Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

Gjest Macimba
6 timer siden, FruRosa skrev:

Og hva er det med den turbanaktige hodebekledningen hennes?

Den ser virkelig bare kjempesnål ut. Trøkke ei «lue» nedover hodet i varmen. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Macimba
2 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Da kan vel Ulrik kle på seg tightsen han hadde i bryllupet  også 😅

Den var vel tilnærmet i hudfarge, så da slipper han å sole seg. Grøss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Macimba skrev:

Den var vel tilnærmet i hudfarge, så da slipper han å sole seg. Grøss.

😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker mine Missoni turbaner! 👳‍♂️:nordvesta:De minner meg om min mormor, som var så fin frue og superkul. 

Endret av Perle
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvorfor hun informerer om at keisersnitt arret er synlig? Altså, jeg bryr meg jo ikke, har selv arr etter kerisersnitt og forstår ikke hvorfor hun må si at det ikke var meningen men det gjør ikke noe fordi de fikk deres kjære sønn? 🧐 og så synlig er det heller ikke. Håper hun at nyhetene skal snappe det opp og gi henne ekstra klikk/penger?

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er litt synd at hun ser seg nødt til å kommentere arret etter keisersnittet. "Det var ikke meningen å vise det, men blablabla." Det er jo helt naturlig og en del av henne, så jeg er helt for at arret er med på et bikinibilde, men kunne hun ikke bare ha brukt bildet og latt det være med det? Det gjelder ikke bare henne, jeg er så lei av at kjendiser hele tiden skal kommentere og understreke hvor "uperfekte" de er med strekkmerker, div. arr osv. samtidig som de går ut mot stort kroppsfokus i media. Det blir litt som å stille seg opp og brøle: "Se hvor naturlig kroppen min er og hvor lite jeg bryr meg om utseendet mitt! Oioioioi, ser dere at jeg ikke bryr meg! Hva?!! Hæ?!!!" 

Den beste måten å bekjempe overdrevent kroppsfokus på må vel være å bare være som man er, strekkmerker, arr eller ikke, og så ferdig med det, ikke gi det mer fokus ved å overanalysere og detaljkommentere absolutt hver lille bagatell. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, ti10 skrev:

Jeg synes det er litt synd at hun ser seg nødt til å kommentere arret etter keisersnittet. "Det var ikke meningen å vise det, men blablabla." Det er jo helt naturlig og en del av henne, så jeg er helt for at arret er med på et bikinibilde, men kunne hun ikke bare ha brukt bildet og latt det være med det? Det gjelder ikke bare henne, jeg er så lei av at kjendiser hele tiden skal kommentere og understreke hvor "uperfekte" de er med strekkmerker, div. arr osv. samtidig som de går ut mot stort kroppsfokus i media. Det blir litt som å stille seg opp og brøle: "Se hvor naturlig kroppen min er og hvor lite jeg bryr meg om utseendet mitt! Oioioioi, ser dere at jeg ikke bryr meg! Hva?!! Hæ?!!!" 

Den beste måten å bekjempe overdrevent kroppsfokus på må vel være å bare være som man er, strekkmerker, arr eller ikke, og så ferdig med det, ikke gi det mer fokus ved å overanalysere og detaljkommentere absolutt hver lille bagatell. 

Akkurat det jeg tenkte/mener også. «Se så tøff jeg er!» hun har jo også fortalt i panelet (?) at det hun sjokkerte mest med i fjor var da hun viste arret på bloggen for det var så utypisk henne. 

..kjære deg, du hadde med et helt TVteam inn på fødestua, det sjokkerte meg mer.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, konkelimonke skrev:

Skjønner at det er fint og flott på ferie, og ikke hun trenger å ta hensynet til kvinners kamp når hun kun er på ett lukka område. 

Sikkert fint og flott inne på område, men er det ikke litt av greia med ferie å oppleve nye ting, se nye byer og folk? 

Ikke bare turister og ansatte på resorten 🤷🏻‍♀️

Greia med ferie er vel opp til hver enkelt....Om du liker å oppleve ting så er det din måte å feriere på, hvis jeg skal på kun en ukes ferie holder det med en solseng, bok, mat og godt drikke.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, konkelimonke skrev:

Når jobben din er å vise seg frem for hele Norge om Alt det fine og flotte, og alt er så glamorøst og bla bla bla.

da er det vel litt spesielt å bare sitte ved bassenget når du har reist halve verden. 

Meeen det er min mening ;)

Samtidig er vel hovedjobben å være mamma for en fortsatt ganske liten tass. Å drasse rundt på ham i varmen kan jeg forstå at ikke er så fristende. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun legger ut så mye rart på insta story. Nå har hun lagt ut hvordan livet på business class er. Skulle tro at de er sponset av Emirates 😁

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Macimba
Akkurat nå, Rægs skrev:

Hun legger ut så mye rart på insta story. Nå har hun lagt ut hvordan livet på business class er. Skulle tro at de er sponset av Emirates 😁

Han la det også ut, og det blir faktisk bare harry - på en måte. Men når lelighetenet der nede  kostet 80 000, middag med drikke for to 2000, så må de reise på «første klasse» forå holde «stilen».

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicecar
33 minutter siden, Rægs skrev:

Hun legger ut så mye rart på insta story. Nå har hun lagt ut hvordan livet på business class er. Skulle tro at de er sponset av Emirates 😁

Ja, hele insta-storien var superklein, måten de pratet til hverandre på + brifingen av livet på businessclass - skulle tro de aldri hadde flydd før mtp alle de detaljene de måtte få med seg i filmsnutten som "se nå trykker jeg på en knapp og drikken forsvinner ned i skuffen"🤦‍♀️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kommer til å bli så sinnsykt blakke med den livsstilen der.. Herrejesus for et sløseri! Skjønner ikke at de sover godt om natta jeg, men en så dårlig blogg og så mye gjeld. Hjelpes!

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En dårlig blogg og mye gjeld går ikke hånd i hånd. Om ikke hundrevis av bloggens lesere biter på tilbudet på ansiktsmaskene da.. 😂

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Macimba skrev:

Han la det også ut, og det blir faktisk bare harry - på en måte. Men når lelighetenet der nede  kostet 80 000, middag med drikke for to 2000, så må de reise på «første klasse» forå holde «stilen».

Altså en leillighet til åtti tusen for en uke er galskap i mitt hode. Men heldigvis er vi alle forskjellige og jeg er ingen statusjeger 😊

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det blir litt tafatt med de videoene fra business class... nesten litt søtt at de er så stolte 😂Jeg reiser ofte med business i jobb og de aller fleste jeg kjenner har flydd business på et eller annet tidspunkt. Ingenting å skryte av.

Tenkt så trist at det eneste du har å vise til er at du flyr business😏

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...