten av dagen på bloggen for å godkjenne kommentarer som omhandler hvor spente leserne er på resultatet.

 

Ka-ching. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, lenebu skrev:

Det er ikke som om hun har tatt seg fri fra jobb for å fordøye resultatet og informere familie, for hun har jo sittet mesteparten av dagen på bloggen for å godkjenne kommentarer som omhandler hvor spente leserne er på resultatet.

 

Ka-ching. 

Jeg tok en titt på bloggen og du har helt rett. Alle kommentarer må godkjennes av Julianne før de publiseres, og hittil i dag er det godkjent i overkant av femti kommentarer på bloggen, senest for bare tjue minutter siden. Så det er tydelig at dette resultatet skal melkes for alt det er verdt.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Det er virkelig en interessant greie å studere bloggere som henne og leserne deres. For folk lever seg jo jammen mer inn i livet til bloggeren enn de gjør i sitt eget liv. Og bloggeren sitter ved tastaturet og koser seg med å holde leserne på pinebenken. Samtidig brukes dette for alt det er verdt i forhold til å få flere følgere på ulike plattformer. 

Graviditet, og nå også mulig graviditet selges formalt det er verdt. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bergensia

Bare så det er sagt; så håper jeg de har fått gode nyheter i dag. Hvis ikke håper jeg de ikke gir opp og krysser fingrene for at de får dette ønsket oppfylt!

 

MEN dette er sleipt...

Om de har fått et nedslående svar og er langt nede er vel ikke godkjenning av kommentarer med "krysser fingerne etc" det man holder på med?

red: Og eventuelle kjefte-innlegg pga masete lesere kan hun spare seg, hun har lagt opp til denne spenningen helt på egenhånd.

Endret av Bergensia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, CecilieX skrev:

Det er virkelig en interessant greie å studere bloggere som henne og leserne deres. For folk lever seg jo jammen mer inn i livet til bloggeren enn de gjør i sitt eget liv. Og bloggeren sitter ved tastaturet og koser seg med å holde leserne på pinebenken. Samtidig brukes dette for alt det er verdt i forhold til å få flere følgere på ulike plattformer. 

Graviditet, og nå også mulig graviditet selges formalt det er verdt. 

 

Vi er suckers heile gjengen, både bloggerne og vi leserne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det hadde vært godt gjort å holdt en positiv nyhet hemmelig SÅ lenge når man er så oppmerksomhetssjuk som hun er. Så overrasker meg om hun er gravid 

Samtidig så kan det godt være det er noe i den klikk-teorien.

At hun bevisst lar være å publisere er ivertfall sikkert.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er på en 8. Plass på blogglisten nå. Noen som vet hvor hun pleier å ligge?

 

edit: det er vel gjerne gårsdagens tall som vises på blogglisten tror jeg, så da er det vel ikke så interessant...

Endret av Puny
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Puny skrev:

Hun er på en 8. Plass på blogglisten nå. Noen som vet hvor hun pleier å ligge?

 

edit: det er vel gjerne gårsdagens tall som vises på blogglisten tror jeg, så da er det vel ikke så interessant...

Det er bare å å inn på blogglisten.no... Trykk på pilotfrue,så ser du hvilke plasser hun har ligget på siste uka

9,10,11 og 12 plass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Lapper skrev:

Det er bare å å inn på blogglisten.no... Trykk på pilotfrue,så ser du hvilke plasser hun har ligget på siste uka

9,10,11 og 12 plass

Men dagens 8. Plass er bassert på tall fra i går? Eller misforstår jeg nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Absurd at folk engasjerer seg så mye over svaret, skulle trodd det var den kommende tronarvingen som skal komme til livs. Pilotfrua og mannen er så basic at jeg skjønner ikke interessen. Vil også tilføye at det er ytterst utspekulert å bruke testen som klikkbait, folk gjør så mye teit for penger. 

Endret av gjestgitt
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom kommentarfeltet på siste innlegget på bloggen nå. Folk går jo helt i spinn over dette. Flere sier de er så spente at de er innom og sjekker bloggen hele tiden. Dette blir det klikk av, altså. Snakk om å melke for alt det er verdt. Og barnet er ikke engang født. Får en til å lure på hvordan det blir om de er så heldige å få et barn. Hun er pokker meg hundre ganger mer kynisk enn en viss annen frue.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, gjestgitt skrev:

Absurd at folk engasjerer seg så mye over svaret, skulle trodd det var den kommende tronarvingen som skal komme til livs. Pilotfrua og mannen er så basic at jeg skjønner ikke interessen. Vil også tilføye at det er ytterst utspekulert å bruke testen som klikkbait, folk gjør så mye teit for penger. 

Heh. Ingen er så interesserte når kongefamilien får et nytt barn ettersom kongefamilien, i motsetning til bloggerne, er opptatt av barnas privatliv. Man får ikke vite nøyaktig tidspunkt og dato for Mette Marits positive eller negative graviditetstester dersom man følger dem på den og den datoen på de og de sosiale mediene, fordi dette ikke er noe de lover å offentliggjøre på visse datoer fordi de ikke er avhengige av å tjene penger på denne måten.

 

Bloggere, derimot, kan love å offentliggjøre visse resultater på visse datoer og tidspunkter via sine sosiale kanaler uten å lide noen konsekvenser dersom de brytet disse løftene, ettersom det ikke eksisterer noe overordnet kontrollorgan à la Vær Varsom Plakaten som setter rammer for hva de kan og ikke kan publisere.Jeg synes det er trist at det kommende barnet er blitt eksponert allerede på cellenivå, lenge før det offisielt er "kommet til verden". 

Endret av lenebu
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Loffeliten

Syns det er helt absurd. Å utnytte eget avkom for å skaffe bloggklikk og penger i kassen tas virkelig til et helt nytt nivå, både her hos Pilotfruen og hos Ønskemamma. Disse bloggerbarna er ikke engang født, de er i beste fall en liten celleklump...! Helt vilt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, lenebu skrev:

Heh. Ingen er så interesserte når kongefamilien får et nytt barn ettersom kongefamilien, i motsetning til bloggerne, er opptatt av barnas privatliv. Man får ikke vite nøyaktig tidspunkt og dato for Mette Marits positive eller negative graviditetstester dersom man følger dem på den og den datoen på de og de sosiale mediene, fordi dette ikke er noe de lover å offentliggjøre på visse datoer fordi de ikke er avhengige av å tjene penger på denne måten.

 

Bloggere, derimot, kan love å offentliggjøre visse resultater på visse datoer og tidspunkter via sine sosiale kanaler uten å lide noen konsekvenser dersom de brytet disse løftene, ettersom det ikke eksisterer noe overordnet kontrollorgan à la Vær Varsom Plakaten som setter rammer for hva de kan og ikke kan publisere.Jeg synes det er trist at det kommende barnet er blitt eksponert allerede på cellenivå, lenge før det offisielt er "kommet til verden". 

Godt poeng og godt skrevet !

Men still, pilotfrua? Hun er jo så ufattelig beige foruten de krampaktig forsøkene på å provosere og det virker som hun har så intetsigende hverdag. Forstår ikke appellen...

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av nå folkens! Tenk om hun testa negativt i dag og gikk rett i kjelleren? Jeg er også spent og håper hun er gravid, men frykter hun ikke er det pga stillheten i dag...:(

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette melker de for alt det er verd...hele Norge holder visst pusten om det kommer en Lykke eller Severin??:sprettoy::ph34r:

 

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...