Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

15 minutter siden, Sol79 skrev:

Er vel ingen unge jenter som hører på en pod laget av voksne damer.

Jo, hvis de oppfører seg som tenåringer, så 🙈😁.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, Twinkle~ skrev:

Lar de han bruke gåstol bare for å provosere?🤔

Nei det tror jeg ikke. Det er nok helst fordi de ikke evner å forstå hvorfor det ikke skal brukes. 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De vet å vise det de eier frem til alle som vil se også..

Det må vel mange (kleine) annonsesamarbeid for å finansiere gildet ☺️.

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Adrielle
1 time siden, Rucula skrev:

Herregud for et fint hus, fin bil og fin båt!! 

Heldige!!

 

Ja de har et fint hus og en fin båt. Men er de "heldige!!"?

Jeg for min del er glad jeg slipper å reklamere for gratis vibrator (som ellers ville kostet hele 79 kr) for å tjene til livets opphold. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Twinkle~ skrev:

Lar de han bruke gåstol bare for å provosere?🤔

Jeg har ikke klart å oppdrive et eneste innlegg i denne tråden der dere synes de duger som foreldre. Det er bare jammer og klag 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lagerbestilling
6 minutter siden, Nuna skrev:

Jeg har ikke klart å oppdrive et eneste innlegg i denne tråden der dere synes de duger som foreldre. Det er bare jammer og klag 😂

Jeg syns det er helt topp at Julianne viser de slitsomme sidene ved å få baby. Hun forteller om lite søvn, liten fritid, hun ammer masse og er åpen om det. Ikke noe manisk jag etter å bli slank igjen. Jeg syns altså at det er kjempebra at Julianne ikke rosemaler og idylliserer babytiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicecar
43 minutter siden, Adrielle skrev:

Ja de har et fint hus og en fin båt. Men er de "heldige!!"?

Jeg for min del er glad jeg slipper å reklamere for gratis vibrator (som ellers ville kostet hele 79 kr) for å tjene til livets opphold. 

Word.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adrielle
38 minutter siden, Nuna skrev:

Jeg har ikke klart å oppdrive et eneste innlegg i denne tråden der dere synes de duger som foreldre. Det er bare jammer og klag 😂

Aner ikke om de duger som foreldre eller ikke, eneste jeg har bitt meg merke i er at Pilotfrua uttalte at barnet ikke skulle eksponeres.

Og hva ser vi? Voldsom eksponering i Bloggerne, og mer og mer eksponering på Instagram, fra både mor og far. Nå sist altså i gåstol, mens nabofotoet viser reklame på Lamourbox med sexy overraskelser og vibrator på kjøpet.

Og akkurat der mistet jeg siste respekt for paret! For det kvalmeste jeg ser er denne blandingen av sex og barn som enkelte influencere driver med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicecar
27 minutter siden, Lagerbestilling skrev:

Jeg syns det er helt topp at Julianne viser de slitsomme sidene ved å få baby. Hun forteller om lite søvn, liten fritid, hun ammer masse og er åpen om det. Ikke noe manisk jag etter å bli slank igjen. Jeg syns altså at det er kjempebra at Julianne ikke rosemaler og idylliserer babytiden :)

Lite og lite fritid fru blom. Synes ikke jeg ser noe annet enn IGstories der hun fyker fra den ene kaffedaten eller møte etter den andre. Hun har rast ned i vekt, om den egentlige grunnen er fordi hun ikke spiser så mye eller fordi hun har gått ned pga ammingen får vi heller aldri vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicecar
1 minutt siden, Adrielle skrev:

Aner ikke om de duger som foreldre eller ikke, eneste jeg har bitt meg merke i er at Pilotfrua uttalte at barnet ikke skulle eksponeres.

Og hva ser vi? Voldsom eksponering i Bloggerne, og mer og mer eksponering på Instagram, fra både mor og far. Nå sist altså i gåstol, mens nabofotoet viser reklame på Lamourbox med sexy overraskelser og vibrator på kjøpet.

Og akkurat der mistet jeg siste respekt for paret! For det kvalmeste jeg ser er denne blandingen av sex og barn som enkelte influencere driver med.

Man må selge verdigheten sin hvis man skal fortsette å ha råd til flere Louis Vuitton sko og tåpelige turbaner fra Missoni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Leser på bloggen at sommerfestivalen deres er avlyst. Tro om det er som hun sier at hun ikke har ork, eller om det er naboene som har satt seg på bakbeina? 

Stusser over at det kan være lov å bare arrangere festival midt i nabolaget 🤔 

 

Endret av MaleneSola
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, nicecar skrev:

Dama sier at hun ikke slanker seg samtidig som hun spiser 2 kokte egg til lunsj.

Akkurat som om det vil hjelpe hvis målet var å gå ned vekt for å komme seg inn i en bukse om en dag eller to 😂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, MaleneSola skrev:

Akkurat som om det vil hjelpe hvis målet var å gå ned vekt for å komme seg inn i en bukse om en dag eller to 😂

To kokte egg hvis man spiser de som de er har ikke mange kalorier i seg, ett egg er vel 60-80kalorier, så,120-160 kalorier til frokost er ikke mange kalorier. Egg er i tillegg proppet av næringstoffer

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicecar
2 timer siden, MaleneSola skrev:

Leser på bloggen at sommerfestivalen deres er avlyst. Tro om det er som hun sier at hun ikke har ork, eller om det er naboene som har satt seg på bakbeina? 

Stusser over at det kan være lov å bare arrangere festival midt i nabolaget 🤔 

 

Eller så kan det være at de ikke har økonomien til det lenger, det koster litt å stelle i stand en "festival".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje de ikke har fått spons eller at bloggerne ikke vil filme...  vil ikke kalle en fest hjemme for en festival heller...

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...